Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anteeksianto  (Luettu 20778 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 26.01.2008 13:43:31 »

Oikein.. minunkin pitäisi.. varmaan "kuunnella". En tiedä, enkelini ei sanonut että yksityiselämäni tarkoitus liittyisi mitenkään jonkun ulkopuolisen pelkoihin..

on takuuvarma etten elä keskivertoelämää, joten.. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 26.01.2008 13:52:20 »

Mitä jos oikeasti kuuntelisit, etkä "kuuntelisi". Älä nyt suutu tai ymmärrä väärin, yritän selittää mitä tarkoitan.

Oma kokemus: Kaikki edelliset kerrat kun yritin puhua äitini kanssa menivät pieleen, koska olin minänä kuuntelemassa ja keskustelemassa.
Nyt jätin itseni pois-siis jostain syystä olin paikalla jotenkin muuten, henkenä, sieluna tms joka kuunteli eikä ego.

Keskustelu oli mahtava, koska omat kokemukseni, tunteeni jne eivät olleet mukana..en taida osata selittää Embarrassed
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 26.01.2008 14:38:31 »

Osasit selittää! Smiley
Takkuilin tuon saman asian suhteen ainakin 15vuotta.
Kun yritin hyvällä ja pahalla,lahjomalla ja kiristämällä (siis taas lahjontaa)tuota poikaani saada tajuamaan,missä kulkee. uglystupid2
Ei siitä mitään tullut!Kauhea riita ja soppa vain paheni,kun omat tunteeni jylläsivät siinä mukana.

Kun löin hanskat tiskiin ja sanoin,että nyt et tule kuin selvinpäin ja tee mitä lystäät omalla ajallasi,mutta humalassa on turha soittaa,niin johan muuttui. Shocked
Kaksi sarvipäätä,samana päivänä syntynyttä kaurista mitteli voimiaan ja tahtojaan.

Nyt kun hän on tullut silloin tällöin,on keskustelu aivan toista luokkaa.
En kysele,kuuntelen kyllä,mutten panikoi enää.
Hän kertoilee hyvin vapaasti asioistaan silloin kun on sillä tuulella ja minä otan vastaan,kun olen sillä tuulella.

Nyt kulkee omaa elämänpolkuaan,enkä ole sotkemassa hänen sielunsa suunnitelmaa.Kovin paljon on sitä omatoimisuuttakin tullut,kun en enää tee kaikkea valmiiksi.
Mutta eivät välimme siitä ole kärsineet,vaan siihen on tullut jotain aivan uutta,parempaa.

Hän on kyllä suostunut joskus opettamaan minua paljossa! angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 26.01.2008 19:54:26 »

Noh, en jaksa selittää asiaa kovin pitkälle, mutta

-jos jollain on eri maailmankuva, pelätään eri maita ja sen sellaista
-ja samalla nuuskitaan asioitani ja huolehditaan
-niin enkö väistämättä kyllästy jo asiaan

Näin k.o henkilön tänään, isäni on vielä rasistisempi. Ennen kaikkea he ovat poliittisia kun puhutaan eri maista, minä katson sieluja. Hyvin harvoin jaksan katsoa ohjelmia Hitleristä, Putinista, Bushista, vaikka samalla sukuaterialla haukuttiin sekä ryssät että jenkit! Ja sitten keskustelu siirtyi Lähi-Itään. Jos planeetan hallinnosta pitää puhua, niin yes, lapsen kengissä ollaan, kansat taistelee toisiaan vastaan ja minä olen ollut planeettahallinnossa ennenkin kuten 2 tuttuani, joita sukuni ei todellakaan käsitä  GrinWink Muissa galakseissa ei oo tällaista-

No se oli juuri kuten joukkarille sanottiin. Anna arvostelijoiden höpistä ja poistu.
Vai olisiko oikeasti pitänyt kuunnella sitä miten eri maissa lahdataan ihmisiä ja kansaa arvostellaan päättäjien mukaan? Suomella on paljon anteeksi annettavaa ja kyllä, tänne muuttaa koko ajan ulkomaisia meidän veronmaksajien kiusaksi ja viemään naiset jne (tutustuin juuri pariskuntaan jossa mies on musta ja selvisi että partnerini, siis nainen, siskon mies on musta lääkäri). En yksinkertaisesti ole kiinnostunut puhumaan asiasta jos taso on mikä on! Siis itseäni ei kiinnosta kuin vaaleat ja sporttiset-. Media yhtenäistää kulttuurit muutenkin. Noh, jos tätä on ajateltava niin eräs sanoi, joskus sielukumppanit vaan syntyy sellaisiin maihiin, joilla on "pahaa karmaa" keskenään, edelleen tämä ei ollut mielessäni alussa. Koska olemme kaikki lopulta samanlaisia.

Juuri sain enkeliltä viestin, että älä pakota erästä henkisyyteen, ja sitten pitäisi tivata uskomuksia, kun kyse oli vähän muusta.. saisihan senkin jutun nopeesti pilalle.

Sellaista. Perspektiiviä voi todella zoomailla.  Wink
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 20:21:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #34 : 26.01.2008 20:25:39 »

Hei Ystäväin

Anteeksianto puhdistaa Karmaa

Puhtain ajatuksin, puhein ja teoin
pääsen irti menneisyydestäni

Jos olen tehnyt jotakin toista vastaan,
pyydän saada  ja antaa anteeksi

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 26.01.2008 20:33:28 »

Saatan tosiaan yhtä hyvin joutua antamaan anteeksi tälle boyfriendillekin hänen käytöksestään, tai siis.. miten siihen suhtaudutaan että välillä sulautuu toisen kanssa, sitten taas ollaan erillisiä, en todella tiedä (kaikkihan on vain kokemusta ja tuntuu että sillä hetkellä *natsaa* aina kun tavataan). Ehkä minäkään en halua olla aivan yhtä? Pian kai se selviää mihin ollaan menossa, ens viikolla.. ilmoitin että keskustelen juuri politiikasta ja hän ihmetteli, eikö sukulaisillasi ole muuta aihetta. Hyvä kysymys.

Mitä minulle pitää antaa anteeksi? Se, että ? kanssani pitää käsitellä kaikenlaista enkä minäkään lupaa mitään tietty..

« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 20:37:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

daana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 31.01.2008 15:13:50 »

Hei  Smiley

Mielenkiintoinen aihe ja halusin myös itse osallistua siihen, joten tässä on minun mielipiteeni anteeksi annosta.

Itse olin ennen sellainen ihminen, että jos minua loukkasi tai teki minulle jotain ikävää niin vihamiehen saa minusta kyllä loppuelämäkseen. Näin ajattelin ja nämä ajatukset ja loukatut tunteet patosin sisääni. Jokainen luokattu tunne oli kuin tiiliskivi ja kun on monta kiveä niin niistä sain itselleni muurin ympärilleni. Loukatut tunteet muhivat muurin sisällä ja toivat minulle paljon fyysisiä oireita ja sairauksia.

Minut pistettiin elämässäni tilanteisiin jolloin minun piti muuttaa ajatusmaailmaani.
Minut pistettiin selkä seinää vasten ja ulospääsy siitä oli oppia antamaan anteeksi itselleni ja muille. Kun opin antamaan anteeksi itselleni ja hyväksymään myös omat negatiiviset tunteeni ja väärät ajattelumallini kasvoin ihmisenä. Opin peilaamaan omia tunteitani ja sitä kautta minulle tuli halu antaa anteeksi muille. Muistan sen vapauden tunteen jonka koin kun oivalsin, että olin pystynyt antamaan anteekin henkilöille jotka olivat minua jollain tavalla elämässäni loukanneet.

Uskon, että kun ihminen kokee elämässä täydellisen nöyrtymisen hetken, hänen sydämessään on silloin puhdasta anteeksi antoa.

Minua auttoi myös tämä. Joka ilta kun menin nukkumaani niin sanoin itselleni kolme kertaa. Minä annan itselleni anteeksi ja lopuksi sanoin. (henkilön nimi jolle haluat antaa anteeksi )T..... minä annan sinulle anteeksi. Kun sanot tätä mielessäsi niin alitajunta rupeaa työstämään anteeksi antoa. Kun toistat tätä niin alitajunnalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin toteuttaa toiveesi.

smitten Daana
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #37 : 31.01.2008 16:35:56 »

....
Loukatut tunteet muhivat muurin sisällä ja toivat minulle paljon fyysisiä oireita ja sairauksia.
...
Uskon, että kun ihminen kokee elämässä täydellisen nöyrtymisen hetken, hänen sydämessään on silloin puhdasta anteeksi antoa.

Minua auttoi myös tämä. Joka ilta kun menin nukkumaani niin sanoin itselleni kolme kertaa. Minä annan itselleni anteeksi ja lopuksi sanoin. (henkilön nimi jolle haluat antaa anteeksi )T..... minä annan sinulle anteeksi. Kun sanot tätä mielessäsi niin alitajunta rupeaa työstämään anteeksi antoa. Kun toistat tätä niin alitajunnalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin toteuttaa toiveesi.

Hei "daana"

Tuota samaa tekniikan minäkin olen käyttänyt

Tuulikki Saaristo: Taikasanat; miksi antaisin anteeksi

smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 06.08.2012 00:40:27 »

Joskus anteeksiantaminen on pitkä prosessi. Niin kun moni muukin asia. Järki tulee tässä ensin, sen jälkeen tunnemylläkkä jonka läpi pitää raivata rakkaudella.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: