Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu neitsyessä+kuu neitsyessä  (Luettu 3367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.12.2011 19:21:16 »

Onko kellään kokemusta parisuhteesta, jossa olisivat molemmat kuu neitsyitä? Tai laajemmin voisin kysyä myös, että onko kuun synastriasta keskusteltu (varmasti on) missä yhteydessä aikaisemmin kun en löytänyt. Tai sitten olin vain laiska estsimään.

Pelottaa vaan kun tuo kuu neitsyessä on tuonut muhun kyllä kaikenlaisia jännitteitä lisää, ja kun vielä toisella on niin onkohan se sitten vaan venailua kun kumpikaan ei uskalla tehdä mitään. Itse en haluaisi ihastua tähän ihmiseen, mutta valitettavasti ihastumisiaan ei voi valita. Varmaan karmallinen suhde, kun niin erilianen ihminen, johon yhtäkkiä aivan kuin tyhjästä on alkanut tuntea käsittämätöntä vetoa. Ja minä olen se positiivinen osapuoli ja toinen kyyninen. Ja kun luulin päässeeni eroon noista :/
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 13.12.2011 20:38:46 »

No eikös se ole vain hyvä että tunnepuoli on samalla taajuudella.
Itse olen ärsyttävän pikkutarkka analysoija kuuneitsyenä ja voisin kuvitella, että toinen samanlainen ymmärtää ajatuksen ja tunteiden juoksua.
Tietysti niitä samoja ärsyttäviä piirteitä on tuplasti, mutta niitä voidaan yhdessä sitten analysoida ja koittaa muuttua  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2011 20:46:57 »

Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: