Karuna kirjoitti:
Miksiköhän tämä puheenaihe nyt yht´äkkiä muuttuikin Hiljaisista Mestareista uskontojen uhrien tuki ry:n mainokseksi, vaikken näe mitään yhteistä niissä kummassakaan???
Mainostanut en ole, vaan mainitsin ko. yhdistyksen ihan vain sen vuoksi, että jos puhutaan
'mestarien' aikaansaannoksista, niin niitä voi käydä lukemassa ko. yhdistyksen nettisivuilta.
Ihan vain jos joku nyt kaipailisi nähdä esimerkkejä 'mestareista' verrattuna niihin todellisiin mestareihin. Tämä liittyy erittäin vahvasti aiheeseen siltä osin, kun asia koskee tänne fyysiselle tasolle inkarnoituneita ihmisiä.
Tässä ketjussa on keskusteltu mestareista monelta kantilta. Olen jo aiemmin todennut, että inkarnoituneina on mestareita ja 'mestareita.' Noita jälkimmäisiä löytää kulteista ja lahkoista ja ne ovat niitä vallan korruptoimia 'mestareita,' joista puhuin ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun. Ja nämä 'mestarit' tuottavat niitä uskontojen uhreja.
Oikeat ei-vallanhaluiset inkarnoituneet mestarit sen sijaan eivät, he ovat vallanhalusta ja vallan korruptoivasta vaikutuksesta vapaita. Minä olen halunnut heidän lisäkseen kiinnittää huomiota siihen, että oikeiden mestareiden lisäksi liikkeellä on paljon 'mestareita,' jotka harvoin saavat aikaiseksi mitään hyvää ja rakentavaa.
Vai saako täällä puhua vain ruusunpunaisista ja positiivisista asioista? Asioilla tuppaa olemaan yleensä muitakin puolia tällä fyysiselläkin tasolla.