Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologian huone  (Luettu 15613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15 : 24.11.2005 19:17:07 »

itselläni huone8 näyttää tältä:
Neptunus     5°     11'     Kauris     8. huone

enpä kovin tiedä miten tuo nyt voitaisiin liittää astrologiaan..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 24.11.2005 19:54:14 »

Tjaa,

miulla on kutosen kasassa mm. (merkurius aspect_conneptunus aspect_con jupiter) aspect_sex uranuskeskitaivas ja  kuunsolmu ovat Vesimiehessä,  kuunsolmu tekee aspect_sex:n stelliumiin, johon Neppari ja Merkurius kuuluvat. Saattaa riittää kiinnostukseen? Kasi on minulla tyhjä, 12:ssa asuu saturnus

Katsoin parin vanhan astrologin karttaa, joilla sattuu olemaan sama synttäripäivä kun minulla:
Gustave Malherbellä (13.11.1907) oli mm:
(aurinko aspect_con keskitaivas aspect_con merkurius) aspect_tri (neptunus aspect_con kuunsolmu)

Michel Gauquelin:illä (13.11.1928) mm:
 uranus aspect_ssx keskitaivas ja
 jupiter aspect_con keskitaivas aspect_con chiron

Semmoisia löytyi ehkä tätä johtolankavyyhtiä kasvattamaan.

Terv. Tonde
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 26.11.2005 16:24:53 »

No niin,

arvaako nyt enää "luottaa" tässä asiassa Merkuriuksen ja Uranuksen aspekteihin? Miehelläni on kartallaan stellium (Neitsyessä, 3. huoneessa) plutoaspect_conuranusaspect_conaurinkoaspect_conmerkurius. Aiempien (muiden sekä omiini) kirjoitusten perusteella voisi siis äkkiä kuvitella, että mieheni olisi erityisen kiinnostunut astrologiasta jne. Näin ei kuitenkaan ole vaan tilanne on ymmärtääkseni täysin päinvastainen. Voisiko syynä olla Saturnuksen oppositio tähän stelliumiin (Saturnus 9. huoneessa)? Se jotenkin voimallaan tuossa asetelmassa kääntäisi tilanteen päälaelleen?

Mitä luulette vai meneekö metsään?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #18 : 26.02.2011 13:29:57 »

Vanha vanha ketju, mutta vastaan uhkaavista varoituksista huolimatta!  Cheesy

Meidän astrologiakurssin vetäjä oli sitä mieltä, että 9. ja 12. huone olisi astrologian omia huoneita.  Silloin kurssin aikoihin ja suuren alkuinnostuksen aikoihin  pluto keikkui pikkuruisessa 12. huoneessani. 

Aiemmin tässä ketjussa mainittu astrologi-aspekti  uranus ja  merkurius välillä löytyy mun syntymäkartalta neliön muodossa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #19 : 26.02.2011 19:35:57 »

Mulla astrokiinnostus taitaa liittyä pikemminkin siihen seikkaan että 3.huone on pullollaan kamaa ja Jousimiestä on kartalla paljon. Toisin sanoen, kun sitä on muutenkin kiinnostunut kaikesta mahdollisesta, ja kun systeemiä oppii lukemaan niin siitä tulee varsin käyttökelpoinen, mikä pätee moneen muuhunkin asiaan elämässä. :Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 26.02.2011 19:52:58 »

Mulla löytyy  merkurius  aspect_con  uranus tarkin yhtymä perusplaneettojen kesken. 4.huone.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #21 : 26.02.2011 20:04:30 »

Minulla on  uranus   aspect_con   merkurius  12huoneessa.

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #22 : 26.02.2011 20:13:05 »

uranus Q merkkari uglystupid2

Pluto 9. huoneessa, uranus ygösessä
uranusaspect_squaurinko askendenttikeskitaivasjousimies
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 27.02.2011 11:25:06 »

uranus leijona aspect_opp merkurius vesimies  Wink Eli ovat reseptiossa keskenään...  uranus 4. huoneessa ja  merkurius sitten tietenkin 10. huoneessa, osana  :vesimies:stelliumia.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: