"Enkulturaatio = kulttuuriin kasvaminen. Se tapahtuu monimutkaisien mekanismien kautta jotka kertovat, miten saa olla, miten ei saa olla, ja miten pitää olla. Eli ei tosiaankaan "kulttuurittomuus"."
^kuhan arvasin, metsään män.
No mutta summa summarum, olen sitä mieltä että tytöt on tyttöjä, pojat poikia ja välimallin ihmiset on sitten välimalleja.
Kammottavaa, mikäli tuommoinen silpominen on vallalla. Se menee taas silleen, että ihmiset ei osaa ajatella itse! Lääkäri esittää asian siinä valossa, että lapsessa on jotain vikaa ( ei ajattele itse hänkään välttämäti), ja tottakai rakastavat ja lapsen parasta ajattelevat vanhemmat lähtevät operaatioon jossa lapsi " parannetaan"
Minusta nansi sinun kannattaisi tarttua tätä härkää sarvista ja lähteä viemään tietoa tästä ihmisten keskuuteen ja lisäämään ymmärrystä sen sijaan että toivot toisten vauvojen kuolevan synnytykseen tai jotain muuta kamalaa. Sinulla aivan selvästi on sielun paloa ja tietoa tämän asian suhteen. Tai en tietenkään tiedä, vaikka jo toimisitkin asian hyväksi.