Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ärsyttävää  (Luettu 3193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« : 04.08.2011 00:55:05 »

mua sitte ärsyttää ku näkee muiden suhtee, onnistuuko ne vai ei. ja kauanko niis kestää. mikse mä  nää itelleni? sit ärysttää ku näkee muitaki asioita. jotenki tympääntynyt tähä näkemiseen.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2011 02:32:32 »

Et ole ainoa, joka näkee moisia asioita. Wink Sen kanssa täytyy vain elää ja hei - sitä voi hyödyntää omaan elämäänsä!  Eipähän tule ohiammuttuja suhteita, kun pystyy heti näkemään "Kuka on Se Oikea" siihen hetkeen  Wink

Lisäksi täytyy muistaa, että ihmisten parisuhteita määräävät karmat. Mitään ei siis tapahdu sattumalta vaan kaikelle on tarkoituksensa. Siksipä on parempi olla huutelematta "teidän suhteenne ei tule onnistumaan", vaikka sen näkisi 100km päähän. Silläkin suhteella on tarkoituksensa. Kun tarkoitus on täytetty molemmat ovat vapaita jatkamaan omiin suuntiinsa. Se on itse asiassa siunaus. Päästä irti toiseen sieluun sitovasta karmasta ja olla vapaa. Kun kaikki karmasidokset on katkottu on suurempi mahdollisuus päästä elämään parisuhdetta Sen Oikean kumppanin kanssa (sielumme toinen puolisko), koska siihen on a) vapaa b) kypsä.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: