Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruumiistairtautuminen  (Luettu 13626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15 : 30.10.2011 23:36:28 »

No siis, jos sulle sanotaan, että älä ajattele vaaleanpunaista elefanttia, niin mitä alat ajatella? Wink Sama juttu myös tuossa "en halua ajatella henkilöä X", niin ketä siinä silloin ajatellaan? Tadaa! Parempi kutsua uusia ajatuksia ja korvata ne vanhat niillä.

*A*

Ahaa!!  Cheesy
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #16 : 31.10.2011 05:17:58 »

Siis mä olenkin tosi tyhmä. Jotenkin musta tuntuu, että mun on nyt ymmärrettävä tää asia. Vääntäkää nyt herranenaika tää rautalangasta? Embarrassed Embarrassed
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #17 : 01.11.2011 05:26:09 »

Siis mä olenkin tosi tyhmä. Jotenkin musta tuntuu, että mun on nyt ymmärrettävä tää asia. Vääntäkää nyt herranenaika tää rautalangasta? Embarrassed Embarrassed

Sen olen huomannut jos jonkun jutun haluaa tai ei halua toteutuvan, niin omissa ajatuksissaan vain kumoaa kaikki ne vaihtoehdot, mitä ei haluakaan toteutua, niin jääkin jäljelle se vaihtoehto mikä sitten toteutuu.
Se siis toimii silloinkin, kun jos olisi vaikka muitakin ihmisiä keskittämässä ajatuksiaan johonkin juttuun, niin kumoaa nekin ajatukset täydellisesti, niin kas kas kun taaskin toimii.. mutta on se tietenkin hyvä tiedostaa minkälaisia ajatuksia on kumoamassa ja onko tuomassa parempia ajatuksia tilalle. Wink

No tämänhetkinen maailmanmeno on kyllä hyvä keino tuoda parempia aikoja maailmaan, kun ajattelee vain että kaikki menee kokoajan parempaan suuntaan ja kumoaa kaikki muut ajatuksensa niillä "paremmilla ajoilla". Ja sitten kun tarpeeksi moneen tarttuu se valoisuus ja usko hyvän tuloon planeetalle ja koko ihmiskuntaan, niin silloin ne paremmat ajat toteutuu aina vaan helpommin ja helpommin. angel

Äläkä välitä vaikka joskus täytyy vääntää rautalangasta, kun itsekin olen tehnyt typeriä juttuja ja erehtynyt, kun on ollut jokin liian suuri mielenkiinto tehdä ja kokeilla erilaisia asioita. Kaikki me ollaan yksilöitä ja kehitytään omaa tahtia, eikä tyhmyyttä ole lopulta olemassakaan, kun voi vain olla asioita mistä ei tiedä kun ei ole aikaisempaa kokemusta, tai ei muuten vain ymmärrä mitä mahdollisuuksia/vaikutuksia milläkin ajatuksella mahdollisesti on? Smiley
No eise niin vaikeaa ollutkaan, mutta sitä toivoa pitää tulla ilmeisesti sieltä sydämmestä, niin kuin tämäkin, että toivoin jotakin tapahtuvaksi, vaikka en tiennyt mitä, mutta tuli henkinen herääminen.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2011 16:14:29 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: