Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyttö vai poika?  (Luettu 3133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« : 15.02.2012 16:02:59 »

Eli nyt kaikki ennustajat kehiin ja arvailemaan kaikki jotka saavat jonkun tuntuman, että onko tuleva vauvelini tyttö vai poika?  smitten
Tietysti tärkeintä että syntyisi terveenä ja nyt viikkoja vasta 7, mut silti, jos täällä on joku jolla on kyky ennustaa tms, niin olisi ihan hauska saada vastauksia.  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #1 : 15.02.2012 16:37:37 »

Jeeee, joku muukin kuin minä!! ONNEA!! Mulla tulee 10 viikkoa täyteen lauantaina  smitten

Miten voit?! Mä oon oksentanut nyt kolme viikkoa... 24h yrjötys, sitten pari päivää taukoa ja sama uusiksi. Just hain migreenin
estolääkityksen...  buck2

Nostan sulle kortin: Nousi Taikuri, lanttien ässä ja Maljojen Kuningatar. No, tulkitse nyt sitten näitä.  Grin

Mää itse sain vision sukupuolesta juuri ennen kuin plussasin. Näin hänet tosi selvästi, ja sen jälkeen monesti uudelleen pyörimässä
tässä jaloissani. Lisäksi siskonpoikani 6v on saanut saman tiedon - kuulema taikurilta, joka kirjoittelee kirjeitä hänen aivoihinsa  Grin smitten

tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.02.2012 16:59:36 »

Onnea sullekkin!!  smitten

Mulla kamala väsymys lähes kokoajan. Pieniä hetkiä oon pirteempi ja sit taas nuokun puoliunessa.  Grin
Piti ottaa saikkua työharjottelusta kun on alkanut nyt etomaan/oksettamaan oikeen kunnolla...
Eilinen ilta meni kokonaan pönttöä halaillessa.

Välillä helpottaa ja sit tulee taas semmonen yökötys olo että.  uglystupid2

Mut eiköhän tää ole sen arvoistakin sitten loppujen lopuksi.  smitten  smitten

Pitääpä kaivaa oma tarot kirja esille ja lukaista nuo kortit, kiitos niistä!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: