Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Moi :)  (Luettu 4098 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.10.2011 22:58:38 »

19 vuotias naispuolinen henkilö ilmoittautuu.. Smiley
Olen aina ollut hyvin luova ja pohdiskelevainen. Sosiaaliset tilanteet tuottavat pelkoa ja ahdistusta, sen kanssa kamppailen nyt ja koitan löytää omia ihmisiä lähelleni. Astrologia ei enää kiinnosta pahemmin mutta kaikki muu henkinen ja henkisyys kyllä. Unelmana ollut pienestä saakka löytää joku samalla aaltopituudella oleva sielunkumppani, kaksoisliekki tai mitä nimitystä siitä haluaakaan käyttää.
Nimimerkki tuli siitä miksi eräs ystäväni minua kutsui. Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Avaruuslapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.11.2011 00:52:19 »

Tekstisi olisi voinut tulla omasta kynästäni! Minäkin kaipaan kovasti ympärilleni samanhenkisiä ihmisiä. Välillä tuppaa liikaa eristäytymään ihmisistä, kun tulee sellainen olo, että on toiselta planeetalta ja minua eivät kiinnosta toisten jutut ja toisinpäin Tongue Mutta ehkäpä tämä foorumi on hyvä kohtaamispaikka. Pitäisiköhän minunkin käydä oikein erikseen esittäytymässä, itsekin vasta liittynyt joukkoon...
tallennettu

"Elä hyvin, Naura usein, Rakasta paljon"
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2011 13:55:13 »

Moi sinullekin Smiley
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2011 22:36:33 »

Tekstisi olisi voinut tulla omasta kynästäni! Minäkin kaipaan kovasti ympärilleni samanhenkisiä ihmisiä. Välillä tuppaa liikaa eristäytymään ihmisistä, kun tulee sellainen olo, että on toiselta planeetalta ja minua eivät kiinnosta toisten jutut ja toisinpäin Tongue Mutta ehkäpä tämä foorumi on hyvä kohtaamispaikka. Pitäisiköhän minunkin käydä oikein erikseen esittäytymässä, itsekin vasta liittynyt joukkoon...

esittäydy ihmeessä!
Smiley
ja totta, varsinkin kun täällä järjestetään miittejä...
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: