Joo, on mullaki usein sellanen tunne et pitäis kai lopettaa hiusten värjääminen - itselläni ehkä on jonkinlainen sulfa-allergia, ainaki joskus tullu sulfasta jotain oireita virtsarakkolääkityksen yhteydessä mut en oo varma - toisaalta oon 15 vuotta värjäilly/värjäyttäny hiuksiani, yleensä lempeähköillä kampaamosarjoilla - BioSilk, Goldwell-kevytväri, markettien kestovärit oon kiertäny kaukaa - paitsi
- nyt viime kesästä lähtien oon sortunu tohon Lorealin Casting Creme Glossin- joka on niiku vähän kestävämpi kevytväri, helppokäyttönen - se laiskuus - ja kiiltäväks tulee tukka - viikoks - ja sit se on taas himmee....
Ihan kevytväreillä ku värjää ni se ottaa vähän kupoliin et parin pesun jälkeen tyvestä lähtee se väri suurimmaks osaks -
kampaajalla kävisin aina värjäyttämässä ku ei ois niin tiukka dollaritilanne - sillo ku aina kävin niin koskaan ei tullu mitään ärsytystä hiuspohjaan paitsi em., ja värit oli aina upeita, elosia, kiiltäviä, kestäviä - rahalla saa....
Ja se oma tukka mulla - no joo, ihan mielenkiintosesti harmaita ja valkosia raitoja siellä täällä, mut jotenki tekee niin wanhan näköseks - heti ku laittaa punasta päähän niin mielialakin kohoaa