Sivuja: 1 ... 14 15 [16]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121687 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #225 : 31.05.2011 13:29:04 »

On tosi vaikea lähteä määrittelemään jotain ihannemiehen absoluuttista ulkonäköä.. Olen kokenut niin monenlaiset piirteet miellyttäviksi jos siis puhutaan ihan fyysisestä ulkonäöstä. Eniten sytyttää luonne ja se että tyypin seurassa voi olla oma itsensä. Ihminen voi olla komea, ihana ja tosi mahtava, mutta jos sen elämäntyyli ja arvot ovat täysin erilaiset niin ei jutulle voi ennustaa ainakaan kovin ongelmatonta tulevaisuutta angel

En minäkään mitään tiettyä ulkonäöllistä piirrettä osaa sanoa, mutta jonkinlainen Skorpionimainen Pluto-karisma ainakin iskee ja lujaa, ja tietty synkkyys/salaperäisyys, ja älykkyys/syvällisyys. Jonkinlainen draagisuus myös. Eli siis ei juurikaan mikään sankari-palomies-hyvis-tyyppi, vaan juurikin se päinvastainen "pahis"-tyyppi. Näin ainakin ihanteissa, todellisuudessa ei ole ihan näin mennyt. Siksi ehkä kaipaankin että tämä idea tulisi "todeksi".
 
« Viimeksi muokattu: 31.05.2011 13:34:44 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #226 : 31.05.2011 13:46:26 »

Siksi ehkä kaipaankin että tämä idea tulisi "todeksi".
Näähän on näitä, että varo vaan mitä toivot, voit jopa saadakin sen, ja se ei välttämättä olekaan enää hauskaa.  Wink

Tässä ketjussa aiemminkin jo puhuttiin jotain mitä olen miettinyt, siis ehkä jonkinlaista karmaa että pitääkö sitä vain kokea jotkin asiat, saada kerran kunnolla ne paskat silmilleen niin sitten alkaa taas arvostamaan sellaista "kilttiä" miestä? Ei tarvitse haikailla enää unelmien perään? Toisaalta ne unelmat voisi olla taas kiva pitää itsellään toteutumattomina, siis pilaamattomina.  Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #227 : 31.05.2011 13:59:21 »

Lainaus
Näähän on näitä, että varo vaan mitä toivot, voit jopa saadakin sen, ja se ei välttämättä olekaan enää hauskaa.  Wink

Tässä ketjussa aiemminkin jo puhuttiin jotain mitä olen miettinyt, siis ehkä jonkinlaista karmaa että pitääkö sitä vain kokea jotkin asiat, saada kerran kunnolla ne paskat silmilleen niin sitten alkaa taas arvostamaan sellaista "kilttiä" miestä? Ei tarvitse haikailla enää unelmien perään? Toisaalta ne unelmat voisi olla taas kiva pitää itsellään toteutumattomina, siis pilaamattomina.  Smiley

Niin, no joo, voihan olla noinkin. Mutta voi olla, että juuri tuota tarvitsenkin, siis kokeilla asioita. Ainakin yhdessä toisessa isossa elämääni vaikuttavassa asiassa mun oli pakko kokeilla muutakin kuin vain yhtä vaihtoehtoa, ja nyt vasta osaan arvostaa sitä, mitä ennen tein ja tiedän oikeasti mitä tahdon. Eikä kokeilujaksokaan pahaa tehnyt, päinvastoin. Hyvää oppia oli!  Smiley

No, en tietenkään tarkoita mitään tosielämän pahista, eli rikollista/väkivaltaista/julmaa/muuten hullua miestä, sellaisista osaan pysyä vaistomaisesti kaukana, mutta sellaista monimutkaista persoonaa kuitenkin vähän haikailen, vähän senkaltaista kuin itsekin olen. Kokemusta nimittäin on täysin vastakohtaisesta ihmisestä. Haluaisin siis tietää, löytyisikö sielujen sympatia paremmin omankaltaisesta miehestä.

Ja vielä noista unelmista, voishan parempi ollakin että ne pysyy vaan unelmina, mutta joskus oikeasti turhauttaa toden teolla, kun haluaisin nauttia elämästä kunnolla muuallakin kuin oman pääni sisällä.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #228 : 02.06.2011 18:42:52 »

Aaaah, täällä on vertailtu miehiä, ihanata! Cheesy

Tässä ne miehet, jotka saavat meikäläisen pöksyt kostumaan:

Oopperan kummitus (Gerard Butler): http://www.imdb.com/media/rm2861468672/tt0293508
Michael C. Hall: http://www.imdb.com/media/rm2784400640/tt0773262
Wolverine (Hugh Jackman): http://www.imdb.com/media/rm3911094016/nm0413168 , http://www.imdb.com/media/rm2618526720/nm0413168

 smitten

Mikähän tuossakin sitten on, kun uraanisissa ja plutonisissa miehissä on vain sitä jotain Cheesy  Uraanisissa loistava äly, heidän kanssaan voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja, eivät luokittele ihmisiä sekä etäisyydessään ovat kiehtovia, koska ovat jollain tapaa tavoittamattomia Cheesy  Plutonisissa miehissä se voima, salamyhkäisyys, lähes alkukantainen intensiivisyys ja vaistonvaraisuus... Cheesy

En tykkää "pahoista pojista", vaikka tämä voi siltä vaikuttaakin. Jos miehellä on rikollista taustaa tai muuta epäselvyyksiä kontollaan, on se samantien kiinnostuksen loppu meikäläisen osalta. Miehen olisi oltava rehellinen, luotettava, yhden naisen mies, taustat kunnossa sekä päämäärätietoisuutta ja halua saavuttaa nämä tavoitteet. En voi sietää ajelehtivia taivaanrannanmaalareita - en muutenkaan taiteilijatyypeistä syty Undecided  Toisaalta liian itsevarma ja egoistinen mies ajaa myös nopsaan pois.

Fiksu, käytännönläheinen, kätevä mies - kyllä kiitos smitten  Ja jos osaa puhua myös fiiliksistään (ei tarvitse kuitenkaan olla lörppö tai juorukello) sekä pussaa (edes joskus), niin kyllä! smitten

Jos mies tuppaa ottamaan alkoa/muita vastaavanlaisia aineita turhan railakkaasti, on sekin kiinnostuksen loppu - olen jo elänyt yhden kanssa, joka ei tuntenut rajojaan viinan kanssa läträtessä ja se riitti! Angry

Ulkonäöstä: Mun katse kiinnittyy enemmän hiukan alle keskimittaisiin kuin pidempiin miehiin, 180cm alkaa olemaan se yläraja mulle. Hiusten tai silmien värillä ei ole niin väliä, huomio kiinnittyy ensin kokonaisuuteen ja sitten vasta yksityiskohtiin Cheesy  Laihuus on major turn-off Undecided  Pieni pyöreys ei haittaa, mutta reilumpi ylipaino kyllä. Ei bodareita mulle, kiitos, liiat lihakset on yök! Leveä yläselkä on ihana, samoin se, kun pepun yläpuolella selkärangan kohdalla on ne pienet "hymykuopat" smitten  Jäntevät käsivarret ja varmat kädet, ooh! Cheesy  Ja sopiva peppu ja vahvat reidet, naminami! smitten  Ja rintakarvat - aiiiiiiiiiiiijaijaiiiiiiiii, kyllä!!!!! Cheesy

Tietyllä tapaa semmoiset vähän kapinalliset miehet vetoavat, miehet, jotka kulkevat omia polkujaan eivätkä harmaassa massassa. Kiltti ja kunnollinen kapinallinen on ihan bueno Cheesy  Mies, joka on tasa-arvoinen - en tarvitse ovenavaajaa tai auttajaa pukemaan takki päälle, mutta kotitöiden ja menojen (suunnilleen) tasajako. Mies, joka viihtyy myös kotosalla, tykkää puuhailla kotona kaikkea ja haluaa viettää aikaa myös kahden kesken, on se, mitä etsin smitten  Vastuullinen, käytännöllinen, työtäpelkäämätön, määräpäätietoinen mies, joka osaa myös elää pilke silmäkulmassa ja jolla on huumorintajua - smitten  Syvämietteinen, älykäs, hyvä keskustelukumppani, ehkä vähän vaistonvarainenkin.

Mistä tämmöisten vaatimusten jälkeen voi miehen löytää? Cheesy  No, ainakin yksi näihin vaatimuksiin sopiva plutonikko-merkuriaanikko istuu tuolla makuuhuoneessa pelaamassa smitten

Miehessä ensiksi kiinnitän huomiota ryhtiin ja koko olemukseen - huono ryhti ja vetelä olemus tai välinpitämätön katse ei nappaa Undecided  Mies vaikuttaa määräpäätietoiselta ja varmalta - ja sytyttävältä -, jos ryhti on kunnossa, olemus tarmokas ja askel määrätietoinen.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #229 : 04.06.2011 14:20:03 »

Annanpa vinkin teille jotka ihanata urosta itsellenne etsitte! Joka ilta nukkumaan mennessäsi kuvittele yläpuolellesi valopallo. Pallon sisälle: puu, kivi ja eläin jotka kaikki ominaisuuksillaan symboloivat ja edustavat unelmiesi prinssiä  smitten Minulla esim oli rubiini (intohimo, romantiikka, syvä rakkaus), leijona (itsevarma, villi, rohkea, maskuliininen...) ja koivu (nuorekas, leikkisä, raikas..) Tätä valopalloa ajattelet intensiivisesti, "kutsut luoksesi", hengität sisääsi. Ja katso! Urho tipahtaa syliisi minä hetkenä tahansa.
Luin tämän mielikuvaharjoituksen jostain lehdestä aikoinani ja huolimatta siitä, että viihdyin sinkkuna testasin tätä pilke silmäkulmassa. Sattumaa tai ei, ei mennyt montaa viikkoa kun The One saapui elämääni. Tuntuu hullulta mutta em. nykyinen  aurinko leijona avomieheni omaa kaikki toivomani ominaisuudet! Että minulla toimi kyllä ihan kirjaimellisesti tuo! Kai siinä jostain vetovoiman laista on kyse. Tässä neljättä vuotta tosiaan ollaan yhdessä onnellisena. Eli kannattaa kokeilla ihan vaikka varmuuden vuoksi  Wink




tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #230 : 15.11.2013 19:06:32 »

Ne kaik´jo menneet on..
Ei riitä mulle enää, yhtäkään.  buck2

Se, mitä haluan ja tarvitsen, ei istu tähän huolettomuuden, itsekkyyden, valehtelun ja kaksinaamaisuuden aikaan.
Liekö sellaista onkaan, joka arvoni allekirjoittaa? buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #231 : 15.11.2013 20:32:39 »

Tulkaa maan pinnalle. Minullakin oli joskus korkeat ihanteet kumppanin suhteen mutta ei se onnistunut ja totesin että ihmisten joukkoon vain ja pilke silmäkulmaan. Kyllä sieltä se sopiva löytyy  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #232 : 16.11.2013 23:14:17 »

Avicii sen sanoi!  Smiley

Minusta tuntuu että naiset odottaa vähän liikaa.... Meitä on täällä monta yksinhuoltajaa, joista osalla tosi epärealistiset käsitykset kaikesta - "minä otan vain sen Suuren Rakkauden enkä mitään muuta". Ja miksiköhän kaikki ovat vuosi vuoden perään edelleen yksin?!  Grin Osa ei edes tapaa ketään missään ja osa taas dumppaa jokaisen ehdokkaan, kun oli sitä-ja-tätä vikaa, ja jokainen odottaa että löytyisi se unelmien prinssi jakamaan arjen ja laskut. Noh, harva mies vaan taitaa kovin helpolla lähteä toisen miehen muksuja hoitamaan ja elättämään!

Ja kun suomalainen mies vielä on semmoinen että uskaltaa lähestyä vain kännissä ja senkin jälkeen juoksee karkuun, niin hmm, aika hankalaa taitaa olla se ihannemiehen saaminen.

Luultavimmin molemmat osapuolet joutuvat tekemään kompromisseja ja luopumaan joistain haavekuvistaan toisen osalta, eli mielestäni ei kannata lyödä lukkoon kovin tiukkaa määritelmää ihannepuolisosta, se on aika rajoittavaa. Myöskään miehet eivät taida etsiä mitään "suurta rakkautta".  Sad Mitä näistä asioista olen miesten kanssa jutellut, jokainen järjestään sanoo että realisti pitää olla ja yleensä naisilla on kamalan kovia vaatimuksia.  Wink

Minulla on ollut sikasurkea "rakkauselämä", harvoin mitään molemminpuolista, ei treffailuja, ei seurustelua molemminpuolisesta tunteesta, joten välillä ihmetyttää miksei ihmisille mikään riitä. Kun luen artikkeleita tms. joissa sanotaan että alkuhuuma kestää "vain" pari kolme vuotta, kummastelen että mikä hiton alkuhuuma ja kestääkö se VUOSIA!!  Shocked Olisinpa joskus saanut kokea edes KUUKAUDEN alkuhuuman!  2funny

Onneksi olen nyt palannut vähän todellisuuteen haihatteluistani ja muusta, jos sitten jonain päivänä tulisi se kuukauden alkuhuuma.  Smiley Tuskin edes haluan enää mitään pitkää parisuhdetta ja ihannemiehiin en usko, joten vähempikin piisaa!  Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #233 : 17.11.2013 10:20:47 »

Hyvin sanottu Mäntysuopa  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #234 : 17.11.2013 22:24:58 »

"Meitä on täällä monta yksinhuoltajaa, joista osalla tosi epärealistiset käsitykset kaikesta - "minä otan vain sen Suuren Rakkauden enkä mitään muuta". Ja miksiköhän kaikki ovat vuosi vuoden perään edelleen yksin?!  Grin Osa ei edes tapaa ketään missään ja osa taas dumppaa jokaisen ehdokkaan, kun oli sitä-ja-tätä vikaa, ja jokainen odottaa että löytyisi se unelmien prinssi jakamaan arjen ja laskut."

 Grin Grin

No ihan näin, sitten kun lisätään se, että ite on vähän vaikeasti lähestyttävä jos haluaa jotain muutakin kuin vain pitää hauskaa, ja semmonen ei tartte auttaa meininkiä henkivä, niin vikise siinä nyt sitten että voi voi kun on kurjaa olla yksin Cheesy

Joo, no niin, ehkä en vain sitten vikise?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16]
  Tulostusversio  
 
Siirry: