Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uranus neliö uranus  (Luettu 5088 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 20.02.2006 13:01:34 »

heippa ystävät rakkaat!
mitä mieltä olette kun mulla tekee uranus neliötä uranukselle. onko se juuri nyt päällä vai voikos se olla jo tapahtunut vuosi sitten. kun eikös uranuksen liike ole niin hidas että se voi vaikuttaa pitkään? olen vain lukenut,en tiedä.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 20.02.2006 20:02:54 »

Heip Anders!  Smiley

Enpäs osaa sanoa tuosta mitään että onko tuo tr. sinulla mahdollisesti juuri nyt tarkka (kun en näe asteitasi missään?) tai että kauan se kestää.

Mutta siis transiittina tuo on niin kutsuttu ikäkausi transiitti, joka on kaikilla ikäisilläsi.

Uranuksen symboliikan mukaan tämä transiitti on viimeistään se, joka "pakottaa" tekemään itsenäisiä ratkaisuja ja irtautumaan nuoruudesta ja siirtymään "aikuisuuteen". (mitä se sitten ikinä onkin...  Huh) Kuten muidenkin transiittien kohdalla... joillakin tämä tapahtuu kivuttomammin ja suhteellisen pienin kolhuin, joillakin raskaammin... Mutta pelästyä ei kannata, jos kuuluukin sitten jälkimmäisiin.

 Smiley
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2006 20:41:34 »

kun nuo "pahemmat" irtautumisen ja riippumattomuuden merkit on jo näkynyt, koska olen jo asunut itsenäisesti kohta 5 vuotta. vuosi sitten muutin kauemmaksi vanhemmistani ja nyt kesäkuussa äitini kuoli, joka pakotti irtautumaan ja myös vuosisitten muutin kumppanini kanssa yhteen asumaan...vai vieläko tässä tulee jotain eteen Wink
uranus neliö uranus:
Alk:18.02.06 Tark:22.4.2006 Lop:23.05.06

Aurinko 10° 15' Kalat 6. huone
Kuu 17° 11' Vesimies 5. huone
Merkurius 3° 21' Kalat 6. huone
Venus 12° 53' Vesimies 5. huone
Mars 21° 45' Skorpioni 3. huone
Jupiter 7° 47' Kauris 4. huone
Saturnus 16° 22' Skorpioni 3. huone
Uranus 13° 26' Jousimies 4. huone
Neptunus 1° 7' Kauris 4. huone
Pluto 1° 57' Skorpioni 3. huone
 
auttaiskohan tuo mitään?
kiitos paljon alzbeta!!  smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.02.2006 16:45:09 »

Hei Anders!

Jos muistelen oikein, niin Uranus ei ole vielä lainkaan päässyt kymmentä astetta Kaloissa eteenpäin. Eli antamiesi tietojen perusteella sinulla olisi ollut meneillään huhti-toukokuusta 2005 alkaen Uranuksen yhtymä Aurinkoon, ei vielä silloin neliö Uranukseen. Uranus on ollut tarkassa yhtymässä Aurinkoosi koko kesän 2005, perääntyen sitten syksyksi taaksepäin, palaten jälleen tarkaksi neliöksi helmikuussa 2006. Kyseinen transiitti näyttäisi jatkuvan vielä maaliskuun 2006 ollen sitten lopullisesti ohitse. Sen sijaan Uranuksen neliö Uranukseen alkaisi vaikuttaa heti perään tarkalleen huhtikuusta eteenpäin - ollen jo osittain päällä nytkin, joskaan ei ihan tarkkana vielä.

Mielestäni tuo viime kesäinen tarkka Uranuksen yhtymä Aurinkoon selittäisi hyvinkin kertomiasi tapahtumia, sillä tuo transiittihan on lisäksi paljon henkilökohtaisempikin kuin Uranuksen neliö Uranukseen. Kun syntymäkarttasi Aurinko on 6. huoneessa, kyseessä on voinut olla juuri terveyteen (äitisi?) ja työhön vaikuttaneet asiat. Ja kun kyseessä on ollut Aurinko;oma identiteetti ja peruspersoonallisuus, niin hyvinkin monenlaiset muutokset sopivat transiitin teemaan.

Sinulla on muuten ollut viime kesänä myöskin tarkka tr. Neptunuksen yhtymä Kuuhun. Ja kun Kuu edustaa kartalla myös äitiä, niin tuokin osaltaan selittäisi tapahtumaa. Kun oma äitini kuoli, myös minun kartallani oli tr. Neptunuksen yhtymä Vesimies-Kuuhuni.

Eli kun kyselit, tuleeko vielä jotain eteen, niin minun nähdäkseni suurimmat myllerrykset olisivat jo takanapäin!  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: