Heh, allekirjoitan tuon
haihattelun ja pilvilinnojen rakentelun. Oikeastaan suorastaan ryven niissä haaveissa ja pyörittelen mielikuvia päässäni jatkuvasti. Suhteen alkuaika, kun ei oikeastaan tunne toista vielä, on aivan mahtavaa, koska silloin voi niistä pienistä faktanpalasista koota vaikka miten kiinnostavan ja jännittävän kuvan toisesta, kun liimana toimii eläväinen mielikuvitus. Sitten opitaan tuntemaan ja ääni sisällä alkaa toistaa: "No, tommonenko se nyt sitten onkin, äääh."
Venukseni on yhdeksännessä huoneessa, mutta käytännössä aika tarkkaan MC:llä. Täytyy myöntää, että olen altis ihastumaan ihmisiin, jotka tietävät paljon minua kiinnostavista asioista. Toisaalta kosmopoliitit miehet vetävät puoleensa. Ei välttämättä ulkomaalaiset, sillä esteetön kommunikaatio, mahdollisuus tarkkoihin keskusteluihin ja vivahteikkaaseen itseilmaisuun on niin tärkeää ja se on hankalaa saavuttaa, jos puhutaan eri äidinkieltä. 9. huoneeseen voisi ehkä myös liittää sen, että minulle on tärkeää, että läheiset ihmiset (sellaiset, jotka voi valita, lähinnä.
) ajattelevat kanssani tärkeistä asioista samalla tavoin. Samalta arvopohjalta on hyvä lähteä liikenteeseen. En voisi kuvitellakaan olevani konservatiivisen, markkinoiden ylivaltaa puolustavan ehdottoman kristityn kanssa. Tarkoitus ei ole loukata ketään, ja jos niin kävi: anteeksipyyntöni.