Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufohavainto Lontoossa? Nyt myös Yhdysvalloissa!  (Luettu 9029 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 27.06.2011 03:07:11 »

Oudot leijuvat valot ihmetyttyvät Lontoon yllä

Iltasanomat 26.6.2011
Tunnistamattomat lentävät – tai leijuvat – valot näkyvät videolla varsin selvästi.

Brittilehti Telegraph kertoi verkkosivuillaan sunnuntaina, että Youtubeen ladattu video on kuvattu Great Portland Streetilla lähellä Britannian yleisradioyhtiön Radio 1:n toimitiloja.

Kadulla kävelevien ihmisten katseet ovat nauliintuneet taivaalle, kun pienet valopisteet vilahtavat kovaa vauhtia eteenpäin.

Vähän ajan kuluttua pilven takaa ilmestyy isompi tunnistamaton valopiste, joka näyttää olevan pyöreä.  

Videon ladannut henkilö kyseleekin Telegraphin mukaan, mistä voi olla kysymys.

- Voisiko joku selittää, mitä ihmettä nämä valot oikein ovat? hän tiedustelee."

Videon voi katsoa täältä Huomattavaa, että video on kuvattu päiväsaikaan ja se on UFO-havaintovideoksi erittäin selkeä Smiley

EDIT: Yhdysvaltain UFO-havaintovideo sivulla 2 Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.07.2011 16:40:41 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2011 11:19:42 »

Minulle noista palleroisista tulee todella hyvä fiilis! Luulen, että ne voivat liittyä 1.7. olevaan isoon energiaporttiin (auringon pimennys). Kuulemma ystäväni mukaan Englantiin ja eritoten Lontoon seuduille avautuu iso energiakasauma ihan tässä lähiaikoina.

Hauska "sattuma" sinänsä, että ehdimme itse ystäväni kanssa Lontoosta kotiin vain paria päivää ennen tuota havaintoa.  :Smiley Jostain syystä ajattelin varsinkin  paluulennon aikana kotiin päin, että "entäs, jos näkisin nyt lentokoneen ikkunasta ufon?"

Olisipa ollut hauskaa nähdä ne livenä!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2011 13:26:46 »

Haluaisin tietää, onko Lontoon lennonjohto tehnyt havaintoja näistä samaisista lentäjistä, vai ovatko ne "kiertäneet" tutkan kokonaan.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 27.06.2011 15:22:25 »

Kauniita ja lohdullisia olivat. Ufoihin uskon ja koen niitä nähneenikin. Hassua, minä näin nuo Enkelipalloina  :Smiley.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #4 : 27.06.2011 23:06:50 »

No, onpa jännää lähteä syyskuun alussa katsastamaan, että minkälaisen energiaportin se Lontoo sai!  :Smiley Smiley
tallennettu

nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2011 10:05:08 »

Minusta ne on feikkivideoita. Sad  Suhtaudun erittäin avoimesti tunnistamattomiin lentäviin kohteisiin ja valoihin, mutta näitä ihme tekaistuja juttuja en oikein jaksa ymmärtää. Jonkinlaista typerää jäynää. Angry  Aidot tapaukset hukkuu näiden turhien kepposten paljouteen.

Tuli ihan mieleen sellanen lentonäytös, mitä ihmisetki pitävät hävittäjillään.

No niinpä... Aika kummallista liikehdintää. Tyyliin "käväisempä tuolla pilven takana ja tulen sieltä heti takaisin". Heiluukin kuin mikäkin peliväline. Minulle ainakin tulisi katsoessa tunne että onko pilotti menettämässä aluksen hallinnan ja pitäisikö tästä juosta alta pois.

Joku on katsonut vieläpä tarkkaan sen videon (itse en olisi jaksanut syynätä mutta onneksi jotkut jaksavat):

http://www.youtube.com/watch?v=d2_dUUiwMP8
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 28.06.2011 15:36:10 »

Minusta ne on feikkivideoita. Sad  Suhtaudun erittäin avoimesti tunnistamattomiin lentäviin kohteisiin ja valoihin, mutta näitä ihme tekaistuja juttuja en oikein jaksa ymmärtää. Jonkinlaista typerää jäynää. Angry  Aidot tapaukset hukkuu näiden turhien kepposten paljouteen.

Tuli ihan mieleen sellanen lentonäytös, mitä ihmisetki pitävät hävittäjillään.

No niinpä... Aika kummallista liikehdintää. Tyyliin "käväisempä tuolla pilven takana ja tulen sieltä heti takaisin". Heiluukin kuin mikäkin peliväline. Minulle ainakin tulisi katsoessa tunne että onko pilotti menettämässä aluksen hallinnan ja pitäisikö tästä juosta alta pois.

Joku on katsonut vieläpä tarkkaan sen videon (itse en olisi jaksanut syynätä mutta onneksi jotkut jaksavat):

http://www.youtube.com/watch?v=d2_dUUiwMP8

Minulle taas on jäänyt mielikuva (7-vuotiaasta lähtien ufokirjallisuutta lukeneena, nyt tosin vanhemmiten rauhoittuneena), että ufoille tyypillistä on erikoinen liikehdintä. Siksak-liikkeet ja kieppumiset ovat asioita, joita aika monet ufohavainnoitsijat ovat raportoineet.

Toisaalta, jos MEIDÄN lentohärveleillä ja tämän hetkisellä tieteellisellä ymmärryksellä ei pystytä moisia leikkisiä ja vikkeliä lentoratoja suorittamaan ilman, että alkaa epäillä lentäjän kykenevyyttä aluksensa ohjaamiseen, mikseivät "uhvot" voisi niin tehdä? :Smiley Jos ne tosiaan matkustelevat valon nopeudella jostain universumin toisilta laidoilta (kannattaa muistaa, että meitä lähin tähti aka. aurinko on oman aurinkomme jälkeen Proxima Centauri 4 valovuoden päässä - tuhottoman kaukana siis!), ei pieni ilveily luulisi olevan temppu eikä mikään Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.06.2011 16:45:25 »

Minulle noista palleroisista tulee todella hyvä fiilis! Luulen, että ne voivat liittyä 1.7. olevaan isoon energiaporttiin (auringon pimennys). Kuulemma ystäväni mukaan Englantiin ja eritoten Lontoon seuduille avautuu iso energiakasauma ihan tässä lähiaikoina.

Hauska "sattuma" sinänsä, että ehdimme itse ystäväni kanssa Lontoosta kotiin vain paria päivää ennen tuota havaintoa.  :Smiley Jostain syystä ajattelin varsinkin  paluulennon aikana kotiin päin, että "entäs, jos näkisin nyt lentokoneen ikkunasta ufon?"

Olisipa ollut hauskaa nähdä ne livenä!

Juu, Lontoossa on iso maapallon energiakeskus, joka liittyy sydanchakraan ja sita on avattu tassa pitkaan ja kokonainen avautuminen pitaisi tapahtua lahiaikoina. En ihmettelisi vaikka olisikin 1.7, olen kuullut etta vuoden 2012 olympialaiset Lontoossa tulisivat olemaan oleellinen tassa asiassa.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #8 : 28.06.2011 19:44:46 »

Voi voi, kohta alkaa tosissaan ihan käydä niin että vaikka ihmiset näkisikin niin eivät usko mutta olisi kiva sitten nähdä sellainen video jossa aito ufo on kuvattu, miten se poikkeaa muista kuvista.

Sehän siinä onkin ikävää kun nuo feikkijutut pilaa oikeiden kuvien arvon. Ei minulla siis ole kuvia eikä edes havaintoa josta olisi saanutkaan tarkkaa kuvaa. Ufotutkimuksessa ei nykyään tutkita niinkään kuvia kuin kuvaajaa, juuri sen takia kun väärennökset on niin yleisiä ja suht. helppojakin niille jotka sitä osaa.

Minulle taas on jäänyt mielikuva (7-vuotiaasta lähtien ufokirjallisuutta lukeneena, nyt tosin vanhemmiten rauhoittuneena), että ufoille tyypillistä on erikoinen liikehdintä. Siksak-liikkeet ja kieppumiset ovat asioita, joita aika monet ufohavainnoitsijat ovat raportoineet.

Toisaalta, jos MEIDÄN lentohärveleillä ja tämän hetkisellä tieteellisellä ymmärryksellä ei pystytä moisia leikkisiä ja vikkeliä lentoratoja suorittamaan ilman, että alkaa epäillä lentäjän kykenevyyttä aluksensa ohjaamiseen, mikseivät "uhvot" voisi niin tehdä? :Smiley Jos ne tosiaan matkustelevat valon nopeudella jostain universumin toisilta laidoilta (kannattaa muistaa, että meitä lähin tähti aka. aurinko on oman aurinkomme jälkeen Proxima Centauri 4 valovuoden päässä - tuhottoman kaukana siis!), ei pieni ilveily luulisi olevan temppu eikä mikään Grin

Kyllä juu erikoinen liikehdintä, mutta se lentoaluksen kallistelu on enemmänkin näitä meidän vehkeitten juttuja. Voidaan ajatella niinkin että jos ne tosiaan osaavat tulla tänne hetkessä valovuosien päästä, niin miksei ne osaisi tehdä tiukkaa käännöstä kallistamatta alusta Wink  Se olisi paljon erikoisempaa verrattuna meidän tottumuksiin. No eihän sen siis tarvi olla erikoista. Jotenkin se liike vain näytti minusta silleen väärällä tavalla oudolta. Tekaistulta.

Katsokaas muuten niitä muita ihmisiä siinä kadulla.

Juu, Lontoossa on iso maapallon energiakeskus, joka liittyy sydanchakraan ja sita on avattu tassa pitkaan ja kokonainen avautuminen pitaisi tapahtua lahiaikoina.

Kuulostaa hyvältä Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2011 20:36:27 »

Minä en jaksa piitata siitä, että onko nämä havainnot Lontoossa tai suomessa tai nyyjorkissa tosia vai epätosia... Kumpiakin siellä varmaan on, ja ei sen tietäminen että mikä nyt oli totta ja mikä ei, ole niin tarkkaa..minä tiedän, että  siellä he ovat ja täälläkin joskus....varmaankin enenevissä määrin näinä aikoina.

Mutta noiden feikkausten motiivi kyllä on aina kiinnostava. Miksi ihmeessä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 11.07.2011 13:33:31 »

Lisää UFO-havaintoja maailmalta, tällä kertaa Yhdysvalloista ja suorassa TV-lähetyksessä :Smiley Ei tosiaankaan jää epäselväksi, että eletään energisesti merkittäviä ja voimakkaita aikoja!

Iltalehti 11.7.2011
"CNN:N HELIKOPTERI KUVASI - OUDOT VALOPALLOT HIEKKAPILVEN REUNALLA
CNN:n kuvaushelikopteri tallentamat valopallot pilven reunalla näkyivät suorassa lähetyksessä.


Yhdysvaltojen Arizonassa Mesan kaupungissa tiistaina sattunut hiekkamyrsky kuvattiin nauhalle helikopterista CNN:n toimesta. Videolta näkyy kun suuri hiekkapilvi valuu Mesan kaupungin ylle.

CNN:n kuvaamassa materiaalissa näkyy jotain muutakin poikkeuksellista.

Kuvamateriaalissa näkyy kaksi valopalloa, jotka leijuvat hiljaa pilven reunaa pitkin lähemmäksi helikopteria. Videon valopallot ovat kuitenkin niin kaukana, että niiden ulkomuoto ei tarkalleen selviä.

Kuvahuijauksesta ei voi olla kyse, sillä valopallot esiintyivät CNN:n kanavat katselijoille ensikertaa suorassa lähetyksessä tiistaina. Katso itse, oliko kyseessä lentäviä esineitä vai vain linssiheijastus."


Videon voi katsoa tästä

« Viimeksi muokattu: 11.07.2011 16:31:47 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #11 : 11.07.2011 15:34:23 »

Onpas hyvä video! Se ensimmäiseksi poistunut valopallo tuntui muuttavan muotoaan hiukan ennen häviämistään? Olin näkevinäni jotain tummaa/kiiltävää siinä keskellä ja jonkinlaisen kehän tai auran siinä ympärillä.

Ihan selvästi ufotietoisuutta tuodaan ihmisten keskuuteen. Hyvä juttu  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #12 : 15.07.2011 09:58:55 »

Onpas hyvä video! Se ensimmäiseksi poistunut valopallo tuntui muuttavan muotoaan hiukan ennen häviämistään? Olin näkevinäni jotain tummaa/kiiltävää siinä keskellä ja jonkinlaisen kehän tai auran siinä ympärillä.

Ihan selvästi ufotietoisuutta tuodaan ihmisten keskuuteen. Hyvä juttu  smitten

Kauppalehden Kahvihuone -palstalta tuli tällainen kommentti:

"shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry"

tuosta ollu jenkkiforumeilla juttua, että nuo "ihmettelijät" tuolla on kyseisen firman jengiä

aka hoax
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: