Hei,
Olen myös
. Itse, ainakin muiden ihmisten sanojen mukaan, vaikutan seurassa todella itsevarmalta ja usein kuulen "todella sosiaalinen" ja "sanavalmis" kommentteja, kun minua kuvaillaan, mutta oikeasti jännitän joskus hyvinkin vahvasti esiintymistä ja esittäytymistä. Mutta sitten se suupaltti kuu kaksonen ottaa vallan ja onnistun ainakin peittämään jännityksen ja rentoutumaan puhetulvan avulla.
May mainitsi Saturnuksen yhteydestä epävarmuuden tunteisiin, ja uskonkin tällaisen vähän kaksijakoisen julkisuusasenteen johtuvan ainakin osittain siitä että Saturnukseni on Jousimiehessä tarkassa yhtymässä Marsiin. Ylipäätään epävarmuuden tunne on minulla sellainen aaltomaisesti ilmentyvä, joinakin päivinä olen maailmanomistaja ja toisina taas tuntuu etten osaa mitään, mutta tämä on vain sellaista sisäistä aaltoilua,
:nkin aikaansaamaa... Kuten jo aiemmin keskustelussa on mainittu, en epävarmuutta vesimiehisyyteen liittäisi vaan muihin kartan tekijöihin, Vesimiehisyyden osuus on pinnassa lähinnä niinä maailmanomistaja päivinä, kun ei vaan viitsi välittää siitä että on todella outo ja heittelee kummallisia monimerkityksellisiä kommentteja vaan iloitsee täysin rinnoin siitä sosiaalisesta riippumattomuudesta.