Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoinen kokemus unesta heräämisestä  (Luettu 2454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« : 28.07.2011 11:01:05 »

Tämä ei luultavasti kuulu tälle alueelle...Mutta minulla on tässä viime vuosina ollut murheita ja vaikeuksia joiden takia olen ollut enemmän ja vähemmän masentunut pari vuotta. Tuntuu etten osaa/saa olla onnellinen ja rentoutunut ja murehdin vain koko ajan. Olen paljon lueskellut henkistä kirjallisuutta viime aikoina ja viime viikolla taisin luea jostain naistenlehdestä jutun Kirsi Rannosta ja hän jälleen kerran mainitsi, että onni tulee ihmisen sisältä jne. Olen tätä asiaa taas kerran mietiskellyt viikon verran, ymmärrän sen kyllä, mutta en vain saa sitä itse itselleni tehtyä sitä rauhaa ja onnea.

Minulla on diabetes ja viime yönä minulla nukkuessa laski verensokeri liian matalalle ja (luojan kiitos )heräsin siihen. Mutta ennen kuin varsinaisesti heräsin, olin jo "hereillä". Olin unessa tai jossain paikassa missä olin onnellinen. Siellä olo oli uskomattoman hyvä ja rauhallinen. Ymmärsin siinä unessa, että tämmöistähän elämän pitäisi olla ja tämän minun nykyinen tila murheineni on jokin itse aiheutettu suojakilpi/ muuri tms. Samalla tajusin, että minäkin voin (helposti) saavutta tuon tilan ja se on se meidän mikä on oikeasti sitä jotain. Näin sellaista tasaista maata, missä oli pienen pieniä kuoppia täynnä ja yläpuoli oli valoa kokonaan. tuli jotenkin rauhallinen tunne ja sellainen "eiköhän tämä tästä" fiilis. Samalla kun oikeasti siinä heräsin tajusin, että mistä yhden kaverini avioero johtuu(Huh) tai minulle tuli yksi ajatus eron syystä päähän ja ymmärsin että siitähän se ainakin johtuu. Kaveri ei edes ole läheinen minulle....Ja sitten "muistin" tai ymmärsin, että niinhän se rakkaus on tulossa kohta elämääni, mutten siitä jutusta muista enemmän. Mutta olin siis hereillä koko tämän lyhyen hetken ajan, kunnes heräsin oikeasti ja menin kiireesti juomaan mehua....
« Viimeksi muokattu: 28.07.2011 11:49:15 kirjoittanut Godiva » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2011 17:09:15 »

Oikein hieno kokemus! Henkimaailma tukee sinua ja näyttää sinulle millaista elämän kuuluisi olla (kuten monet eri henkiset lähteet ja opastajat sanovat : "Elämän tarkoitus on olla onnellinen ja tehdä sitä, joka tuottaa sinulle iloa, tyydytystä ja täyttymystä").

Elämää ei tule ottaa liian vakavasti. Henkimaailmalla on hyvä huumorintaju ja huumori on yksi kanava parempiin energioihin Wink

Koska olet nyt saanut viestin mitä tehdä (alkaa työstää itseäsi), tiedät mistä huono olosi ja masennuksesi johtuu (suojamuuri), ymmärsit miten kaikki vaikuttaa kaikkeen (avioeron syy) ja että elämä menee aina automaattisesti kohti parempaa (rakkaus tulossa), ala elää ja toimia sen mukaisesti.

Asiat ja se millaisena elämä näyttäytyy on kiinni meistä, omista uskomuksistamme, ajatuksistamme ja ennen kaikkea tunteistamme.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: