Heipsan! Olen kohta 23 vuotias naisen alku. Ulkonäöltäni olen tummat pitkät hiukset omaava, normaali neitonen. Elämäni on ollut nuoresta asti hyvin vaihtelevaa ja ailahtelevaa, samoin kuin luonteeni. Välillä hyvin, välillä huonosti. Samoin on myös rakkausasiat.
Olen oikeastaan löytänyt tielleni aina vaikeita, ja ailahtelevia tapauksia (jopa enemmän kuin minä itse.) Muutama kuukausi sitten tapasin miehen, josta aluksi ajattelin vain pelkkää hupia, mutta vähitellen huomasin, että hänen kanssaa on todella helppo olla. Hän kohtelee minua eritavalla kuin aiemmat tapaukset. Ailahteleva on hänkin, mutta ei ilkeällä tavalla. Luulen että kuuluu hänen luonteeseensa.
Nyt toivoisinkin että joku joka näkee edes jotain, saa edes jotain irti tästä tilaanteesta voisi minua hiukan valaista. Mihin tämä vie vai viekö? Mitä hän ajattelee? Onko tulevaisuutta? Minä pidän hänestä kovasti ja hänkin on sanonut viihtyvänsä seurassani hyvin.
Hän on 28-vuotias, pitkähkö ja vaalea. Kiltti, kohtelias, huomaavainen, ailahtelevainen, ja ennen kaikkea herrasmies.
Kiitos teille jotka jaksatte!