Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin transiitit  (Luettu 10961 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« : 07.11.2006 14:48:30 »

Do diin!

Repikää tästä. Luulin että Pluton jylläys riittää mutta päätti tuo Marskin tulla kehiin.

Tällä hetkellä on tällaista tarjolla:

mars  aspect_con  kuu
 mars  aspect_con  askendentti
 mars  aspect_sex  MC
 mars  aspect_squ  mars

Hienoa! Pitää selvittää, mitä h..tiä nuo tarkoittaa.

Marsin transiitit ilmeiseti kiertää 2 vuoden sykleissä. Kun muistelen pariavuotta taaksepäin, olin jokseenkin ulalla silloin, ainakin töiden suhteen. silloin kaikki kuitenkin kääntyi parhain päin. Toivottavasti nyt samoin.

Löytyykö kohtalotovereita ja kokemuksia kyseisitä kuvioista?

Ja mistä saan selville onko avautuva vai sulkeutuva? Sekstiilistä puhuttaessa tulkintaerohan on selkeä Samoin kuin neliössä.... on koittanut kaivella noita tietoja, mut en ole löytänyt... Vielä.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 17:56:34 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2006 20:54:41 »

Mulle nää transiitit on vielä toistaiseksi täysin uusi ja tutkimaton astrologian osa-alue, mutta nyt heräsi kiinnostus! Tyttäreni transiittilista tälle kuluvalle vuodelle on aivan täynnä näitä Marsin transiitteja Shocked

Vaikea vuosi kyllä ollut...tai sillä lailla haasteellinen. Olen pistänyt pääasiassa tuon iän ja oman persoonallisuuden kehittymisen piikkiin, mutta voisiko jotain tekoa siinä olla tällä Marsin aktiivisuudellakin?

Tässä vain "muutama" esimerkki näistä transiiteista:
 mars aspect_con aurinko
 mars aspect_squ kuu
 mars aspect_con merkurius
 mars aspect_sex keskitaivas
 mars aspect_opp askendentti
 mars aspect_sex venus
 mars aspect_sex kuu
 mars aspect_inc askendentti
 mars aspect_sex mars

...ja nuo ovat siis vain ne, jotka on merkitty listaan 21.10 vietettyistä 2-vuotis syntymäpäivistä lähtien, 29.12 asti. Kaikki ovat siinä ihan peräkkäin, muutaman päivän välein.

Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi valottaa minulle noiden merkitystä. Joko ihan noita yksittäisiä transiitteja tai edes ilmiötä yleensä. Eli mitä tällainen Mars-suma voisi tuoda mukanaan?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.11.2006 22:20:00 »

1.minä,minä,minä olen uhmaiässä ja minulla on OMA TAHTO
2.enkä silti saa aina tahtoani läpi,ois niin kiva kiivetä tuonne kirjahyllyyn,miksei se äiti anna vaan huutaa ku palosireeni...
3.nyt heräsi uteliaisuus,lähdenpä seuraamaan tuota pikkulintua,
mihinkähän se lentää?äiti miks,äiti mikä,äiti millon,äiiitiiii?
4.minä osaan,minä itte puen,minä itte viskelen lusikalla puuroo ikkunaan
5.EN OLEKAAN ÄITINI JATKE,minulla on oma keho ja ikiomat tuotteet tuolla potassa...
6.olen nätti tyttö,äitin ja isin linsessa
7.jos nyt oikeen parun tässä karkkihyllyn edessä niin eiköhän tuolta
melli irtoa,äiiiitiiii...
8.tahtoo juuri nämä sukat ja TUON MEKON,eikun tuon,
ei harjata tukkaa,aiiih!äiiitiiiii...
9.UP AND GO !(..NYT MÄ KIIPEEN SINNE KIRJAHYLLYYN KUN ÄITI ON VESSASSA...)

tämä siis kaksvuotiaan äiteelle,
transiitit järjestyksessä,
ei tää elämää kummempaa oo..
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 26.11.2006 22:27:47 »

mars  aspect_con  askendentti-tietaa rahaa,itse ainakin voitin kivan summan.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 26.11.2006 22:44:05 »

nikki Joo, ihan kuin jotain tämän suuntaista olisikin ollut ilmassa viime aikoina Grin . Siis suoraan sanottuna ollaan oltu "hiukan" helisemässä tuon lapsen kanssa -etenkin nää pari viimosinta kuukautta, kun tuo Mars on oikein jyllännyt. Viimeksi tänään käytiin sellainen tahtojen taisto että oksat pois. Eikä asiaa auta, että ollaan kaikki kolme, minä, lapsen isä ja lapsi, ihan yhtä samperin voimakastahtoisia ja peräänantamattomia. Ihan jännittää jo, että millainen tästä uusimmasta tulokkaasta kehkeytyy luonteeltaan. Tavallaan toivoisin vähän viileämpää ja rauhallisempaa yksilöä mukaan tuliseen tiimiimme (joka kyllä oikeasti on aika maa-ilmapainotteinen), mutta toisaalta taas lapsen itsensä kannalta voisi olla hyvä, että tätä samaa tarmokasta tahtoa löytyisi sieltäkin (eipä jäisi sitten jalkoihin).

Mutta siis, haastavaa on todella ollut eikä vähiten siksi, kun tässä samaan syssyyn vielä kasvatellaan tätä uutta ihmistä maailmaan ja puuhataan muuttoa isompaan asuntoon. Todellinen kasvun vuosi ollut, paitsi tietty tyttärelle itselleen, niin takuulla myös isälle ja äidille.

Kiitos osuvan ajankohtaisesta tulkinnasta, nikki 2funny

« Viimeksi muokattu: 26.11.2006 22:49:36 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 28.11.2006 23:20:25 »

Minulle Marsin transiitit, lähinnä yhtymät, ovat varsinaisia PMS-transiitteja. Tulen hyvin ärtyisäksi. Ehkä se olisi vältettävissä jos  osaisin kanavoida energiani jotenkin rakentavammin? Vaan kun en elä taloudessa jossa pitäisi hakata halkoja...

knuppel2 crazy2 buck2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.12.2006 00:06:31 »

Ihan pihalla ollaan...  Tongue

mars  aspect_con  askendentti
 mars  aspect_inc Mc
 mars aspect_sex  kuu
 mars  aspect_con  venus
 mars  aspect_con  jupiter
 mars  aspect_squ  saturnus

mars riittää vaikutuksia. Osaisiko joku tulkita näiden vaikutusta elämääni ja kenties agressiivisuuteen, joka ilmenee todella harvoin, mutta silloin vahvasti? Mitä muuta löytyy? Olen jonkin verran itse löytänyt  mars tulkintaa. Minulle on myös tehty kartta selvityksineen, mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden mielipiteitä.

En myöskään osaa yhdistää tätä: Jos Marsiin yhdistyy jokin persoonallinen planeetta, niiden toiminta yhdistyy siten, että toisen planeetan energia muuttuu ulospäin suuntautuvaksi. Eli mikä persoonallinen planeetta?
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.2010 18:38:48 »

Nostetaas tämä...

Mulla oli aivan tarkkana  mars aspect_con uranus -transiitti eilen - mentiin kihloihin miehen kanssa smitten

Jos joku osaisi/haluaisi tulkita kihlausajankohdan karttaa, niin olisin kiitollinen *vink vink* Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #8 : 14.05.2011 20:15:56 »

Tr  mars  aspect_opp  aurinko/ pluto, kylläpä tässä eletään raakoja aikoja. Mitään ihmeempää ei ole tosin vielä tapahtunut - en ole edes ollut pahalla päällä viime aikoina, tai päätynyt taas katutappeluun - mutta enemmän sellaisia Merkuriuksen retroa muistuttavia sattumuksia on ilmennyt. :Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 14.05.2011 20:47:05 »

Tappeluista puheenollen, mä olen kerran saanut turpaan  mars aspect_opp askendentti aikaan.  Lips Sealed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 22.05.2011 11:01:27 »

uranus  aspect_tri  mars viidellä tähdellä, esiintymistiheys ~30v. välein. Jaahans, mitähän tämä...?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2011 12:27:15 »

uranus  aspect_tri  mars viidellä tähdellä, esiintymistiheys ~30v. välein. Jaahans, mitähän tämä...?

Tässähän ei ole kyseessä marsin tekemä transiitti, vaan uranuksen transiitti syntymäkarttasi marsille. Tulkinnallisesti on aivan eri asia, kumpi tekee kummalle transiittia. Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 31.05.2011 09:01:57 »

Huh, mikä vuosi ja vasta kesäkuu käynnistymässä. Minulla on ollut pitkin kevättä ja jatkuu ainakin kesän monenmonta marsin transiittia. Kun en ole vielä hyvä tulkinnassa, niin tiedustelen, onko muilla ollut samanlainen vuosi. Mulla löytyy marsin transiitteja useille planeetoille ja useimmissa vahvuutena 4-5 tähteä. Eikös tämä kuulosta jo aika sotaisalta elämänvaiheelta? Lisäsoppaan päällä 6 tähdellä Neptunus oppositio Kuu, huhtikuulta heinäkuulle.

Muiden kokemuksia kaipaan Smiley

Mukavaa kesän alkua!

Sandee
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Panda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 01.06.2011 07:58:56 »

Varmaan voi vääntöä olla, mutta pyri jotenkin kanavoimaa Punaisen Planeetan "sota-energiat" rakentaviin hankkeisiisi, niin hyvä tulee. Helppo sanoa, tiedän, mutta tekemällä oppii. Toivottavasti :Smiley
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 01.06.2011 08:45:43 »

Olen tässä yrittänyt opiskella tätä Marsin vaikutusta ja päättänyt kääntää sen vaikutukset hyvään ja tiedostaa tilanteen haasteen. Kanavoin tätä voimaa ja energiaa vaikkapa pihaan ja puutarhaan ja ideoita pukkaa ja tuloksia näkyy, mutta toisaalta olen saanut voimaa tehdä myös henkisiä päätöksiä niin työhön kuin perhe-elämään liittyen. Ei siis mitään radikaalia, sodankäyntiä, vaan vahvuutta nähdä asioita ja päättää tehdä elämästä parempi. Lukeminen kannattaa aina, vaikka Marsista löytyy minun tiedonhakutaidoillani vähänlaisesti tietoa. Wink

Eiköhän se tästä!  laugh

tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: