Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuva uni lapsuuden kotiin liittyen  (Luettu 2546 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« : 07.04.2011 14:56:16 »

Tämä uni toistuu mulla usein. Olen maalla lapsuudenkotini ulkohuussin lähellä, avaan oven, koska minulla on "hätä" ja pitää käydä vessassa. Huussissa on kaksi reikää, isompi ja pienempi, niinkuin oli oikeastikin aikoinaan. Näen huussin olevan sotkuisessa kunnossa, ulostusta on huussin reikien alla niin paljon, että se varmaankin yltää takapuoleen, jos siihen istuu. Myös huussin reikien ympärykset ovat ulosteessa, tuntuu etten pysty istumaan niin likaiseen paikkaan. Istun kuitenkin pienemmälle reijälle varovasti. Pelkään, että joku muu tulee samaan aikaan vessaan. Kuuntelen koko ajan ääniä ulkoa, ja olen kuulevinani jonkun lähestyvän. Kukaan ei ole unessa koskaan kuitenkaan avannut huussin ovea ollessani siellä, vaikka ovessa ei ole minkäänlaista lukkoa tai hakaa sisäpuolella.. Uni loppuu aina siihen, kun istun vielä huussissa.

Oikeasti tuo ulkohuussi on purettu jo kymmeniä vuosia sitten, mutta uniini se jostain syystä ilmestyy melko usein. Osaakohan joku kertoa, mistä voisi olla kysymys.  idiot2 Huh 
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 09.04.2011 13:35:50 »

Oiskohan tässä nyt joku lapsuuden tarve, jäänyt vajaaksi/toteutumatta. Menet hädälle mutta se onkin niin likainen ettet voi mennä.. Onko sinua lapsena kuultu ihan tarpeeksi, oletko saanut "päästää paineita ulos".. tai jotain muuta samantyylistä, joku tarve. Joku tarve joka päästää henkisestä "hädästä".. tuleekohan sinulle mitään mieleen.. Smiley
Sitten on pitänyt "tehdä ne omat tarpeet" itekseen, jotenkin vajavaisessa ympäristössä, ehkä jopa salaa, sillä jännität unessakin, että joku tulee.
Voit miettiä myös unen muita vinkkejä, onko niitä. Oletko tietyn ikäinen unessa, onko kesä vai talvi, muita yksityiskohtia tms.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: