Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa toistuu sama paikka jota käännyn pakoon.  (Luettu 2491 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.02.2012 10:40:39 »

Eli olen usein nähnyt unta talosta jota kohti ajan, talo on aidattu korkealla aidalla ja näen vain vähän talon katosta, joka kerta kun tulen autolla siihen pihaan niin kamalasti alkaa pelottamaan, kuulen jotain ihan normaali ääniä, ja pelkään ja käännyn äkkiä ja lähden pois, sen jälkeen unessani joka kerta siirryn vesistöihin.
Tämä vesistö taas on sellainen että aluksi unissa olin erään joen yläjuoksulla, olen kasvanut tämän joen lähellä, ja joka unessa siirrtyin alemmas sitä jokea, ja nyt olen jo monta unta seikkaillut siinä (minulle rakkaassa) järvessä, johon joki laskee. Luulen että ymmärrän tuon joen merkityksen, sillä vesi ja tunnelma on aina ollut sen mukainen kun elämänikin sillä hetkellä, mutta järvestä en tiedä vielä, ehkä se on se sama. Ihmeen tyyntä vain sielä ollut.. Cheesy

Mutta mitä teidän mielestä tuo talo portilta pakoon kääntyminen on? mulla tulee mieleen joku että pakoilen jotain asiaa omassa elämässä, vaikka en edes tiedä mitä se asia tois mukanaan?? :O

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: