Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus vesimiehessä, kääk?  (Luettu 8959 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 07.11.2011 16:18:02 »

Kertokaapa kokemuksia ihmisitä joilla on venus vesimiehessä? Itselläni on oinaassa, joten vähän pelottaa mitä tulevan pitää. EN tiedä osaanko suhtautua ihmiseen, jolle seksi ei merkitse niin hirveästi. Onko tälläinen yhdistelmä toiminut kellään. Muuten minulla on kyseisen henkilön kanssa paljon yhtäläisyyksiä. Mun nousu, on hänen laskunsa ja itse asiassa mun nousu on vielä vesimies eli hänen venus. Myöskin mun kuusolmu on kaloissa, eli hänen aurinkomerkissään.
Mutta, millaisia kokemuksia noin ylipäätään. Voiko vesimies venuksen saada kiinnostumaan enemmän seksistä, vai pitääkö itse vain joustaa ja ajatella, että henkinen yhteenkuuluvuus ja ihana yhdessäolo on tärkeämpää. Kyseessä siis suhteellisen uusi tuttavuus. En vain ehkä sitten haluaisi ihastua liikaa, jos edessä on mahdottomuus Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.11.2011 16:37:27 »

Eh... miten niin Venus = seksi?
Venus hallitsee naisiin liitettyjä asioita, kuten kosmetiikka, sisustaminen, kauniit esineet, tyttölapset jne. ja totta kyllä miehen kartalla hänelle tärkeään naiseen liittyvät asiat.. mutta että seksi.. ?

Itse miellän kyllä molempien sukupuolten kartoilla Marsin enemmän seksiin liittyväksi, edustaahan se fyysistä toimintaa  ja kaikenlaista halukuutta.

Jos Noususi on miehen Venuksella todennäköisesti ulkoinen olemuksesi vastaa miehen käsitystystä naisellisesta naisesta.

tallennettu

Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2011 01:09:28 »

Kiitos uudesta näkökulmasta Emelia, olen aina jotenkin kuvitellut, varmasti horoskooppikirjojen vuoksi, että venus liitetään seksiin. Niissä ne selostukset ainakin viittaavat siihen, ja marsin aivan muuhun. Täytyypi siis alkaa tarkastella asioita ihan eri vinkkelistä. Vaikeaa tietää mikä loppujen lopuksi antaa osviittaa mistäkin kun joka paikassa tuntuu olevan erilaiset selostukset. Kai ne asiat on niin moniselitteisiä Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.11.2011 12:05:29 »

 Wink

Usein näissä taivaankappaleiden tulkinnoissa auttaa, kun tarkastelee niitä niiden hallitsemien Merkkien kautta... Venus avautuu hieman erilailla Vaa'an hallitsijana, kuin Härän hallitsijana.. mutta molemmissa on kyse tasapainosta, turvallisuudesta, rahasta, mukavuudesta, helppoudesta jne.

Aloittellisuuteen (myös seksuaaliseen) liittyy kuitenkin yleensä Mars yhdessä Venuksen, Auringon tai Jupiterin kanssa myönteisessä kulmassa.

Minulle tuo Venus Vesimiehessä on hieman vieras, mutta liittyisikö se pelkistettyyn, koruttomaan, konstailemattomaan jne. ?
tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2011 14:27:43 »

Minulla ja miehelläni venus vesimiehessä ja hyvin menee  Grin. Mitenhän tätä kuvailisi, venus ei minullekaan vahvin alue... En kyllä koe itseäni mitenkään puoleensavetäväksi enkä toisaalta sitoutumiskammoiseksi, mutta parisuhde ei määrittele minua eikä miestäni. Olemme yhdessä vapaasta tahdosta ja toimimme molemmat itsenäisesti, mutta siltikin tiiviinä tiiminä. Olemme toistemme parhaita ystäviä ja parisuhde on meille tärkeä. Vapautta on valinta, taitaa olla meidän motto. Ollaan oltu yhdessä pennuista asti enkä liittäisi venusta vesimiehessä seksiin...  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2011 14:37:49 »

Niin ehkä se on enemmän sit jotain juuri tuollaista vapautta. Nyt kun rupesin itse asiassa laskemaan vanhojen heilojen synytmäaikoja ja tsiikasin karttoja niin monella on ollut venus vesimiehessä. Kai ne on ollut kaikki aika itsenäisiä ja vapaita ja oman polkunsa ehdottomia kulkijoita.  Arvoitukseksi tosin jää miksi vedän tuollaisia tyyppejä puoleeni Cheesy Ehkä se on se nousu vesimies sitten, joka itsellänikin näkyy ehkä siten etten kestä mustasukkaisuutta, mutta toisaalta haluan kyllä olla toista hyvin lähellä ja en pidä tietynlaisesta etäisyydestä. Tai ehkä pikemmin siitä, että kun olen toisen kanssa, niin haluan, että hän on läsnä siinä hetkessä eikä jossain omissa maailmoissa Smiley

Emelia, minkä näkisti sitten naisen kartalla kertovan mieheen liittyvistä ominaisuuksista? onko se sitten mars?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 08.11.2011 14:44:06 »

Eikös se Mars niistä ihannemiehen ominaisuuksista jotain kerro?
Mulla  mars  kalat ja 2. Herkkiä, luovia miehiä  on kyllä vastaan tullut...Mars on siinä kyllä yhtymässä  venus kuu vesta kanssa, ettei se varmaan toimi minulla ihan sillätavalla puhtaasti  Huh
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2011 14:49:03 »

Mulla taitaa olla mars kauriissa ja niitähän olen kyllä sitten suurimmassa määrin tapaillut. Ei kyllä ole edes mitenkään rajalla niin kuin sulla kuuhilda. Oletko sä sitten kokenut positiiviseksi noi luovat ja herkät miehet, vai onko se ollu jotenkin liikaa?
Itse koen kyllä että kauriit eivät yleensä ole olleet tarpeeksi herkkiä. Tai ehkä liian etäisiä sitten, ja jotenkin ei niin mukaansa tempautuvia. Enkä tarkoita siis pahalla, vaan ehkä itse on vaan jotenkin sitten niin yliriehakas, että toisen maltillisuus alkaa häiritä :/
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #8 : 08.11.2011 14:57:02 »

Lisätäänpä vettä myllyyn... kun minulla ja miehellä on molemmilla venus vesimiehessä, niin ollaan molemmat au kauriita. Höh, me  mitään etäisiä olla  Angry...... Wink

Ehkä asioita pitää katsoa laajemmin, kuin venuksen tai marsin kautta. Ei vastaan tule koskaan niin ihannetyyppiä, että merkit osuisivat niin, että aina miellyttää, mutta ihmisten eri piirteistä oppii pitämään vuosien saatossa tai joku asia täydentää toista. Toisaalta ehkä se yhteenkuuluvuus ja -sopivuus löytyy synastriasta kokonaisuudessaan, ei yhden tai kahden merkin kautta. Jos Inda sun kumppanillasi on venus vesimiehessä tai on kauris, on sinulla varmasti ihana kaveri matkassa. angel
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #9 : 08.11.2011 16:27:07 »

Mun mielestä niiden luovuus ja herkkyys ei sinällään ollut se ongelma...ne oli liikaa jollain ihan muulla tavalla Cheesy
Ehkä mars ei kerro niinkään sen miehen au merkistä, kun ominaisuuksista...minä en ainakaan ole seurustellut yhdenkään  kalat kanssa kuitenkaan.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #10 : 08.11.2011 17:30:54 »

SAndee. En toki tarkoita, että kaikki kauriit olisivat sellaisia, joita mä olen kohdannut. Riippuu varmaan niin monista tekijöistä. Satun vaan vetämään puoleeni tietynlaista tyyppiä. Ja ovat kaikki hyviä tyyppejä olleet, ei siinä mitään, ei vaan mulle sopivia Smiley
Mutta joo ehkäpä se venus vesimiehessä on mun kannaltani ihan hyvä juttu. Jos sitä voi nyt noin yksinkertaisesti pelkistää. Itse tuntuu ainakin siltä, kun ihmiset pelkän kartan perusteella ovat yrittäneet tulkita niin menee moni juttu ihan pieleen. Jotkut osuu oikeaan, mutta sitten tulee paljon sellaista mitä en tunnista Smiley Eli mitäs mä tässä edes näistä kyselen Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 08.11.2011 17:32:52 »

Nämä parisuhdekiemurat on sen verran monimutkaisia ettei taida löytyä yhtä kohtaa kartalla jota katsoa sitten miehen tai naisen kohdalla... Minulla on Mars Leijonassa ja olen tapaillut tasan yhtä Leijonamiestä.. ei meistä tullut paria, vaikka monta vuotta hänestä haaveilin.. vetovoimaa oli kyllä todella paljon.. Mars kertoo sekä miehen että naisen seksuaalisuuden toteuttamisesta kaiketi...

Minulla on siis Mars Leijonassa ja väljästi yhtymässä Aurinkooni (Neitsyessä) 7. Huoneessa, miehelläni on Mars Neitsyessä yhtymässä Uranukseen ja Plutoon, sekä Nousuun 12. Huoneen puolella ja meistä kahdesta hän on häveliäämpi kyllä... Wink Kompositiokartallamme Mars on Mc:llä 10. Huoneen puolella ja Onnen Piste 9. Huoneen puolella ja nämä ovat siis yhtymässä toisiinsa kaikki kolme...  Cheesy

Joskus kannattaa kääntää oma kartta päälaelleen ja katsoa sitä miehen näkökulmasta, eli 7.=1. Huone, 8.=2.Huone jne. ja mihin 11. eli 5. Huone voi kertoa paljon myös parisuhteesta miehen näkökulmasta... ja jälleen kerran henkilökemiasta kertoo enemmän kyllä Akselien sijoittuminen kartalla merkkeihin , sekä Kuun merkki, Solmuja unohtamatta...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: