Itse en näe perinteisiä enneunia (ehkä joskus tulen näkemään). Näen silti unissa joskus visioita. Ne tunnistaa siitä, että "uni" jää mieleen hyvin vahvana. Tilanne on voimakas ja jo herätessä tuntuu sille, ettei uni ole mikään tavallinen uni.
Minulla unet ovat joko suoraan sellaisia viesteineen kuin asia on/tulee olemaan tai voimakkaasti symbolisia. Minulla uniamaailmojen viestejä hallitsee symboliikka niin sanottua "rakaa tietoa" enemmän. Esimerkiksi minulle on kerran tällaisessa visiounessa näytetty mustaa liitutaulua, josta sain selville kohdat "1964, "16" ja lauseen "...ja sen jälkeen on hyvä mennä Tokioon, koska siellä on...."
Vuosi 1964 on tätä nykyistä elämääni edeltänyt kuolinvuoteni. Maininta Tokiosta viittaa aikaan, kun olen tavannut tulevan puolisoni - siellä on jotain, joka on henkisesti tärkeää, mutta jota en löydä ennen kuin puolisoni on rinnallani. Testattu on pari vuotta sitten Japanin matkalla :
Luku 16 ei ole auennut minulle vielä, mutta se aukenee varmasti ajallaan.
Ylipäätään "ennustamisessa" on kaikkein tärkeintä luottaa ihan vaan omiin kutinoihinsa! On oltava tietyllä tapaa itsevarma ja itseriittoinen, tulematta kuitenkaan ylimieliseksi, sillä nöyryys kuuluu osalta tähän työhön. Lisäksi tästä pitää nauttia! Kaikki mistä nauttii, kasvaa vain suuremmaksi ja kukoistaa entistä paremmin
Päälle vielä treeniä, treeniä ja treeniä. Treenatessa oppii itselleen parhaimman tulkintatavan ja symboliikan, sillä jokainen selvänäkijä ja henkinen opas on kuin taiteilija omine tyyleineen ja tekniikoineen.
Se, että pyrkii jatkuvasti 100% onnistumiseen on omalla tavallaan haitallista, sillä jos ja KUN takapakkia tulee, siitä ottaa itseensä ja pahimmillaan näkemisestä tulee iloisen lahjan sijaan stressitaakka, jonka päämääriä tavoitellaan hampaat irvessä. On siis sallittava itselleen virheiden tekeminen ja ymmärrettävä, että joidenkin kanssa sukset eivät vain luista samaan suuntaan. Se, kelle nähdään ei välttämättä pidäkään tulkintatavastasi - hän ei saa sinulta sellaisia vastauksia kuin kuvitteli saavansa (ihmiset todellakin kuvittelevat saavansa vaikka minkälaisia juttuja esiin näkijöiden kautta
) tai hän omalla toimintatavallaan vaikuttaa elämäänsä niin, ettei aiemmin nähty asia toteudukaan. Meillähän on elämässä tietynlainen punainen lanka, joka ohjailee meitä meille suotuisaan suuntaan ja joka on mahdollista nähdä, mutta jokainen voi vapaalla tahdollaan muokata elämästään aivan sellaisen kuin tahtoo. Tämän sinä varmasti tiedätkin ja se on hyvä muistaa tulkintoja tehdessä. Minulla on ollut myös tulkittavia, jotka ovat loukkaantuneet siitä, kun en ole suostunut katsomaan heille jonkun toisen ihmisen elämään kuuluvia asioita. Tyyliin "työpaikkallani on sellainen henkilö, mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän ajattelee/miksi hän toimii niin/mikä hänen ongelmansa on/onko hänellä kotona vaikeaa". Tällaisissa tapauksissa olen aina ilmoittanut kohteliaasti, että valtuuteni eivät riitä tämän asian tutkimiseen, mutta selvitän mielelläni kuinka kysyjä voi handlata tämän hankalan henkilön ja hänen aiheuttamansa stressin parhaiten.
Minulle itselleni näytetään harvemmin myös mitään elämän nippelitietoja tyyliin "Kesällä 2015 tapaat miehen nimeltä Jaska/naisen nimeltä Anne ja menette naimisiin seuraavana vuonna ja ostatte omakotitalon Orivedeltä hintaan 350 000 euroa ja teille syntyy neljä lasta nimeltään Irma, Veli-Matti, Samu ja Reetta"
Minun tulkintatekniikassa perehdytään syvemmin asioihin; miksi tapaan tämän henkilön, mitä voin oppia, kuinka voin valmistautua parisuhteeseen kehittämällä itseäni, entä vanhemmuuteen. Haluan lapsia, miksi haluan niitä". Itsetutkiskelua! Tätä tarkoitan sillä, että treenaamalla oma tyyli tulee selväksi ja kysyjälle pystyy helpommin kertomaan mitä tekee ja miten sen tekee.
Treeni kannattaa ottaa mukavana leikkinä. Hyvän treeniapajan sinulle tarjoaa tämä foorumi, jossa itsekin treenasin kaksi vuotta ilmaisnäkijänä. Oli sellaista tehotreeniä, että huh!
Kysyjiä ja harjoituskappaleita sinulle löytyy siis aivan varmasti, jos vain haluat pistää oman tulkintaketjusi pystyyn.
Rehellisyys on myös loistava apuväline ja asiakkaalle saa sanoa, että "en ole varma tästä, mutta jokin tällainen kutina tulee vastaan". Yritän itse aina kehottaa omia asiakkaitani luottamaan omiin tuntemuksiinsa. Jos minun sanomiseni eivät tunnu hyvältä, ne kannattaa painaa vaan villaisella. Kukaan ei tunne sinua paremmin kuin sinä itse.