Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kamalista kamalin uni  (Luettu 2976 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Skorpvesileijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 09.04.2011 13:32:15 »

Näin ihan kamalaa unta. Herätessäni vaan itkin ja vapisin. Jopa oksetti. Tänään sain nukkua tavallista pidempään joten näin unen 09.00-12.00 välisenä aikana. Unessani näin kaikki 3 lastani hukkuneina. Ensin kaksi tytärtäni vierekkäin pinnan alla. Unessa lapsilla ei ollut kasvoja, mutta silti tiesin, että he olivat minun lapsiani. Kahlasin vedessä ja näin lapset ihan lähellä pintaa. Vaatteet ja hiukset näkyivät oikein selvästi, mutta toisaan ne kasvot puuttuivat. Uni muuttui loppua kohden niin, että Hukkunut lapsi oli 1-vuotias poikani. Hänetkin näin pinnan alla kahlatessani vedessä. Ja nostin hänet syliini. Pojallakaan ei ollut kasvoja,  mutta teisin että hän oli poikani. Jossain vaiheessa unta näin myös pojan vedessä niin, että hän oli jään alla. Kun nostin pojan syliini hän oli eloton ja vain makasi sylissäni. Uni ei ollut mitenkään ahdistava, enkä unessa ollut surullinen tai paniikissa. Kannoin vain poikaani sylissäni. Olin unessa myös kävelyllä toisen äidin kanssa, joka ei ollut minulle ennestään tuttu. Tämä äiti työnsi lastenvaunuja ja minä kävelin hänen perässään, elotonta poikaani kantaen. Unen loppussa rupesin kokeilemaan kielellä hampaitani..ja huomasin että minulta puuttui toinen etuhammas ylhäältä. Siinä vaiheessa heräsin. Se unen loppu tuntui jotenkin kamalan todelliselta. Ensimmäisenä kokeilin onko mulla kaikki palikat suussa. Näen hirveän harvoin painajaisia. Tämä uni vaivaa minua todella paljon. En saa päästäni niitä kuvia. Enkä usko että tämä uni voi mitenkään olla merkitykseltään positiivinen. Piti käydä se tännekin purkamassa, kun on niin huono olla.  Embarrassed
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 09.04.2011 13:53:26 »

Lapset syvällä tunteissasi.. myös jäätä eli "haudattuja" tunteita, jotain asioita, mitä ei ehkä sinullekkaan ole vielä paljastunut, suhteessasi lapsiin tai äitinä olosta (lapsuuden asioita, omasta äitisuhteestasi tai vaikka edellisestä elämästä "mukana tullutta"). Voisi olla myös suora pelko lasten kuolemasta, mutta se ei iske mulle nyt tähän. Mitähän lasten kasvottomuus merkitsee, jotakin se meinaa.. Tiesit kuitenkin että ovat sun lapsia.. ei kyllä tuu mieleen oikein..muuta ku sellainen äidillinen yhteys, joka ei näkemistä tarvi. Joku viesti siinä on.. en vaan saa kiinni.. Smiley
Mutta tuo etuhampaan puuttuminen, onko kommunikaatiossa jotain häikkää, suhteessa lapsiin tai lapsiin liittyviin asioihin.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Skorpvesileijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2011 20:52:47 »

Mietin juuri, että onkohan sillä vaikutusta asiaan, että olemme mieheni kanssa päätymässä eroon ja mies on muuttanut toiseen kaupunkiin. Lapset ovat viikonloppua viettämässä isänsä luona. Ensimmäistä kertaa 1-vuotiaskin on mukana. Kävi mielessä, että olin todella ahdistunut, kun poika lähti, mietin kokoajan miten siellä pärjätään ja onko pojalla ikävä minua. Kun mies haki lapsia, meillä oli pieni sanasota vielä eteissessä, joten jäi ehkä hieman huono omatunto myös siitä. Ehkä näillä on voinut olla jotain vaikutusta. Olen nyt myös ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen ihan yksin monta päivää. Ehkä sekin vaikuttaa. Se olikin unessa omituista, ettei se ollut ahdistava, kun näin sen vaan vasta sitten, kun heräsin ja rupesin ajattemaan sitä tarkemmin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: