Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Retroilevat planeetat ja karma  (Luettu 54643 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-zillic-
Satunnainen astroilija
*

au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka

Profiili
« Vastaus #75 : 13.02.2011 14:11:47 »

Muutama asia, ennenkuin täytyy ehtiä toisaalle...

Mitä peruuttava Karma voisi tarkoittaa jollekin tapahtumalle tehdyllä kartalla? Onko Karmaa maksettu pois, vai saatu lisää?  Undecided

Miten tulkitaan tuossa menneitten elämien laskutaulukossa se jos samalle vuodelle tulee kaksi syntymää...no tosin ehtiihän sitä syntyä kaksikin kertaa saman vuoden aikana....    coolsmiley

Miten on mahdollista, jos jonkun ihmisen kanssa yhteisiä elämiä ja kuitenkaan ne ei satu tuossa taulukossa lähellekään toisiaan? Eli joku mättää......    Undecided

-zillic-  smitten
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #76 : 13.02.2011 15:32:44 »

Miten on mahdollista, jos jonkun ihmisen kanssa yhteisiä elämiä ja kuitenkaan ne ei satu tuossa taulukossa lähellekään toisiaan? Eli joku mättää......    Undecided

No varmaan se taulukko sitten mättää. Sehän on melko uusi ja varaan vielä täynnä aukkoja. On myös mahdollista että ne ihmiset eivät ole välttämättä olleet mukana juuri noissa elämissä. Elämiä on monia, paljon enemmän kuin ne muutamat elämät, jotka se taulukko näyttää.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #77 : 06.04.2011 13:22:43 »

Mulla perääntyy:

jupiter leijona 12.huoneessa
 saturnus neitsyt 2.huoneessa
 pluto vaaka 4.huoneessa

Karma löytyy  26 astetta harka ja 11.huoneesta, ja antivertex löytyy  kaksoset samasta huoneesta..
 Karma  aspect_squ aurinko merkurius 7.huoneessa, aspect_squ Ceres ja Vesta 8.huoneessa,  aspect_tri kuunsolmu ja Pallas, bQ  plutoaspect_kvi  vertex , puolineliö  keskitaivas ..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 23.10.2011 20:53:25 »

Minäkin lähdin tarkemmin tutkimaan edellisiä elämiäni, joista toki on muistikuvat monesta, mutta jotenkin tuntuu kivalta "varmistaa" ne Smiley (Olen tutkinut syntymäkarttaani kohta viikon, joten pyydän anteeksi mahdollisia typeriä kysymyksiä, joihin ehkä löytäisin vastauksia vain tutkimalla asioita paremmin ja kauemmin, mutta ainahan saa kysyä, jos vaikka jollakulla olisi innostusta vastata? Wink )

Löysin kaksi perääntyvää kartaltani: pluton ja laskevan kuunsolmun. Plutosta löysinkin paljon asiaa (se olisi vuodelta 1094 jkr), mutta kuunsolmusta en toistaiseksi löytänyt tietoa suomeksi (se olisi jo vuodelta 6722 ekr).

Tarkoittavatko nuo lasketut entisten elämien vuodet syntymävuosia vai mitä?

muoks. ja piti vielä kysyä, että koska mulla näyttäisi olevan vuodet 1933, 1938 ja 1947, niin tarkoittaako se, että olen elänyt vain lyhyitä elämiä (sodan aikaa...), vai että on mahdollista elää montaa elämää yhtä aikaa?

Mitäs pitäs aatella, kun mulla on retrosolmu samalle vuodelle? Huh Siis 6722 eaa.
Ollaan metsästetty samaa mammuttia kenties? ( Ei mitään hajua, mitä tuollon eläneet ihmiset on puuhannu )
Ja   pluto retroilee myös...se tulis vuodelle 1094, eli samalle kun weeping willown pluto...

lisäksi mulla on retroileva  saturnus 1177 jkr.

Ollaan synnytty samoihin aikoihin? Ei sen kummempaa?

Niin ja piti vielä sanomani, että oli oikein mielenkiintoinen ketju Smiley  Huh
Just hyvin vei ajatukset veks kaikesta ikävästä hetkeksi pieneksi mielenkiintoisuudellaan:)
« Viimeksi muokattu: 23.10.2011 22:04:13 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #79 : 25.10.2011 07:48:47 »

Minulla Karma asteroidi on syntymäkartalla 8.huoneessa Saturnuksen, Pluton, Jupiterin (perääntyvä), Kuun ja Marsin kera. Karma on vaa´assa, tekee neliötä Merkuriukselle. Tämä on mielenkiintoinen aihe, kun soppaan lisätään Chiron joka peruuttelee ja aspektoi melkein kaikkia planeettoja kartalla. Voisiko tämän tulkita niin, että karmaa on aika lailla käytäväksi tässä elämässä? Karma asteroidista ei ihan heti löydy edes englanninkielisiä sivustoja, joista tutkailla asiaa tarkemmin.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #80 : 25.10.2011 11:58:58 »

Oliko Gaddafin kuolema karmaa?
Oliko se nähtävissä jo syntymäkartalla?
Millaista karmaa hän loi seuraavaan elämään jos loi?

Kuolinhetkellä tr  kuu aspect_con hänen Karma 29  rapu.
Täyttyikö Karma Kuun transiitilla siksi, että Karma on Ravun merkissä, jota Kuu hallitsee?
Vai oliko karmana kuolema oman kansan taholta, omien keskuudessa, kotimaassa?
 syntymäkartalla jupiter 29  kaksoset aspect_ssx Karma.
Kuolinhetkellä tr  jupiter rx 6  harka aspect_con hänen  venus harka.
Ja Karma  rx 13  harka aspect_opp venus 13 skorpioni.
Liittyykö solmuakseli karmaan?
tr Alasolmu plus Chaos 15  kaksoset aspect_con hänen Aurinkonsa.
Saiko hän rauhan sielulleen ja hyvitti karmansa?
Tr retroJupiterilla, syntymäkartalla  venus harka noviili  aurinko kaksoset,
eli tr  jupiter rx  aspect_con venus noviili  aurinko aspect_con tr Alasolmu.
Vastapäätä  kuunsolmu jousimies Pholuksen kera, käännekohta ja äkkikuolema.
 aurinko kaksoset puolineliö Karma  rapu.
Mellakat alkoivat aikoinaan Venuksen puolineliöllä Aurinkoon, puolineliön energia.
Syntymä, jälleensyntymä? hällä ajattarien Klotho  aspect_con kuunsolmu neitsyt
ja kuolinhetkellä ajattarien ja Karman maakolmio,
Karma  harka aspect_tri Klotho  neitsyt  aspect_tri Atropos (elämänlanka poikki) kauris.
Syntymäkartalla  saturnus aspect_con Atropos  kaksoset plus  uranus.
Kuolinhetkellä Atropos Kauriissa, jota hallitsee Saturnus.
Ennustiko   mars rapu aspect_con Karma väkivaltaista kuolemaa?
Kuvaako Karma sitä, kun sanotaan, että kuolinhetki määräytyy siten,
että sen tekijät ovat löydettävissä seuraavan elämän kartalta?
Kuvaako se myös sitä, että syntymäkartalta on löydettävissä kuolinhetki,
ainakin näin jälkikäteen  Huh
Kaikissa elämän tärkeissä käännekohdissa on transitoivien planeettojen energia löydettävissä myös syntymäkartalta.
Onko se karmaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 08.02.2012 19:39:20 »

Mulla on karma  aspect_con karma nytten härässä ja neloshuoneessa.
No joo, kotiasioissa ainakin myllertää, ja haudatut salaisuudetkin tässä kai on mukana...
Siis karma yhtymä karma? Meinaisko se sitten sitä, että joku karmallinen juttu paukahtaa nyt kohdalle?
karmasta tulee neliö   juno ja vertex... aspect_tri sillä on  pallas ja onnenpisteeseen.

Nää osuu muuten ihan nappiin mun kohdalla  buck2 :

Saturn Retrograde
* feels they're never good enough inside
Saturn retrograde in your natal chart, indicates that you are likely to have been abused by those with power over you, perhaps having faced unfair situations at home.

Pluto Retrograde
* keeps their chin up during crisis because .....
* they want to keep inner upheavals private
* they get what they want by acting like they don't care
Pluto retrograde in your natal chart indicates that you are here to learn karmic lessons about intensity, control, and struggles for dominance. While you are wrestling with you own inner conflicts, outside forces are likely to upset your life. You are likely to find public opinion can be fickle, giving you little outward reason for blind trust in others. The people who make up your world may revere you one moment and revile you the next. Part of your lesson is to refuse to get locked in a battle of egos. Penetrate to the essence of the situation uncovering hidden truth. Trust your instincts being completely honest with yourself. Forgive yourself and others, but do not forget the lessons as you learn that you are the final authority. You may not always be able to control what you face nor what is done, but you are in sole control of how you choose to respond or react.

Muoks*
No niin, kriiseilevän lapseni kuunsolmu on yhtymässä mun karmaan, ja tässä nyt siis istuu vielä tämä transiittikarma päällä. Ja tämä möykky on napakasti pojan antivertexillä vielä ( Mitään hajua kyllä miten nopsaan tai hitaasti karma liikkuu?)

Muoks*Muoks*
Mulla on karmallisia lapsia...keskimmäisen lapsen vtx tekee yhtymän mun karman kanssa, ja nuorimman lapsen karma aspect_con onnenpiste istuu mun laskusolmu/neptunus yhtymällä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2012 20:24:21 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #82 : 09.02.2012 14:59:21 »

Mun retroileva venus on kyllä jotain todella julmaa pilaa joltain korkeammalta taholta. Johtuen kai siitä, että olen todellakin tehnyt jotain väärää edellisessä elämässäni. Retroava  venus sijaitsee mulla merkissä  skorpioni ja on alle asteen tarkkuudella täydellisessä  aspect_con  aurinko kanssa ja lisäksi  aspect_con  pluto, tämä koko roska sijaitsee vielä huoneessa 5. Ei näemmä riitä se, että retroava  venus on itsessään hankala, vaan se on vielä sijoittunut viimeisen päälle hankalaan asemaan. Omalla kohdallani se aiheuttaa näemmä juuri sitä, että mun romanttinen kiinnostukseni lopahtaa sen saman tien, jos toinen osapuoli ei kykene vastaamaan mun ehdottaman jyrkän idealistiseen rakkauskäsitykseen. Ai niin ja  kuu kauris ihmiselle tunteista puhuminen on hieman hankalaa, joten mun haluistani on vaikea saada kenenkään edes selvää, tää on varmasti mun elämäni hankalin läksy.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 15:04:53 kirjoittanut Ozimandias » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 10.02.2012 08:10:35 »

Mun retroileva venus on kyllä jotain todella julmaa pilaa joltain korkeammalta taholta. Johtuen kai siitä, että olen todellakin tehnyt jotain väärää edellisessä elämässäni. Retroava  venus sijaitsee mulla merkissä  skorpioni ja on alle asteen tarkkuudella täydellisessä  aspect_con  aurinko kanssa ja lisäksi  aspect_con  pluto, tämä koko roska sijaitsee vielä huoneessa 5. Ei näemmä riitä se, että retroava  venus on itsessään hankala, vaan se on vielä sijoittunut viimeisen päälle hankalaan asemaan. Omalla kohdallani se aiheuttaa näemmä juuri sitä, että mun romanttinen kiinnostukseni lopahtaa sen saman tien, jos toinen osapuoli ei kykene vastaamaan mun ehdottaman jyrkän idealistiseen rakkauskäsitykseen. Ai niin ja  kuu kauris ihmiselle tunteista puhuminen on hieman hankalaa, joten mun haluistani on vaikea saada kenenkään edes selvää, tää on varmasti mun elämäni hankalin läksy.

Kuulostaa haasteelliselta.
Tuo kuu kauris on jo itsessään hankala, sille partnerille Cheesy
Miehelläni on kuu kauris ja tuntuu joskus ettei heidän tunteistaan ota pirukaan selvää Cheesy Onneksi olen vuosien kokemuksella oppinut ymmärtämään. Vaikka kuu kauris näyttää siltä, että se on kylmä ja jäykkä kuin jääpuikko, niin se ei välttämättä ole niin Wink Kuu kauriilla on vaan vähän erilainen tapa osoittaa tykkäämisensä. Eikö vaan?
Tosin, miehelläni on myös pluto suoraan askendantilla, joten sekään ei ole kovin avautuvuaa sorttia  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 10.02.2012 08:12:28 »

Niin ja miekkosellani on myös perääntyvä venus. Tosin yhtyneenä saturnukseen ja ysissä.

Itse olenkin kerännyt kartalleni retroavan saturnuksen, retroavan jupiterin, retroavan uranuksen, retroavan neptunuksen ja retroavan pluton. Varsinainen värisuora  Grin  Cool
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 10.02.2012 09:13:05 »

Linkki perääntyvistä planeetoista englanniksi http://www.drstandley.com/astrologycharts_retrogrademotion.shtml
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 10.02.2012 18:42:43 »

Tämä keskustelu tulikin eteen sopivasti, kun just tässä mietin että mitä ihmettä tehdä ihmisen kanssa, jolla on retro venus oinas ja retro merkurius harka. Kartalla läjä muitakin retroilevia planeettoja ja asteroideja, mutta kai nuo ne merkittävimmät? Kärsivällisyys koetuksella, kun ei mistään tule selvyyttä! Ehkä hän itse lulee ilmaisevansa itseään hyvinkin selkeästi, mutta kyllä mulla on vaikeuksia saada hänen tunteistaan ja ajatuksistaan kiinni. Ja kaiken henkilökohtaisemman hän tuntuu usein nostavan yleisemmälle tasolle, mikä on todella hämäävää. Kertoilkaa omia kokemuksianne ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan, kiitos! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #87 : 10.02.2012 23:29:42 »

Vaikka kuu kauris näyttää siltä, että se on kylmä ja jäykkä kuin jääpuikko, niin se ei välttämättä ole niin Wink Kuu kauriilla on vaan vähän erilainen tapa osoittaa tykkäämisensä. Eikö vaan?

Itse ainakin näytän sen tykkäämiseni niin, että olen aina valmiina tulemaan paikalle ja toimimaan silloin kun toinen osapuoli tarvitsee ja luotan siihen, että teot kertoo enemmän kuin sanat tai ilmeet. En ehkä pusuttele, hymyile ja halaile kokoajan, mutta olen valmis tekemään rakkaalleni palveluksen vaikka keskellä yötä 40 asteen kuumeessa jos sitä vaaditaan. Yhdessä lauseessa kuu kauris ihminen on ihminen, joka tietää rakastavansa ja siksi pitää turhana asian todistelemista vain sen itsensä vuoksi.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #88 : 11.02.2012 19:47:19 »

Mulla retroilee
 jupiter  jousimies
 neptunus  jousimies
 uranus  vaaka
 pluto  neitsyt
Kaikki 6. huoneessa, tosin  jupiter ja  neptunus lähellä DC:tä.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: