Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua unen tulkintaan :/  (Luettu 3403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
smeagol
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.05.2011 16:05:34 »

Näin unta kissasta joka yritti pyydystää lintua. En ole varma olinko mukana tilanteessa ja yritin estää kissaa vai katsoinko vaan vähän kuin lasin läpi kykenemättä tekemään mitään, vaikka olisin halunnut.

Mitään ympäristöä en unessa nähnyt, näin vain nurmikkoa, pulskan, harmaan kissan ja linnun joka räpiköi kissan käpälien alla välillä päästen karkuun.

Unen tunnelma oli mielettömän ahdistava! melkein tuskaisen ahdistava.

Yritin itse selvittää unta, mutten oikein onnistunut. Voisiko joku vähän avittaa?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2011 16:33:33 »

Oletko itse jäämässä pulskan ja lihavan kissan kynsiin kykenemättä tekemään asialle mitään? Painaako stressi, ahdistaako elämä? Käykö joku ihminen hermoille? Koetko, että kätesi ovat sidotut?

Kissa liitetään unissa yleensä feminiinisyyteen ja naiseuteen, joten kyse voisi olla vaikuttavasta naisihmisestä.

Lintu symboloi ainakin minulle vapautta - se voi lentää minne haluaa ja koko maapallo on sen leikkikenttä. Lintua eivät sido maalliset rajat lentämisen vuoksi, vaan missä on ruokaa ja sopiva ympäristö elää, lintu voi sinne mennä.

Tällaisia hajatelmia  coolsmiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 15.06.2011 09:20:19 »

Näin unta, jossa oikean puoleinen käteni retkotti halvaantuneena,--ja oli ensin tunne,

että koko oikea puoleni oli halvaannuksissa,--mutta selvisi,--että kuitenkin vain käsi,---

mitähän tämä meinaa???

Vasenta kättä on leikattu kaksikertaa,--ja leikkauksien jälkeinen tunnottomuus oli inhottava,

voisiko se olla peruja sieltä???
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: