Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tulkitsisi uneni?  (Luettu 3128 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 20.02.2011 12:16:38 »

Olisiko joku ystävällinen ja tulkitsisi minulle tällaista vähän kummallista unta. Olen jo kauan sitten eronnut , enkä enää haikaile menneiden perään Wink
Näin unta, että olin entisessä kodissani, siellä oli entinen mieheni pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa. He eivät puhuneet minulle mitään oli ihan hiljaista, he vain katsoivat. Sitten entinen mieheni kantoi vanhaa astiakaapin alaosaa pois roskiin. Huomasin kulkevani pyörätuolilla , ajattelin että  minua ei täällä tarvita, toivotin hyvää juhannusta ja lähdin kulkemaan pihan poikki sillä pyörätuolilla naapurin puolelle nurmikkoa pitkin. Mietin mistä löytyisi paras paikka, etten jää kiinni  pyörätuolilla, koska siinä oli myös maalaistalon pihalla olevaa pehmeää hiekkaa. Pääsin pihan ohi ja mietin mikä tie olisi paras. Naapurin kauan sitten kuollut mummo  osoitti minulle huonoa tietä, joka oli ikäänkuin silta, tai jokin rakennelma,ja sanoi, että tuosta on lyhin tie. Se tie ei ikäänkuin johtanut mihinkään ja siinä oli lopussa joku pressu peittona. Katsoin ja ajattelin, etten toki tuosta voi mennä, koska minulla on tämä tuoli ja huomasin siinä normaalin vaalean ison tien vieressä. Siihen mietiskelyyn sitten heräsin.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2011 10:15:45 »

Heräsit nemoroses siihen mietiskelyyn. Ehkä mietiskelet sisimmässäsi valveillakin,mitä on ollut,miten on nyt.Etsit jollainlailla omaa tietä,myös oletko tarpeelinen.

Joskus unissa käydään ikäänkuin tarkistamassa menneestä jotakin.Kenties sitäkin muistoa,miltä eron aikana on tuntunut.Olit pyörätuolissa,invalidi.Eron jälkeen ollaan usein kuin invalideja hetken aikaa(Minä olin kädetön ja jalaton henkisesti)

Kuollut mummo oli neuvomassa tietä.Et lähtenyt niille teille,ne ovatkin jo kuolleita,kuolleen osoittamia.
Huomasitkin sitten sen vaalean ison tien.Oletkin varmaan jonkinlaisessa tienristeyksessä.
Joka tapauksessa sinulla on hyvä tie edessäsi,jota on helppo kulkea,kunhan lähdet vain kulkemaan.

Toivottelit unessa hyvää juhannusta,joten se oli tulossa ja muistathan sen tulevan todellisuudessakin.Iloinen kesän juhla sinulle. Smiley
tallennettu
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2011 23:33:16 »

Kiitos. Taidat olla oikeassa. Lempeä hyväksyvä asenne sinun tulkinnassasi. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: