Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkinta apua?  (Luettu 2630 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« : 01.05.2011 23:30:42 »

Mie näin viime yönä aikas pelottavan unen kotoa. Unohtelin sitä jo muutamaan kertaan, mutta aina nous takas pintaan. Nyt taas, kun pitäs nukkumaan yksin lähteä. Oisko apua tulkintaan? Itehän en osaa tulkita ollenkaan. Undecided

Unessa olimme kotona, pirtissä. Meillä oli sängyt nykyisen keittiön paikalla. Muuten järjestys oli sama kuin miehen mummon tänne "jättämä", paitsi ihan kaikkia huonekaluja ei kai ollut. Senkki ja seinäkaappi sekä keinutuoli jäi päälimmäisenä mieleen. Aamuaurinko paistoi niinkuin normaalistikin kesällä sisään ikkunasta. Nukuimme sielä miehen ja lapsemme kanssa samassa järjestyksessä kuin normaalisitkin minä keskellä ja mies ikkunan puolella. yhtäkkiä havahduin rymähdykseen, kun joku tuli sisään. En nähnyt ovelle leivinuunin takaa. Leivinuuni oli unessa ehkä vähän isompi kuin oikeasti. Tönin miestä hereille ja kuiskuttelin, että käy kato tuliko tänne joku. En saanut häntä kunnolla hereille ja olin jo vähän kimpaantuneena lähdössä itse kattomaan, kun leivinuunin takaa syöksähti punapukuinen mies(?) kohti keinua ja senkkiä jotka olivat vastakkaisessa nurkassa kuin nukuimme. Samalla hän heitti jotain sänkyymme ja sähähti "Tämä on viimeinen mitä täällä teen!" Keinun luona hän haihtui jonnekkin ja heräsin itsekkin. Tuo esine jota hän heitti vaikutti julisterullalta ja osui miun kohdalle. Hiisauduin "rullaa" pakoon selälläni ylöspäin sänkyä, koska ajattelin sen jotenkin satuttavaksi/leikkaavaksi. Se osuikin juuri miun ohi sänkyymme. Koko uni oli jotenkin hyvin valoisa, ehkä jo vähän "ylivalottunukkin". Pirtti henki samaa tunnelmaa kuin miun ensi kertoja tänne tullessa.

Säikähin ihan mahoton, enkä enää uskaltanu nukkua vaan piti töniä miestä sen verta, että ota miut kunnolla kainaloon. Jotenkin on koko päivän ollu ihan aavemainen olo aina kotona ollessa. Saatika, kun täälä "kummittelee" yläkerrasta kuuluvien "askelten" muodossa... crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: