Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona&Oinas  (Luettu 18221 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artsman
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.01.2006 11:04:41 »

Millanen mahtaa olla leijonamies ja oinasnainen yhdessä?? ihan mielenkiinnosta kysyisin. voi olla turha ja moneen kertaan kysytty, mutta olisin kiitollinen jos joku voisi pikatulkintaa tehdä  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 24.01.2006 22:03:22 »

No sehän on luonnollisesti tulta ja tappuraa!
Kipinöitä lakanoiden välissä, mutta takuulla myöskin riidoissa.
Mutta pitäähän kipinää ollakin?!!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 29.01.2006 00:19:23 »

Olin leijona miehen kanssa 7v ja leijonahan osaa hurmata valloittavalla ja aurinkoisella käytöksellään laugh mutta pitemmän päälle ei meidän suhde toiminut, alkoi älytön valtataistelu joka oli aika piinaavaa, eli leijona mieheni ei osannut arvostaa minun kantojani vaan teki päätöksiä yleesä kuuntelematta minua ja sekös mikä on ärsyttävää tickedoff  tickedoff kyllä parisuhteessa täytyy kuunnella toisenkin osapuolen mietteitä, mutta siitä lähtien kyllä vältin leijona miehiä 2funny
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2006 01:53:22 »

No kokemusta edellä mainitusta suhteesta ei ole, mutta jos ajatellaan että minulla aurinko on oinaassa ja nousumerkki on Leijona ja jos ajattelen kuinka vaikeaa voi itsellä itsensä kanssa joskus olla, niin hankalaa voi olla, mutta parisuhteessa vaikuttaa niin moni asia, että jos todella olet rakastanut, niin aina kannattaa yrittää sillä todellisuus se vasta sen näyttää  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2006 23:42:39 »

Itselläni, oinasmimmillä on kaikki parhaat suhteet olleet leijonamiesten kera ja elämän kumppanuus tällä hetkellä myös leijonan kanssa ja täytyy sanoa että toimii kun häkä- Leijonalla ja oinaalla on sama into ja rytmi ja tapa jäsentää. Leijona jaksaa pönkinttää oinasta ja toisin päin. Itse en ole koskaan tuntenut olevani näin kokonaisvaltaisessa suhteessa.

OInas ja leijona yhteen soppii huomenna mennää..... Cheesy
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
justiina8
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 12.02.2006 22:43:52 »

Moi,

Itse olen leijona ja kuu-skorpioni ja miehen tekeleeni oinas... rakkaus on kiihkeää ja se näytetään!!! Seksi on tärkeää molemmille, ja tunteista puhutaan hyvin paljon. Ei olla vielä keritty tapella, mutta luulen ettei aivan heti edes tarvi. Itselläni on niin vahva luonne, että tarvin parikseni sellaisen, joka on vielä vahvempi tai edes yhtä vahva. En voi sietää alistumista enkä liian kilttiä miestä!! 

Huumori on myös kummallakin kohillaan. Nautin suunnattomasti oinaani seurasta... koskaan ei voi tietää mitä hän on seuraavaksi keksinyt. Suudelma taivutuksella kesken ruuan laiton... aahh... mikäs sen ihanampaa!! smitten
tallennettu
oinas78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 11.03.2006 00:00:45 »

Moi kaikki! Wink

Ensimmäistä kertaa eksyin tänne ja heti tuli itseäni koskeva aihe eteeni!:)

Oon ollut nyt kuusi vuotta leijona miehen kanssa (itse siis nainen) ja välillä menee tosi hyvin, mutta välillä tosi huonosti. Oon niitä tosi tyypillisiä oinaita ja kumppanini taas tosi tyypillinen leijona Angry. Vaikeaa on, mutta useita parisuhteita nähneenä oon toisaalta kerrankin "samanarvoisen" kumppanin kanssa...eli olis tosi tylsää jos ei olis kunnon vastusta silloin kun tekee mieli väitellä.

en tosiaankaa tiedä mitä tietoja ni teille välittyy, mutta jos jotakin niin olis mukava saada kommentteja smitten

ps. olen aina ollut kinnostunut horoskoopeista ja kaikesta yliluonnollisesta yleensäki ja tämä sivusto vaikuttaa todella kiinnostavalta

terv uusi oinas-78
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.03.2006 10:16:07 »

Sanotaan että nuo kaksi sopisivat hyvin yhteen. Tosin molemmat saattavat haluta määrätä mitä tehdään, milloin ja miten joten valtataistelua voipi olla  Smiley
Muuten kyllä näyttäisi elinvoimaiselta ja aikaansaavalta kaksikolta.
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2006 21:22:02 »

smitten

Just ja aivan... toki "pientä" valtataistelua saattaa välilä ilmetä, mutta toisaalta on myös mahdollista olla tasapainossa -vertaisensa kanssa. Miulle ainakin pittää osata laittaa kampoihin ja ojennukseen... minun leijona ukko osaa sen tehdä ja toisin päin. Aina aikaisemmin suhteissani tunsin jotenkin olevani aina niskan päällä ja kundit juoksi häntä koipien välissä karkuun  Undecided

OInas on eläinradan ikuinen lapsi ja leijona osaa leikiä samalla hiekkalaatikolla ja tarvittaen pistää kuitenkin muori ruotuun  knuppel2
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.04.2006 13:06:30 »

Mä seurustelin  aurinko leijonan kanssa pikkasen yli 3 vuotta teininä ja intohimoo kyl piisas  Kiss Mut liian nuoria oltiin sillon.  Ja sen jälkeenkin olen seukannut miesten kaa joilla leijona nousevana ja nykyisellä on venuksessa. Ei  Oinasnainen Leijonamiehiä voi vastustaa, kyl niissä on jotakin sellasta vetovoimaa jota ei oo muissa  smitten
Leijonissa on sellasta lämpöä jota kyl tällanen viileempi Oinasnainen tarttee  smitten
Kyllähän sitä välillä karjutaan kuin leijonat, mutta hemmetin tylsää olis jos ei välillä vähän otettas mittaa toisista  2funny
Kokeilla kannattaa aina, eihän sitä muuten tiedä sopiiks sitä yhteen !

Cheesy      -Oinas73-
             askendentti kuu jousimies
               venus oinas mars kauris
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 05.04.2006 08:08:25 »

Lainaus
viileempi Oinasnainen

Mitäh? Voiko Oinasnainen muka olla viileä?HuhHuh? Huh
Jos oinasnainen on viileä, sitten mie taidan olla umpijäässä oleva jääpuikko Wink

(miun erittäin hyvä ystävätär on oinas ja viileys on kyllä todella kaukana hänestä....)
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 05.04.2006 10:29:37 »

No jalkoja palelee tällä oinasnaisella ainaskin jatkuvasti  Grin
Mulla varmaan vaikuttaapi kartan jousimies paljous, etten niin kauheen lämmin ihminen oo. Eli on paljon kamuja, mut tykkään pitää kaikki tietyn matkan päässä. Taikka mistäs mä tiedän mitä muut ajattelee musta et oonks lämmin..

Cheesy   -Oinas73-
tallennettu
merisiili
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 07.04.2006 15:10:17 »

Tämähän koskee minuakin aika paljon. Seurustelen nyt kolmatta vuotta oinasmiehen kanssa, itse olen leijonanainen. Valtataisteluja ei ole ollut, sillä ukko luovuttaa vähän turhankin helpolla. Meillä on paljon intohimoa ja rakastetaan toisiamme kovasti, eikä peitellä sitä yhtään.

Hyvältä on vaikuttanut tähän saakka, ja täysillä painetaan eteenpän.  Wink
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*

KalatsydänHärkä

Profiili
« Vastaus #13 : 07.04.2006 16:54:39 »

No sehän on luonnollisesti tulta ja tappuraa!
Kipinöitä lakanoiden välissä, mutta takuulla myöskin riidoissa.
Mutta pitäähän kipinää ollakin?!!

minä' olen samaa mieltä!!!!! 2funny
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 23.04.2006 12:54:47 »

OInas kun on eläinradan lapsi se kaipaa leikkikaveria, joka ymmärtää painaa myös villasella... OInas kun tykkää välillä vähän härkkiä ja lapsenomaisuuttaan testata toisen mukana oloa... Leijonat on ihania kun ymmärtää ja välillä OInaan pitää ymmärtää niiden palvomistarvettaan coolsmiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: