Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsen menetys  (Luettu 3097 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikonoora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 19.02.2012 23:43:41 »

Hei! olen ihan uusi täällä ja en oikein osaa käyttää tätä..mutta joenkin vain ajauduin näille sivuille ..liekkö tarkoitus...olisin kysynyt että onko täällä ketään joka olisi menettänyt lapsensa? Poikani kuoli 2kk sitten olisi täyttänyt seuraavana päivänä 27..nyt minulla kova tarve saaada tietoa onko elämää kuoleman jälkeen...jos olit huolissasa silloin kun lapsesi eli niin nytkin ajatus mihin hän on mennyt... Cry Cry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2012 10:17:06 »

Hänellä on nyt hyvä olla smitten
Voimia sinulle!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.02.2012 14:07:10 »

Itse uskon että meidän 'opassopassamme' on energioita myös kaikilta edesmenneiltä läheisiltämme, eli osa poikasi sielunenergiaa on liittynyt todennäköisesti oppaittesi joukkoon ja on siten aina kanssasi, ihan joka hetki. Ihmissielu on niin iso, ettei se mahdu kokonaan ihmiskehoon, joten poikasi energiasta riittää sinun kanssasi oppaittesi joukkoon, vaikka hän inkarnoituisikin sitten jossain vaiheessa (tai vaikka heti) uudelleen.

Värähtelyt ovat nyt niin korkealla, että kun oppaita pyytää ottamaan kädestä kiinni, sen voi usein tuntea lämpönä ja kihelmöintinä kämmenissä. Jos teet niin, niin myös poikasi sielunenergiaa on mukana siinä rakastavassa kosketuksessa jonka tunnet.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 01.03.2012 11:40:51 »

Hei! olen ihan uusi täällä ja en oikein osaa käyttää tätä..mutta joenkin vain ajauduin näille sivuille ..liekkö tarkoitus...olisin kysynyt että onko täällä ketään joka olisi menettänyt lapsensa? Poikani kuoli 2kk sitten olisi täyttänyt seuraavana päivänä 27..nyt minulla kova tarve saaada tietoa onko elämää kuoleman jälkeen...jos olit huolissasa silloin kun lapsesi eli niin nytkin ajatus mihin hän on mennyt... Cry Cry

Minä olen menettänyt lapseni, tosin hän kuoli heti syntyessään. Itsekin olisin aluksi halunnut lähteä hänen peräänsä, mutta onneksi elämä voitti ja jo olemassa oleva tyttäreni vaikutti asiaan enemmän kuin suuresti.  smitten Suru on sinullakin taatusti musertava ja käsittämättömän suuri, mutta silti haluan lohduttaa sinua, että hänellä on kaikki hyvin, hän on "kotona". Elämää todellakin on kuoleman jälkeen, älä huoli, hän elää henkenä. Vaikkei se nyt ehkä helpota ja siltä tunnukaan, niin pikkuhiljaa päivä kerrallaan suru helpottaa. Se ei koskaan lapsen menettämisen kohdalla poistu kokonaan, mutta se ei jossain vaiheessa ole päälimmäisenä ja häiritse elämääsi vaan on enemmänkin rakkaana muistona, haikeutena sydämessäsi.  smitten angel Kannattaa myös miettiä, josko hakeutuisit esim. johonkin sururyhmään tai muuhun sellaiseen. Älä jää surusi kanssa yksin.  smitten  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: