Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huoneiden koon merkitys  (Luettu 5235 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 30.10.2011 01:25:25 »

Olen pohtinut mitä merkitystä huoneiden koolla on? Tyhjistä huoneista on useinkin puhetta, mutta huoneiden kokoja ei minun mielestäni ole käsitelty (tai en ole ainakaan huomannut).

Kyselee hän, jolla 1 ja 7 huone ovat vallanneet puolet koko kartasta.... :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2011 08:07:28 »

Kiinnostaa myös tämä.
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #2 : 30.10.2011 15:22:02 »

Minulla on myös huone 1 ja 7 erittäin suuret.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2011 19:47:48 »

Entäs mikä merkitys sillä on, jos huoneen kärki osuu tasan siihen kun jonkun merkinkin alku?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2011 20:07:47 »

Suuriin huoneisiin jää yleensä jokin "piilomerkki" (vai oliko kaappimerkki vai mikä se nimitys  Grin), siis merkki jossa ei ole minkään huoneen kärkeä. Itselläni jää tällainen sekä 1-7 että 6-12 huonepareihin. Suomessa syntyneillä taitaa olla yleistä, että toiset huoneet Placiduksella ovat toisia merkittävästi suurempia.

Mutta tuo piilomerkki siis toimii siinä huoneessa missä se sijaitsee, mutta helposti sellaisella tasolla ettei sitä itse ymmärrä omasta käyttäytymisestään. Tuohon merkkiin voikin liittyä jotain merkittävää juuri sen takia että se toimii tiedostamattomasti. Merkki voi myös edustaa jotain sellaista mitä piilottelet muilta huoneen teemaan liittyen. Se voi myös kuvata jotain puolta itsestäsi mitä et ole osannut ottaa käyttöön.

Jos kaappimerkkiin osuu planeettoja, onkin mielenkiintoista auttavatko nuo planeetat merkin avaamista itselle, vai viekö merkki myös planeettojen energiat sinne piilotetun tai tiedostamattoman puolelle?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2011 08:13:39 »

Itselläni on valtavat huoneet 5 ja 11 Smiley
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 27.11.2011 20:24:53 »

Minulla on kartalla suuret huoneet 6 ja 12. Ave tuossa jo mainitsikin, että ovat yleisiä näillä leveyksillä. 6. huoneessa neitsyen lisäksi  vaaka venuksessa sekä  skorpioni marsissa.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #7 : 28.11.2011 13:14:46 »

Mulla on kanssa isot 1 ja 7, ykköseen mahtuu  kaurisvesimieskalat ja  oinas, seiskaan  rapuleijonaneitsyt ja  vaaka. Myös muissa huoneissa on piilomerkkejä, ainoat huoneet joissa ei ole ovat 4, 6, 10 ja 12. Planeettoja on piilomerkeissä myös, ainakin kuu kaksosetaurinko rapu ja  pluto skorpioni. En tosiaan osaa sanoa, onko nuo sitten vieneet planeettojenkin energiat sinne kaappiin, osittain voi ollakin että on, mutta toivottavasti ei liikaa, sen verran tärkeät nuo  aurinko ja  kuu:kin on.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 28.11.2011 20:15:40 »

Itse koen suurella 1. huoneella ja sen painotuksella, että 1. huoneen ns. piilomerkit on
kenites helpompi avata ja käyttää kuin jonkun muun huoneen piilomerkit, onhan ne
kuitenkin jo siellä Minän huoneessakin. Ainakin itsestä varmaan suht helppo löytää
kyseiset piirteet, en sitten tiedä voiko ne olla piilossa muulta maailmalta kun ovat
siellä kaapeissa. Itsestä ainakin tuntuu, että ihmiset näkevät musta hyvin pienen
osan, enkä välttämättä osaa edes näyttää heille enempää vaikka tahtoisinkin.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: