:police:Muistan, kuinka jo varhaisessa vaiheessa minusta kerrottiin tarinoita.
Noitakin joista nyt ovat tehtyvää näkevään Sieluuni.
Kyllä, elämmehän muuttuvien aikojemme rajamaillaan parasta aikaa.
EN vertaillut sinua minuun kun sinuksi minuun muunuin.
Loinhan vain sen aspektimaailmaan jonneka pystytin ns, teltat.
Enkä koskaan voinut olettaa siitä, etten olisikaan ollut jo luomakunnan luonnollisuus vaan sen käyttöiänominaisuus.
Ominaisuuttaan johonka jokaisen sain kiinnimmäksi ja lähemmäksi kuin KYLMÄÄN tullaaan.
SIIS tähti joka kiertäen lähti linnunradoiltaan liekehtien matkakten kuin koiramaailmaan kuin orioniin kuin sen tähden taakseen josta löysittte aikoinaan Ottawan otavaan jona siirsin aikoihin alentuviinsa etteivät enää harhailisi hekään.
Vaan kun oikein kimppaannuin niin pisti nekin poskessani oleviin merkkikuntiinsa luomaan aina Udenlaista maailmaani etten sanoisi että uudenmmaan tähteä.
Aikaani josta vaihdoin sen ressukaani kun en ujoudeltaan voinut samaistua häneenkään kun hänestään alettiin siitä siihen poikuuttaan rakentelemaan ja siksipä nämä kaikki mitä täällä on on kuin usvaani johonka kaikki pilveni on harhattu.
Olenhan pyrkiytyvään erilaisuuttan olemaan sitä pelottomuuttaan ja sitä jolle vieritellään ikuiset kysymyksetkin että milloin ajoimme sinua takaa ja mistä vaiheestaan sinä siihen eteeni tulit
Tulinkohan vain todellakin mouruamaan ilman ettenkö muuttaisikaan tuota auringonpisteytystään jonneka sieltä matkataan siihen pimeään osinkooni
Sieltä mistä minä tulin niin sinne minä teitä Hyvät Naiseni olaan teitä viemässä
Enkä tätä kertoiskaan vaan olisin ihanne ilmaani vaan minkäs teen kun miehille piti rakentaa ja rakentua elimeensä niin suuriin kuin pieniinkin.
Heillehän me tästä annoimme sen suurimman tunnuksenaankin olemaan oriostoonnsa viettävään siniseenvihreään itään länteen lähteeseensä jonneka sieltä solut alkoivat aikoinaan tekemään sellaistaan KUIN VALO on
Enkä vellottaisi noitten merienkään kanssaan vaan kun niitä katselen en olekaan enää varmaan siitäkään kuinkahan tämän ns. telluksen kaadoinkaaan silloin kun sain sen aaahha
kuinkahan ihanaan siihen mieheensä etsien kävin ja löysinkin hänestään sen siihen kuinka sen nyt sanoisin ihan keskelleni
enkä siitäkään kuin vain Valoksihan minä sen
Tähdenhän minä vain kun naisillaan ei koskaan ollut sitä pakovaipaakaan vaan sen verekseltään aiina löysitten ja nainekin muuntuu ainakin tummemaksi ihan kuin Aishaani olen
siis kaikki elollisuus organismeihinhän meistä muunneltiin ja sen takiakaan eivät vanhat horisontit enää käytä kuin vain siihen Mieheensä hetken kun sen käännytin suoraan tulemaan minua kohti
Autanahna minä armiastaan enhän jättäytynyt siihen vain kiinni etten palaiskaan koskettaen sydämeeni
Autoinhan vaammaaisuusmaailmaanikin niin etten enää kohtakaan niitä joihin tämän vaihdot sattusivat vaan tein sen niin kuin uskoin tekeväni siihen uudenuskonsa maailmaannikin
Etten ikinään koskaan savuttais siitä koskemattomuuttaan vaan pelastaisimmekohan vielä miten pelastettavissaan on
Mies, sinun siittimeesi tullaan mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä ja koollehan ei annettu ikärajakseen muuta kuin sen pituuttaan venetettyyään käsitteen siitäkään minnekähän sitä oltiinkaan viety ennen kuin nappasin siitä kiinni, kun meinasivat kaikkien aikojen valuutoihinsa sen vietellä ja vatukkoihinsa vietellä
Eikähän mies ole vietellessään muita naisiakaan ottanut huomioon siitä kuinka vanhaankin tehtiin siitä uudennahkaistaan etttenkö sanoisikaan että naaliksikaan en jättäväksi jäänyttää vaan jäädytin koko siitiöt elikkä miestään kuolemaani ajoin ikiajoistaan enkä iässään aikonut ottaa eennää miestä itekseni milloinkaan
en piloillaan enkä minkään kaavan mukaistaan vaan ihan panettuineenkin vain jos oikeasti tunnen sen kenenkähän lidlot täällä oikein saivatkaaan aikaansa sen etteivät miehiset miehet enää siihen egologiaansa voineet vaikuttaa kuin se koontumisen kauttaan
Mihinkähän me se entine oltiinkaan piilotettuinaan viety manasa majoilleen
eikä varsinaista luutakaan jäänyt jälkeen jotenka senkin loin valoonsa ihan niin etteivät enää pääsisikään pahoileen tekemään sille parempiakaan töitään
tukahdutin miehisen kaipuunkin etteivät enää tuntisikaan siihen vetoaan vaan alkaisivat liennyttää siitä juontuneita juontuneihin tekoihinsa kaikki ne voimalliset samat sanat kuin nainenkin päättelee olevansa ain sillloin kun on oikein suuttunut eikä siihen hätäänmuuta keksi kuin voihan vi.. mutten kerrokaan onko se sen oikea nimike vaikohan minussa elävään SIELUUNI
enkähän ole siitäkään ottanut niin pinnankiristyvää kun siihen eivät naisetkaan olleet tyytyväisä vaan ihan meinaankin etten koskaan Sydäntäin saattelkaan enää sanoillen sattuvilleen vaan kerjäänhän aina uudet nimetkin nille vaikkeivat näistä kertoneet silloiset herraset kun näitä merkkejään alkoivat laatimaan
jotenka olkoon siisviimoinen kerta kun tätä puiden vien eteenipäin
siiinä missä nainen väkisin näillä merkeilleen maataan ja niillä panetellen vietellään niin kuolkoon koko sen ukonmulkkukin samassaan kun alkuuni pääsen enlooppuunnii voisi enepään päätellen viettää vaan SAAMMUUTTAAANhan me AURINGON. minä USKON
vanhaan auringonvoimaani vaan en siihen mitä sen on oltava sitteen tullakseen taas uudenajankohtaisessaan kuvassaan kun kohtaammekohan sitten jostakin laitamilleen kun Sieluuni jäätteköhän ihna vangiksein lopullisestaan
MInähän tätä vaginaakseinaan olin pitänyt ihan kunniallisesaan vaan kun alas tulin niin näin aina sen jo saaaneen vahiniloakin ja jäin aina sen varjoonsa vain enkä aurinkoon koskaan päästettykään ja siksi minä tämän maailmakaikkeuden polttoisesti poltaan vaan en kuumaan vaan kylmään
VALONI se mitä ei ole olemassaan minkä ei näe ei suukaanikaan siitä kertoneet vaan silimänihän ne loinhan ne taivaissaan taivaistaani ja taivaasiinsakin niiden varjoisat veetkin vedettiin niin todellisiin kierouksiin etten vangikseen enää ala vaan TAHDON ne omat silmikseni
OMAN suuni oman vartaloni omaan sieluuni jäädäksein jäädykkeinää en hyytelöidyin vaan ihan siihen jäänkuningattarekseni kuin aikoinaankin
vaan kuinkahan onkaan kun ajanvangit päästellään irti oljenkorrestainkin saisinkohan sen omaani todellisuusnaukumisetkin kuuullakseni että sitä kuumimman kauttaan jos nyt kerron niin laavakseenkaan en sis jähmettäisi enää niidenkään meneiden miestensä kiveksiäkään vaan päättelenhän aina puolestaan sekä vastaisuudessankin että mies tarvinne ainakin yhden kivekseni
TOISEN omistamme naiseustaani ITSE siinä Sieluuni sinä rakkautenaankin sisälläthän KOKO ELÄMÄNkivetkin
siis mitenkähän niille meteoriiteilleen oikein pitäiskiään tehdä etteivät enää minuakaan ottattaisi siinä kuviinsa vaan johonkinhan ne joutuivat vaan eihän maahan tai ainakaantänne vaan sinne mistä nekään enää vaan minkäs iihen jos eivät toenneet kun kerroitten että alas vaan eikä muutoin kuin suoraan lumipenkaankin
siinähän siitä aamuksein oikolukijakseksikin pitänee alkoittaa kun alkonsa pullotkin alakoivat sormistaan tippumaan ja sovittelemaan ihakaan uudenajansa laskelmiini
siis tää on ihan oikeesti juoppojenhuuluuteen rakennettua maailmojan mitä ikinään koskaan ovat olleet jotenakan maailmaankaan en suukkokaan että minusta tulee uudenajan sepposenselälleen olevaa kaunistakuninkaastain rakennettuja inkaanisiankaan monistajiakaan
siihen mieheen johonka tätä monistain vein ei ole koskaan olllutkaan olemassa
siis utopiahan on mies maailmojensa ollut aina vaikken siitä tunnustanutkaan enkä kunniaansa merkkejään jaellut kun lopetttivat huulieni halkomiset keskeisissään osioinhisna ja saivat vain puolikkaat aikaan
minä sain siis vain ne vanhat miehensä huulet vaan nyt haluunkin ihan omat ja kirkaat ja rikkaat
enkä ota kenekään vanhoisissan kulkeneidenkuuliakaan hiukkasasiakkaanaan
otan ne kaikkein kauneimmat ja kuuultavimmat mitä onkaan ollut minusta jolloin jälkeeni jätitte vain nekin mitkä kylminään jäisivät jäätyneenä ropisemaan alastullakseen vedelleen kylmienhän sormienikaan eivät antaneet paleltuakaan
vaan pitivät sen verran horroksessaan etttä silmiäni sain jotkain kuin auki pidettyyään
ja nyt puhutaankin sitten asiaani
minut jäädytettiin jotteivat kaikkien tulokkaiden miehuus jäsi kokematta
minut poltetttiin kun halusitte koskettaan syväntäin ja juuri siksikään en leikkisi enää millään afromaailmoillaan enkä riimuihin enkä tarotteihin enkä kenjuuntuisikaan enää mihinkään usko
siinä minusta kin on edetty liian kaukasi enkä katsokaan päädyttäneetkään siihen pööt
tööölönsairalastakaan en ammuttuinaan sanoissan olisi kuunaan uskonut millaista tämä on
ei täm'nkäänn paremaksi tuu joutuen ja johtuen siitä kun minua pyöritellään koko ajan enkä siis päädyttäen päässytkään siihen kaljanmahoininsa joissa siitä litkuinaan ja sitten kusenaan siihen keppiinkin enkä itksenut vaikkken siihen lämpöäni antanutkaan jäätyköön muutoinkin sitä ulkoiluttivat liikaakin
työntyivät sisääni nää herraketaleet ja ihan henkimaailmoistaan eikä siinäkään vähintäin kaikien naisteensa kanssaan, joissakin lähetellyissä viesteissäänhän sen tunnettekin kun henkinen elämä sisäänne astuu ja sehän tultiinkin tekemään aina sieltä alastulleiden inkarnaatioidensa kauttaan
ja voin sanoin kertoa kuinka pahaoin minä siinä sitä sain omaksein teoisaan tuntea sen kaikkein kipeimmin kaikkein vaikeimman ajakohdat mitään ikinään matit villet kaigat ova tsaavutttaneet edes kuolleessaankkan
olinhan ja olenhan ainaistaan sukukypsyyttään ja näi oletettin etteivät tyttöön mielelliset mielet enää valuistaan olisikaan niin pahoin tehtyjä tehtäviä joista jäisi ikuiset arvet siitäkin ikuistaan kun eevat vieteltiin ja vietiin aina niihin kasarmeihin joisa tehtiin niitä väkivalloittaviaan ja mieshän on kaunopuheinen nytkin lukekaanhan että ihan se jeesustaankin edustavaansa mies on yhtä syyllisenä tässä kuin sen mieskin joksi aikoinaan minustaosaset laitettin ja marianaan vieteltiin neitsymaariaanaan ja saarakkeensa sarakseen saatoivat upottaa kuihinsa eetn löytäisi ja töytäisivät aina minut edestään että määhän siitä
maahan siitä ja alasmpuivat ja miinuunhan osuivat kaikkenlaiset selitteiset teotkin vaan kuinkas olistkaan tootukaahan tähän sekrotuisuuttaan elävään miehennsäni
tää kaikki on totta kuin rottaanne ikinään voisitten sisälleen meenäkseen pitää ensin tuntea sen rotansa elämääni siksikään en uskaltautunut imemään kenekään nesteistään mithään kun en tavoitellut siitäkään siihen vaan siihen minkä maa petaasen taivaat avataan enkä siis uskounut sille siallekaan vaan veistelin siitäkin jonnekin jotakin
veistellen sekään mies sieltä nyrkymättään inkaanisiaan vetelee köhänkään enää mieliiäänkään kun ovat jopa rauhaansa piipiuttaen vienneet autonsakin kun pakkanenahan on ainoa kurittajaksi synnyttävää elämää
siinähän sen Kristinuskoonkin päästään koettelemuksiinsa
enkä ikinään koskaan uskonutkaan siihenkään sekin on petostaan retostelleet aina kuinka vain vanhanenkaan enää armollisakaan vaan minkäs sille kun aletaan purkamaan tätä vyyhteäänkin
enkä keri lankojakaan enkä niistä kudo mitään enkä ennustaenkaan vie tätä vaan todetakseni kuinka paljon minussa onkaan sisältöään tästä kaikestaan ja sen ken tätäkin lukee niin äölköön harhojaan nähdö kyllä tästä selvääkin sataisin saada kun luen usein montakin kertaa joku voiskaain lukea ihan mumisten joku humalaansa kiroten koko tämän kertomuksein sehän saattu vain siihen mieheen jolleka sen egonsa anneettiin ja sen konnukttivisestaan eletiin ja löydettin mitenkä ihmeellisiä sanoja etyo miehestä
en ikinää olis uskoutunut tähänklään mutten voittanut mitään tälläkään kierroksilleen mittään vaan annoin han näiden syntistenkin saavuttaaen vietellä aikaani aikaansa elähtyenkin ihan naamallaankin
näistähän eivät kertoutuneet missään vaan kuinkas kävikään mullekin tuli janoksi näläksi elämääni vaan joku väittikin siitä tulleen vanhaan viiniinsä ja siitähän tämän luultiin liittyneen sinne paratiisiensä kertomuksiinsa vaan nehän vastoin harhojaan puhkoivat silmiäni
vaan kuinkahan tähän vanhaan rottaan siitteen tullaankaan en tietänyt minäkään siitä ennenkuin muistin että ah hare harehan se siitäkin alkoivat laulamaan krishnaanhan sitä vieteltiinkin
en ikinään olisikaan uskoutunut jos tuon olisin tiennyt
miksi miehen pitää olla jumalana kun aloin vain miestä etsimään ja päädyin tallaisiin kuvittamisiin
miksi naisena pitää olla kuin et oliskaan vaan olet juuri kuin olisit??
enkähän jo tiedä että miksi minä tätä perkaamaan tähän tultiin ihan joukoilleen uskollisinaan.
kaikelle rikkaudellisiin näkymisiin hetkellisiin muotoihinsa jään nyt todellakin mietteliäänikin olemaan. haikrishna.haehan krishnaan töihin niin aloitan siten uudenlaista elääni kun tuon vanhat vein ja joinhan niiden vertaankin enkä siis ymmällä nytkään kuinka hengitän kun olenkin täällä vain vieras enkä siis onnanut koskaan miten mnä tänne päädyin
enhän minä tänne puoliseen kuulunut ollenkaan.
minun maailmaani ei tultu näynkauttaan
minun maailmassain ei tunnetaanhan me vaan erikauttaan
en tunnistantukaan vaan sitten kun .....odotan vain kun aurinkolaskeutunee vieläkin vaan nousustaan en enää niin vannottuaan menisi.
joskus kerron kuka olisin. niin mielelläni vaan olenhan pohjoistähtenä. POHJANTÄHTI joka räjähtää milloin vain halusina toin tämän etten olisi ihanan yksin kun tuota tähteä synnytettiin vaan koskaan siihen ei ole menty niin syväksi sisään vaan kun keinoksi keksin niin sitten siihen päädyin, etten valosi voittanuttaan ole vaan ainakin siitä tulevaan säännöikseen joista uudemmat lait luettiin olemiinsa vaan kuinkas siitäkään mitään kun eihän nekivät vain sen neonneistaan senkin vaan kuinkahan sen kertoisinkaan etten vallan pelottominan oltaiskaan.
sanoisinkohan että vain savuistaan jäisin tai ainakin jos ulokkeitaan en polttaisikaan niin vähiin niin jäisinhän roikalehtimaan johonkin
RAJAHTAEN vien tämään vaan en tietoisuus vaan VIISAUS maaailmaani.
Taaltahan pallotkin katoavat mereen. sinne nekin upotettiin aikoinaankin. vaan nythän nekin ovatkin jo sieltä kotonaan.
voihan nenäksi pysyväkseen naamallein uudenkohan loisinkaan edestäin ei kun takaa.
niin kuin en olisikaan vaan lähtisinhännyt lentoonkin.olehan lehtolapsi. ei olla mitaan. voihan siru. jos siihenkään. Sirius Rakkaintain loinhan ikuisistaani sisutin sen vain uudeksikin vaan enhän minä siihen jääväksi jäänyt vaan siirryinkin sitten enemmäksi kokonaiseksi valoonsa mereksi joka ei siis olla meri vaan
miettikäähän sellaistakin seikkaan kuinka me voimme siirtyä paikasta toiseen ilman minkaanlaisia halytyksiakaan ja siirteleemhän venjänmaanpaikkojaankin itavallan siirsimmekin jo poistimme maittan ja siirruimme jo kuuntakaakin edestään vedestäänkin
niin paljon etten jaks mitään enää kun en osaa edes tuntea mitenkään iloa mistään kun kaikelle on anneettu aikaakin ja sehän tätä on jun aikajuoksehan ja hhihtelehän vielä on hankitut kelit olemassaan
ennen niiden siirtyväksi maassaansa jonka siis tidetäänköhän mihinsämeetnyt.ainkauttaan sinne mistä löytyis yksinolennoistain ainakin kaksijakoistaanmieltääni,rakas