Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuva uni ja sen tulkinta  (Luettu 2831 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
boadiccea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 12.03.2012 23:57:52 »

Laitoinkin uneni jo Kerroppas unesi tänne-ketjuun mutta sain neuvon tehdä ihan oma ketju.. Tässä nyt copypastea sitten;

"Yleensä en perusta hirveästi unien tulkinnasta, sillä tavallisesti en edes unia näe. Tai siis toki varmasti näen, mutta herättyä ei niitä enää muista. Nyt tosin olen viimeisen n. vuoden ajan nähnyt saman unen toistuvasti. Alussa näin unen n. kerran kuukauden tai kahden sisällä ja siitä lähtien useammin ja useammin. Viimeisen parin viikon ajan on jo ollut jokaöistä. Unessa olen samannäköinen kun olin ehkä n. 5-10 vuotta sitten ja jostain syystä pelkään ettei ulkoinen olemukseni ole riittävä vaikka tiedän näyttäväni hyvältä. Jotenkin samaan tyylin kun olisi menossa juhliin ja pelkää alipukeutuneensa. Olen nuoruuden kulmillani ja kannan mukanani valokuva-albumia jossa kuvia nykyisestä minästä, lapsestani, miehestäni yms. Lopulta tulen bussipysäkille ja pysähdyn odottamaan bussia, vaikka en tiedä minne olen menossa. Istahdan ja alan katselemaan kuvia, kunnes huomaan että joku yrittää vilkuilla kuvia. Kun nostan katseeni on pysäkki täynnä ihmisiä lapsuudestani, mutta omituista kyllä, kaikki ovat sellaisia kenen kanssa en ole kovin paljon ollut tekemisissä enkä lapsuuden jälkeen nähnytkään. Osa jopa sellaisia keitä en ole edes muistanut ennen unta. Ahdistun joka tapauksesta heistä ja painan albumin rintaani vasten, jolloin aina myös huomaan että kaikki ovat kääntyneet minuun päin ja tuijottavat. Sitten huomaan vieressäni kaksi poikaa ala-asteeltani joista toinen sanoo minulle jotain mutta en saa kunnolla selvää. Huomaan kuitenkin ivaa tai uhkaa äänensävyssä. Silloin kaikki aina häviävät ja jäljelle jää vain yksi tuttava teini-iältä. Hän on ilman paitaa ja täynnä tatuointeja ja tullut jostain reissusta, sillä kantaa mukana vihreätä putkikassia ja maassa makaa muita reppuja. Hän on iloinen ja vitsailee, mutta jostain syystä saa minut vaivautuneeksi. Lopulta hän tuo vitsikkäästi esille ettei hänellä ole rahaa, eikä sen takia saa bussilippua tai evästä ostettua. Alan miettimään miten minulla on tilillä vain jokunen kymppi ja käteistä juuri oman bussimatkan verran, mutta tajuan että minulla on kiire ja haluan vaan äkkiä päästä tuttavasta eroon, niin haluan antaa hänelle rahaa. Yhtäkkiä muistan että minulla on lompakossa ylimääräinen kaksikymppinen jonka joku antanut minulle ja annan sen hänelle ja samassa huomaan äänestä että bussi tulossa. Tähän kohtaan aina herään. Uni on jotenkin niin intensiivinen/ahdistava, että herään aina yltäpäältä hiessä enkä enää loppuyönä saa unta. Siksi olen yrittänytkin itsekseni miettiä mitä uni merkitsee ja miten sitä tulkita, jospa se sitten helpottaisi. En tosin itse ole ollenkaan päässyt jyvälle ja siksi käännynkin teidän puoleen. Toivottavasti tekstistä saa jotain selvää, on kiireessä kirjotettu, ja joku teistä saisi unesta jotain tolkkua! Smiley"
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: