Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus yhtymä nousumerkki  (Luettu 6041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.04.2012 15:33:35 »

Onkos teillä tämmösestä kokemuksia, että miten vaikuttaa/näkyy?? Kun nyt on menossa tämä, vahvana ja 28 vuoden välein. Nousumerkki on vaaka, vaaka syntymäkartassa huoneessa 12. Kiitos jo etukäteen jos joku osaa valaista mua  smitten
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2012 11:19:30 »

Hei!

Koin tämän transiitin parisen vuotta sitten. Huomasin sen sillä tavalla, että jouduin työssäni aikaisempaa vastuullisempaan asemaan ja työpäiväni kävivät ajoittain aika raskaiksi. Tavallaan työnantajalleni valkeni se, että millainen työntekijä olen. Itse tiesin tietenkin olevani hidas ja perusteellinen, silloin kun johonkin toimeen tartun. Työnantajalleni asia valkeni "kalliisti", nimittäin ylityökorvausten muodossa.

Aikanaan  saturnus sitten siirtyi toiseen huoneeseen ja minullekin löytyi organisaatiostamme tehtävä, jossa vahvuuteni hyödyttävät työnantajaani paremmin ja ylityöni loppuivat. Voitimme lopulta siis molemmat. Kyseessä oli siis eräänlainen testijakso. Onko se sitä myös sinulle, en osaa sanoa. 
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2012 20:18:15 »

Olen nousu skorpiooni, joten tulossa on tuo saturnus yhtymä nousumerkki ensi vuonna. Missäköhän muodossa tuota vastuuta voisi tälle merkille ehkä tuoda? Eikö  skorpioni ole muutoksen merkki itsessään niin mahtaako olla isokin muutos Huh ?
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.04.2012 12:53:55 »

Vielä ei näy mitenkään, mutta jännä olo, että jotan uutta on alkamassa..! Mielenkiinnolla odotan mitä tämä tuo tullessaan.
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.2012 17:55:22 »

Täällä kans yksi nousu-skorppari odottelee saturnusta. Se on tupannut olemaan kartalla aina näkyvässä paikassa, kun on sattunut ja tapahtunut - tai ei ole tapahtunut, vaikka olisi pitänyt.

Nytkin se venkoilija sahaa t-ristilläni, oppositiossa merkuriukseen. Vaikutuksen huomannee siitä, että mitään ei tapahdu millään osa-alueella eli mikään ei mene eteenpäin siellä missä pitäisi. Eikä tässä voi muuta kuin odottaa; aika aikaansa kutakin.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2012 12:47:29 »

Omituista aikaa.. Aika ajoin ihan pihalla kaikesta  Smiley Entäs sitten Jupiter neliö Venus, on teillä tästä kokemusta miten näkyy?
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 16.04.2012 15:58:45 »

Venku, kannattaa varmaan kattoa onks Neptunus tekemässä jotain transiittia, jos tuntemukset on omituisia tai tekeekö jokin transiittia sun Kuulle. Mulla oli todella ikävä olo kun Neptunus oli yhtynässä Kuuhun.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 16.04.2012 16:07:02 »

Ei ollu neptunusta eikä kuuhun. Mietin tota Plutoa kyllä.. kun se vaikuttaa nyt myös vahvana.
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 16.04.2012 16:39:01 »

Joo, mulla on ollut ja on voimakkaat transiitit Plutolta, Uranukselta, Neptunukselta ja on ollut myös mukana tuo Saturnuskin ja Mars perääntyvänä, joten aina ei ole tiennyt mistä suunnasta sataa pahiten. En osaa itse eritellä vielä tarkkaan mikä on ollut mitäkin. Mutta sen opin, ettei Neptunusta kannata unohtaa. Nyt on sitten kiva odotella mitä tuo Saturnus AC yhtymässä tuo, kivaaaa.
Moni mainitsee tuon vastuunoton, kun Saturnus on AC:llä, mutta olen käsittänyt, että siihen kuuluisi myös keskeneräisten asoiden loppuun vieminen, onko kokemusta?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: