Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kheironin transiitit  (Luettu 4525 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
m
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.02.2006 17:56:23 »

Olisko missään hyvää sivua?
 Smiley
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2006 18:40:39 »

Hei.

Minä olen viime aikoina bongannut netistä (saksalaisilta ja englanninkielisiltä astrosivustoilta) aika paljonkin materiaalia Chironista, mutta transiittitulkintoja tai kokoelmia niistä ei ole osunut kohdalle. Tällä sivustolla on mielestäni oiva juttu tämänhetkisestä tilanteesta Chironin ja Saturnuksen osalta vähän laajemmin, katso tuolta juttuosiosta. Chironin aspektit ja transiitit ovat nyt tosiaan kiinnostaneet itseänikin. Transiiteista jonkin verran pätkiä olen onnistunut keräilemään Robert Handin tulkinnoista astro.comista. Minulle on nyt jotenkuten alkanut aueta tuo Chironin symboliikka, joten ehkä tässä jossakin vaiheessa osaan muodostaa joitakin käsityksiä omiksi tarpeikseni itsekin. Aspekteista jotakin olen löytänyt Pääkkösen Kaarinan sivuilta, kiitos hyvien vinkkien, joita olen astro-osaajilta saanut.

Terv. tonde
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 10.02.2006 15:48:58 »

jos nyt en väärin muista,sepon sivuilla on..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.05.2011 10:53:28 »

Hei!

Pyytäisin apua hieman. Minulle on nyt ensi tammi-helmikuussa voimakas chiron neliö aurinko - transiitti. Myös suht voimakas chiron oppositio asc transiitti on tulossa samoihin aikoihin. Tiedän, että nämä ovat merkityksellisiä minun kannaltani sillä chiron on aspektoitunut syntymäkartallani mm. Seuraavasti;

- Yhtymässä Jupiteriin (10-11-huone)
- Oppositiossa Venukseen (5-huone)
- Oppositiossa Saturnukseen, joka on yhtymässä Venukseen (5-huone)

Aurinko puolestaan on neliössä ascendenttiin syntymäkartalla ja yhtymässä kuuhun joka puolestaan on yhtymässä merkuriukseen neljännessä huoneessa. Huhhuh, mitähän sieltä on luvassa?  Tongue Kun otetaan mukaan vielä nuo pluton kuudentähden kolmio ascendentille ja uranuksen yhtä voimakas kolmio auringolle...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 13.05.2011 12:41:57 »

Itse olisin myös kiinnostunut lukemaan Chironin transiiteista - niistä kun on tosi huonosti tietoa saatavilla ja ainakin itselleni Chiron on edelleen vähän arvoitus...

Mulla kun on tällä hetkellä meneillään  chiron aspect_squ keskitaivas -transiitti, niin kyllä tuntuu, että kaikkiin töihin liittyvissä asioissa saa näpeilleen koko ajan buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio