Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi karttani on sellainen kuin se on?  (Luettu 3849 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 31.12.2011 10:55:32 »

En taaskaan tiedä, tuleekohan tämä nyt oikeaan paikkaan...
Mutta. Mietin, että mitenkä olemme valinneet, tai mitenkähän määräytyvät meidän syntymäkarttamme planeettojen sijainnit?
Onko sielumme sitä, mitä kartta kertoo, vai onko se pikemminkin jonkinlainen tavoitekartta? Vai molempia?
Onko esim. aurinkoni, ascini ja kuuni se mikä se on siksi, että olemukseni on oikeasti sitä, vai olenko valinnut ne itselleni siksi, että niillä merkeillä on minulle eniten tarjottavana mahdollisuuksia ja opetettavaa?
 Huh
Vai kenties jotenkin niin, että planeettasijainnit kertovat siitä mitä olen ja aspektit sitten siitä, mitä minulla on läksynä?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.12.2011 14:33:03 »

Astrologinen syntymäkartta tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia, joten se on tavoite kartta. Syntymäkartan potentiaalit tulisi pyrkiä saavuttamaan elämän aikana mahdollisuuksien mukaan.. transiitit, progressiot, solar arcit jne. kouluttavat ja opettavat asioita, hiovat särmiä pois, jotta timantti syntyisi jonain päivänä.

Kartalla on tiettyjä asioita joiden avulla toimitaan, kuten Akselit, Aurinko ja Kuu.. on kuitenkin eri asia kuinka hyvin niiden luonnetta ja teemoja pystytään elämän aikana toteuttamaan. Haasteelliset aspektit kartalla opettavat ja myönteiset pehmentävät.

Syntymäkartta on ikäänkuin valmis kuva siitä millaisiksi voimme tulla tässä elämässä, eikä se kerro sitä millaisia olemme juuri nyt.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 31.12.2011 16:21:34 »

Kiitos Emelia hyvästä vastauksesta smitten

Eli se siis kertoo potentiaalista, joka on mahdollista saada käyttöönsä  Smiley

Mutta eikö kuitenkin se mitä jo olen, vaikuta siihen,millaisia mahdollisuuksia lähden tavoittelemaan?
Vaikkapa jokin haastellinen neliö...jos käyn sen läpi tässä elämässä menestyksekkäästi, niin se ei enää tule seuraavaan mukana, paitsi vahvuutena, ja antaa ehkä taas uusia mahdollisuuksia ja siten muokkaan itse karttaani sellaiseksi kuin se sitten on?
 Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 31.12.2011 18:11:24 »

Se siis kertoo potentiaalista, joka on mahdollista saada ja ottaa käyttöönsä..
Minä näen siten että haasteellisten aspektien tarkoitus on kasvattaa ja jalostaa meitä tämän elämän aikana... tietyt asiat alkavat toteutua vasta  kun niille on suotuisat olosuhteet tiettyjen elämänkokemusten ja tilanteiden myötä, esim. progressioiden tai kohtaamiemme ihmisten myötä... kaikkea potentiaalia ei voi hyödyntää ennen tiettyjä kuvioita ja/tai tehtäviä...

Minun näkemykseni mukaan, se mitä minä olen nyt ei ole sama mitä olin vuosi sitten, eikä tule olemaan sama vuoden kuluttua... tavoitteisiin kuljetaan vaikkei niitä kohti erityisesti pyritäkään, transiitit koulivat ja johdattavat niitä kohti tavalla tai toisella... paljon riippuu itsestä kuinka paljon vastustetaan ja/tai tehdään turhaa työtä kehitystä vastustettaessa... Itse pystyy vaikuttamaan siihen mihin asti pääsee..

Minä en lähde spekuloimaan sillä kuinka paljon mukanamme siirtyy seuraavaan elämään... tämän elämän tehtävissä ja tavoitteissa on ihan riittämiin...
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.2012 16:36:51 »

Minun mielestäni nyt olisi aina niin kiva spekuloida kaikella Smiley

Mielenkiintoisia asioita nämä.
tallennettu
lapolla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.2012 22:41:57 »

hmm, ajattelin nyt kirjoittaa tähän ketjuun kun sopii teemaan.

Tehtiin tuossa viihde mielessä Astron astrologisia karttoja illlanistujaisissa kaveriporukalla. Muilla oli noin 2-4 erikoiskuviota kartalla mutta minulla niitä oli seitsemän.

-Leija
-kultainen kolmio
-pikkukolmio
-jumalan sormi
-T-risti
-mahdollisuuksien kolmio
-haasteellinen kolmio

Olen hieman hämmentynyt katseltuani useamman ihmisen pika tulkintoja. Osaako kukaan kertoa mistä moinen erikoiskuvioiden rypäs ja kertooko se jostakin erikoisesta?

cheers!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: