Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oudot valot nukkumaan mennessä  (Luettu 10323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 08.02.2011 10:21:09 »

Nyt kaipaisin kokeneempien mielipiteitä siitä, mitä seuraavanlaiset valoilmiöt voisivat tarkoittaa: Joskus nukkumaan mennessäni ja silmien ollessa kiinni näen kulta-oransseja valopalloja. Ne ovat todella kirkkaita, jopa häiritseviä, ja joskus täytyy käyttää silmiä auki siinä toivossa, että ne häipyisivät kiusaamasta  uglystupid2 Joskus tapahtuu myös niin, että ollessani unen ja valveen rajamailla näen ikäänkuin tähdenlennon: kirkkaan, kultaisen valonvälähdyksen joka vilahtaa silmieni ohi sekunnin murto-osassa. Valo on niin kirkas, ja tulee niin nopeasti ja yllättäen, että se hätkähdyttää minut aina täysin hereille. Mistä voisi olla kyse?  idiot2 Ja nämä valot eivät todellakaan tule mistään ulkopuolisesta lähteestä kuten katulampuista tms. Makuuhuoneessani on pimennysverhot joten mikään ulkopuolinen valo ei pääse läpi ainakaan noin kirkkaana. Pitäisikö tässä varata aika lanttumaakarille vai olisiko tähän joku selitys? Voisiko mikään chakran toiminta selittää tällaista?  Cheesy
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2011 12:19:28 »

Minäkin tuota kolmatta silmää mielessäni mietin, että voisiko liittyä siihen. Tarkoittaisiko tuo, että kolmas silmä on avautumassa? Itse en koe olevani mitenkään herkkä aistimaan mitään yliluonnollista.  :Smiley Pitäisikö tuota kolmatta silmää nyt alkaa kehittämään jotenkin, ovatko nuo valot merkki siitä että minulla olisi mahdollisuus saada se avautumaan? Vai avautuuko kolmas silmä aina ilman ennakkovaroituksia ja lupaa kysymättä, jolloin voin jäädä vain odottelemaan josko minun kohdallani näin kävisi?  Grin
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 08.02.2011 13:17:17 »

Minä en lähtis availemaan yksinäni kolmatta silmää mitenkään sen kummemmin, kuin se itse avautuu. Kaikki tapahtuu aikanaan ja tarkoituksellisessa järjestyksessä, jos sitä lähtee sorkkimaan voi tulla outoja/ikäviäkin juttuja joillekin, vastaan.

Minäkin näen värejä jos jään tuijottamaan yhteen kohtaan, tai silmät kiinni. Se on enempi päällä silloin kun kolmas silmä todellakin jotenkin aktivoituu, sen voi huomata myös "ilman väreilystä" ja paineen tunteesta chakran kohdalla.. ja varjoissa voi vilahdella tms.. Smiley Mulla se on yleensä lila kuvio, joka pyörii ympyrää/toistuu. Ja just tuollasia hätkähdyksiä olen kanssa kokenut. Kun on nukahtamassa varsinkin, "jotain" välähtää tai sinkoilee ja sitten havahtuu siihen että mitäs tuo oli..
Minä en oo ollut huolestunut, ja en usko että sinunkaan tarvii olla.. Smiley Tärkeintä on mulle ollut, kaikenlaisissa "ilmiöissä", hyväksyä ne. Ei keksiä mitään "vastalauseita tai loitsuja", ei varsinkaan kuvitella mitään tiettyjä niiden olevan ainakaan negatiivisessa mielessä ja siis ei tarvitse pelätä!  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.2011 14:24:05 »

Mukava kuulla, että muilla on samankaltaisia kokemuksia. Smiley Kolmannen silmän avautuminen olisi kyllä melkoisen huikea tapaus, joten jään mielenkiinnolla odottamaan mikäli nämä valoilmiöt siihen suuntaan alkavat kehittymään  smitten Ja tosiaan mikäli muillakin on tästä kokemuksia niin haluaisin ehdottomasti kuulla, varsinkin jos näiden ilmiöiden jälkeen on alkanut enemmän herkistymään joillekin henkimaailman osa-alueille.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 12.02.2011 13:28:03 »

Täällä kanssa yksi jolla sama "ongelma", noita värikkäitä valopalloja leijuu silmissä tuon tuosta,minulla enimmäkseen punaisia,sinisiä ja violetteja sekä hyvin kirkkaita. Ja näen jopa kirkkaita valonvälähdyksiä ,myös joskus valveilla ollessakin pimeässä.
Mitäs viisaammat sanovat tästä?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 12.02.2011 13:34:48 »

Mulla on kans vähän samoja "oireita".. Luulisin et se johtuu  just..  angel smitten

tuosta kolmannen silmän aktivoitumisesta..
tallennettu
Miljaana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2011 14:28:57 »

Onpa kiva kuulla, että vastaavaa tapahtuu muuallaki, sillä samantyyppisiä kokemuksia on täälläkin.

Vihreää, sinistä, väreilevää ja liikkuvaa valoa näkyy joskus nukkumaan mennessä ilmassa. Silloin monesti kysyn mieheltä, että näkeekö ja se kieltää näkevänsä. ja sitten ihmettelen, että on se outoa että me nähdään erilailla. Ja kun ne värit ovat niin selviä. Ja yks ilta tuli semmonen hopeinen välähdys suoraan silmieni edessä. Mutta koska se oli vaan yks, niin helposti tulee ajateltua, että nään omiani. Näen myös päivällä ilmassa "energiakeskittymiä", läiskiä jotka väreilevät. Ja en aina nää - joskus nään. Ja en tiedä mitä ne ovat. Toisaalta valokuviini on paljon tarttunut niitä valopalloja/orbeja/enkelipalloja - voisko olla niitä?

Joo ja jo tuossa aiemmin loppuvuodesta oli sellasia sinisiä välähdyksiä huoneessa ja sen näkivät myös mies ja lapset. Enkä tiedä mitä olivat. ja samoihin aikoihin yöllä herätessäni kesken unien näin säteitä jotka liikkuivat meidän huoneessa.
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2011 10:15:16 »

Onko kellään tietoa, kauanko tämä kolmannen silmän avautuminen kestää? Ja miten avautuminen käytännössä vaikuttaa? Olisi kiva kuulla kokemuksia  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2011 11:34:07 »

Joo se on varmasti yksilöllistä.. Smiley
Itte sanoisin että parempi hitaasti ja varmasti kuin nopeeta ja kovaa, jos vois valita. Wink
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 17.02.2011 14:42:12 »

Onko kellään tietoa, kauanko tämä kolmannen silmän avautuminen kestää? Ja miten avautuminen käytännössä vaikuttaa? Olisi kiva kuulla kokemuksia  Smiley

Tuskin kukaan voi sanoa toisen puolesta miten kauan se kehitys kestää mutta toisille se voi olla vuosien prosessi kun taas toisilla se voi aueta hyvinkin nopeasti. Kärsivällisyyttä  Grin

Grin En siis mitenkään yritä kiirehtiä prosessia omalla kohdallani, jos noissa valoissa on siitä kysymys. On vaan sen verran mielenkiintoinen aihe että haluaisin kuulla muilta kokemuksia.  smitten
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #10 : 18.04.2011 23:12:20 »

Hei!
Minäkin aloitin keskustelun aiemmin tästä aiheesta Smiley Itselläni on samanlaista juttua ollut melkeinpä niin kauan kuin muistan, eli ihan pienestä lapsesta lähtien. Useimmiten näen violetteja ja sähkönsinisiä palloja, kun suljen silmäni. Ne muuttavat muotoaan ja lopulta katoavat. En tiedä, onko kyseessä joku silmävika. Kolmas silmä olisi avautunut jo ainakin 17 vuotta, jos nuo näyt minulla viittaisivat siihen Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 19.04.2011 00:58:38 »

Mun ystävä on nähnyt koko ikänsä noita värijuttuja näkökentässään. Ei väliä, onko valoisaa tai pimeää, mutta mitä hämärempää, sen paremmin ne näkyy. Se ei voi välillä ajaa pimeällä autoa, kun ne häiritsee näkyvyyttä niin paljon. Sitä on tutkittu kersasta asti lanttumaakareista neurologeihin ja aivo -ja silmälääkäreihin ja mitään vikaa tai selitystä ilmiölle ei ole löytyny. Kaveri o hiukan alle 40 v.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 01:00:52 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #12 : 20.05.2011 06:51:16 »

Jälleen kerran kun juuri olen saanut unesta kiinni niin jostain syystä mulla on tarve avata silmät ja katsoa kun aavistan sen läsnäolon.

Nyt useampana peräkkäisenä yönä on käynyt näin ja nähnyt sänkyni yläpuolella mustanvalopallon.
Mitä tää musta valopallo meinaa?
Olisiko mahdollisesti Azrael tai rokiel.?
Se valopallo jotenki oli sellainen että se liikkui ja hohti se sisus siinä pallossa.
Nyt mietin tarkoittaako tämä kuolemaa mulle itselleni kun menen ensiviikolla leikkaukseen niin käykö siellä huonosti Sad
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #13 : 20.05.2011 08:39:42 »

kiitos nopeista vastauksista  Smiley

Ehkä on totta että voisin suhtautua tulevaan positiivisesti ja toi suojaus enkeliltä kuulostaa tosi hyvältä.

Niin ehkä se voi olla ettei se enteile kuolemaa vaan jotain suojaa. Henkioppaani koen väriltä mustaksi joten voisi mahdollisesti olla jopa hän.?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: