Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taidan tarvita apua!  (Luettu 3702 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 03.01.2012 22:04:01 »

Tämä asia tuntui hyvin vähäpätöiseltä kaikkien läheisten suurien ongelmien keskellä, että ajattelin unohtaa sen. Mutta tietysti asia vaivaa mieltäni ja rohkaistun nyt sitten pyytämään apua.

Noh, mistähän alottaisin. Elämässäni on yksi nuorimies, jonka kanssa olen tullut päivä päivältä läheisemmäksi. Hän on hauska ja saa minut aina hymyilemään kun olen hänen kanssaan! Ja aina kun näenkin hänet, minulle tulee voimakas tunne, että minun täytyy olla hänen kanssaan. Sitähän minä kovasti tahtoisinkin, mutta joku pieni ääni sisälläni sanoo ettei häneen ole luottaminen. Ystävieni mielestä hän on pelkkä naistennaurattaja, eikä häneen voi luottaa! Siitä minunkin epävarmuus saattaa johtua, kun ystävät ovat niin yllättävän negatiivisia! Tilanne on pysynyt tälläisena jo pitkään, ja alan turhautua kun en tiedä mitä tehdä! Yleensäkin haluan ajatella ihmisistä pelkkää hyvää, mutta pelkään että olen vain hullu ja rakastunut enkä siksi suostu näkemään totuutta.  uglystupid2 Tunteeni ovat niin ristiriitaiset, että tässä ei enää järjen ääni tule kuuluviin.  Cheesy
Näkeekö kukaan mitään tähän mun typerään tilanteeseen, tuleeko minkäänlaista muutosta, voiko mieheen luottaa? Myös ihan tavan neuvotkin ovat tarpeen. Olen hyvin kiitollinen jos joku uhraa hetkensä tämän lukemiseksi!  smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2012 01:30:25 »

En ole "näkijä", mutta mielipiteeni on, että jos ei ota riskejä, niin mitään ei voi koskaan saadakaan... Smiley
Et saa koskaan tietää vastausta, ellet heittäydy tuohon juttuun mukaan ja yksinkertaisesti kokeile...  Wink
Jos käy huonosti, niin sitten käy, tarkoitus se on varmasti silläkin sitten. Jos päästät hänet menemään, et saa ehkä koskaan tietää totuutta ja saatat menettää hyvin paljon, ties vaikka hän olisi tuleva kumppanisi, jonka kanssa elätte vanhoiksi yhdessä... smitten
Rohkeasti vaan kohti uusia tuulia  Wink
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2012 12:55:40 »

Minäkin kehottaisin etenemään rauhalliseen tahtiin tämän miehen kanssa, jos kerran olet hieman epäilevällä kannalla (syystä tai toisesta). Ole rohkea, mutta pidä silmät ja korvat avoinna, eli usko omiin fiiliksiisi. Jos jokin ei tunnu hyvältä ja oikealta, ota se asia tai tunne lähempään tarkasteluun. Läheisiä ystäviä kannattaa mielestäni kuunnella siinä tapauksessa, jos juttunne etenee. Vanhojen tapahtumien perusteella ei kannata lähteä tekemään päätöksiä, vaan ottaa itse selvää mikä hän on miehiään. Usein ulkopuoliset kuitenkin näkevät tilanteen selkeämmin, koska heillä ei ole tunteita pelissä. Pidä silti ohjakset omissa käsissäsi ja päätä itse mitä teet, älä lähde toteuttamaan muiden (ystäviesi, miehen) toiveita.

Nostin sinun tilanteeseesi tarot-kortin, joka on Erakko. Se tarkoittaa itsensä kuuntelemista ja sisäänpäin kääntymistä, rohkeutta olla erilainen kuin muut, pitää oma päänsä. "Tämä kortti kehottaa sinua kuuntelemaan sisäistä viisauttasi ja olemaan sellaisten ihmisten kanssa, joilta saat tukea ja jotka ovat samalla tiellä. Tämän tien päämääränä on löytää sisäinen äänesi ja oppia kuuntelemaan sitä."
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
SSMoonSS
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.01.2012 13:22:35 »

Mäkin suosittelen rauhallista etenemistä, etenkin, jos sinun fiiliksesi varoittavat sinua, ettei tähän mieheen ole luottamista. Itse olen aina kuunnellut fiiliksiäni, jos olen jonkin valinnan edessä. Olen kerran elämässäni tehnyt virheen, kun en fiiliksiäni kuunnellut, ja olen oppinut siitä ja maksanutkin.

Mutta, jos fiiliksesi hänestä muuttuvat jossain vaiheessa, mikään ei estä sinua ns käymästä kiinni  smitten
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: