Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosmiehet sovinistisia?  (Luettu 16135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15 : 19.12.2010 19:23:24 »

Ei kaksoset, ole sovinisti.. Mutta kun luettiin
tuo kuvaus niin todettiin, että kirkko on 2funny

Älä ota sitä vakavasti coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 12:44:24 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 09.01.2011 18:01:29 »

Itselläni on ollut pitkä "suhde" erään kaksosmiehen kanssa, ja hänessä ainakin löysin näitä sovinistisia piirteitä, joku puhui tuolla kaksosten sanallisesta ulosannista tähän liittyen ja näin hän toikin sitä esille.
Entinen paras ystäväni (myöski kaksosmies) oli hyvin samanlainen ihminen kui tuo exänikin.
Nyt olen sitten tutustunut tässä jo vähän pitemmän aikaa taasen erääseen myöskin kaksosmieheen, jonka kanssa on ollut kehitteillä jotain juttua. Taitaapi olla myöskin samana päivänä syntynyt kuin tämä exäni Cheesy Samanlaisuuksia löytyy myös tässä tapauksessa, ja myöskin olen jonkin verran kiinnittänyt huomiota tähän sovinistisuuteen, jota hän tuo harvoin, mutta välillä julki.

Ihmettelen muutenkin että mikä näissä kaksosissa oikein vetää puoleensa, olen itse Jousimies. Olen vielä vähän aloittelija tämän astrologian suunnalla ja täytynee ottaa selvää että sopiiko näille jousimiehille sitten hyvin kaksoset tjtn.
Olen vähän tuota minun karttaani tutkinut (näillä hyvillä taidoillani Cheesy) ja mielestäni siellä ei kyllä ole mitään kaksosiin liittyvää.  Huh
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #17 : 09.01.2011 18:07:05 »

Hmm, vastamerkit ovat toisilleen vetovoimaisia. Kaksos-jouskari vastamerkit eivät kai ole ihan se paras vastamerkki yhdistelmä, mutta itse tiedän monta pitkään yhdessä ollutta jouskari-kaksos pariskuntaa. Minäkin olen jouskari nainen ja kaksosmiehen kanssa elelen. Tosin tottakai yhteensopivuuteen vaikuttaa koko kartta eivätkä vain aurinkomerkit.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #18 : 14.01.2011 19:47:30 »

Heh, tuohon äskeiseen voisin kertoa hieman asianajajastani. Hän on varsin paljon stadilaisen miehen perikuva, kova HIFK-fani jo montakymmentä vuotta. Nauttii siis pelistä, oluesta ja naisista.  Grin  Mutta: hän ei osaa sanoa sanaa nainen, hän käyttää heistä nimeä huora.

Jos meillä tulee puhetta jostain naisesta, jota hän ei ole tavannut, hän kysyy: "Onko se panokelpoinen huora" (eli suomennettuna: onko minkään näköinen) Tuo on toistunut niin monta kertaa, ettei se enää yllätä.

Kerran hän tapasi erään ystävättäreni, jolle kerroin että hän jakaa naiset aina joko panokelpoisiin tai ei-panokelpoisiin huoriin. Tapaamisen jälkeen ystävättäreni kysyi varovasti: "Minä en tainnut kuulua siihen ekaan vaihtoehtoon... "  Grin

Ja ei: Tuo mies ei ole Kaksonen .  Smiley

« Viimeksi muokattu: 14.01.2011 19:53:11 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 14.01.2011 20:05:01 »

Heh... varmasti hyvä asianajaja tuolla asenteella..

Mutta kuten sanottu vastamerkit ovat vastamerkkejä.. Minä  askendentti jousimies mies  aurinko / keskitaivas kaksoset eikä ole kyllä mitään merkkejä sovinismista tai sovinistisuudesta.. tosin minä  aurinko neitsyt mies  askendentti  neitsyt ..Wink
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #20 : 14.01.2011 20:17:27 »

Heh... varmasti hyvä asianajaja tuolla asenteella..

Kyllä! Hän on todella hyvä. Siksi käytinkin häntä vaikka hän onkin tuollainen.

Olimme jokin aika sitten juhlimassa voittoa parilla tuopillisella ja sitten minäkin rohkenin kysäistä: "Niin, olenko minä sitten panokelpoinen huora?"

Vastausta en viitsi kertoa!   2funny  2funny
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #21 : 14.01.2011 20:33:52 »

Kiitos A vastauksesta, selvensi asian Smiley

(niin siis tuossa pari viestiä ylempänä Grin)
tallennettu
susaq
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 15.01.2011 10:38:05 »

:knuppel2:olin naimisissa kaksosmiehen kanssa,jokam petti ja muutoinkin kohteli huonosti
vuosien mittaan olen parikin kaksosmiestä tavannut ja kummankaan luonteen piirteisiin ei rehellisyys kuulunut,turhien lupausten antaminen kyllä.
viimeisin kahden illan kaksonen oli pahin ja vieläkin nuolen haavoja
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #23 : 26.01.2011 16:54:16 »

kaksosmies  kaksoset sanoi että miehet ottaa asiat aina heti seksin kannalta, voiko biologia olla niin erilaista ja mitähän järkee siinäkin on, se on osin yksilöllistä mutta hänen kauttaan opin yhdenlaista kokemista.

kaksosmiestä en ottaisi, jotain perää merkeissä on, vaikken tiedä mitä järkeä siinäkin on, oinasmies jees ja leijona-naisystävä tuli...>

joo kaksosmiehen kanssa viestintä sitten loppuikin. > tyhmiä kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2011 08:44:08 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
unelmassa
Vieras
« Vastaus #24 : 06.02.2011 13:58:16 »

Kaksosmiehet  salaisia  idiot2 ei niin millään irtoa mitään..
                         Vaikka kuinka yrittäis lypsää Grin
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**

Elämä kantaa

Profiili
« Vastaus #25 : 06.02.2011 15:30:15 »

Minun entinen kaksosmieheni löysi itsestään sovinistin ja paljon muitakin negatiivisia ominaisuuksia kanssani.

Muita naisia kohtaan ja minuakin kohtaan suhteen alussa hän oli kovinkin ihana, ymmärtäväinen kuuntelija, kohtelias ja avulias. Älyttömän mukava ja pidetty ihminen. Mutta suhteen kasvaessa ja arjen astuessa kuvaan ongelmineen miehestä kasvoi todellinen sovinisti joka otti vallan (ilmeisesti kaksosen "pimeä ja salattu puoli"). Mies alkoi vähitellen lipsauttelemaan todellisia ajatuksiaan naisista, jossain kohtaa kävi myös ilmi -että hän salasi puolen itsestään, koska tiesi ettei kukaan nainen sellaista hyväksyisi.

Samalla aloin "nähdä" iltaisin tämän pimeän puolen aiempia tekosia joista mies vaikeni ja valehteli. Joskus heikkona hetkenään myönsi minun olevan näkyineni oikeassa ja itseään suojellakseen on sen jälkeen yrittänyt tehdä elämästäni entistä kurjempaa. Eli murentaa uskottavuuteni yhteisten ystävien silmissä jotta mahdolliset puheeni hänestä voitaisiin kuitata esim. kostonhimona tai erosta johtuvana mustamaalaamisena.

Tämän suhteen jäljiltä olen sinkkuillut nyt pari vuotta, toivoen että tämä kaksosmies käsittelisi ongelmansa ja suojellen muita naisia häneltä mahdollisuuksien mukaan. Olisin itse ainakin toivonut että joku olisi varoittanut ajoissa, minä ja lapseni oltaisi säästytty monelta murheelta. Tiedän kuitenkin etten voi puuttua muiden elämään ja valintoihin.

Jatkan omaa elämääni nyt vahvempana, viisampana ja rohkeampana yhden koettelemuksen jälkeen.

Tätä ei tietenkään pidä yleistää kaikkiin kaksosmiehiin, mutta halusimpa jakaa oman tarinani.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: