Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mescalinin unia  (Luettu 2483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mescalin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.02.2012 10:36:26 »

Korjatkaa, jos omien unien ketju on vastoin foorumin sääntöjä. Kaikki näkökulmat ovat tervetulleita.

Näin kaksiosaisin pitkän unen, josta ensimmäisestä osasta muistan vain, että olin merirosvolaivassa ja minulla oli siellä kannella tehtävä neuvonantajana. Toisessa osassa olin uudessa kodissa ja pesin merirosvomatkalta likapyykkiä ja katselin sieltä valokuvia. Merirosvolaivalla olimme tropiikissa ja ihmiset valittivat kuumuutta. Toisessa osassa kuljin kotiini umpihangessa pyörää taluttaen, kuljin rautatiekiskojen yli, erehdyin seuraamaan sotilaita ja jouduin väärälle tielle, mutta ystävällinen mies neuvoi minut takaisin oikealla tielle. Häädin uudesta kodistani perheeni pois, vedoten jopa asianajajaan. He eivät olisi millään tahtoneet lähteä, luovuttaa minusta.

Katselin vähän unisymboleita ja luin
vesi on uuden syntymä
laivamatka tarkoittaa epävarmuutta
koti tarkoittaa minuutta
rautatiekiskot tarkoitattavat tarkoin päätettyä elämänsuuntaa
vaatteet ovat julkinen imagoni, unessani vaatteet olivat likaisia ja hyvin vanhoja, mustavalkoisia vaatteita oli niin paljon, että niistä tuli oma kasa
valokuvat kuvaavat menneisyyttä, unessani tunsin kiitollisuutta, että olin saanut olla merirosvolaivalla
poikkeama oikealta tieltä sotilaiden perässä kertoo halustani valita helpoin tie, toisten seuraaminen

se, etteivät perheenjäseneni olleet, kuten he normaalisti ovat, on merkillistä. Näin heidät unessa aivan uudessa valossa. He halusivat olla osallisia elämääni, mutta minä häädin heidät pois. He eivät enää uhanneet minua. Enkä minä pelännyt heitä enää. Merirosvoidentiteetti oli jäänyt minuun ja teki minusta vahvan.

Kotini eli minuuteni oli täyteen ahdettu huonekaluja. Tanssimiseen oli vain pienen pieni tila. Kuitenkin halusin, että koti on juuri sellainen kuin se oli. Minua ei ahdistanut huonekalujen paljous. Saatuani perheeni häädettyä pois tahdoin rentoutua ja katsella televisiota, huomasin, ettei sohvalla ollut lainkaan pehmusteita, pelkkä kova puu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: