Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chiron yhtymä Keskitaivas???hyvä vai paha?  (Luettu 8136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« : 28.02.2006 13:13:54 »

Chiron yhtymä Keskitaivas Pitkäkestoinen Kesto 47pv
50 vuoden välein.
Alk:04.03.06 Tark:5.4.2006 Lop:19.04.06

En ole tonne asti tilannu selvitystä ja just vaan ihan mielenkiinnolla kattelin mitä tuleman pitää ni tuli tollanen... Shocked
Miten pitäisi suhtautua?
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2006 09:36:21 »

No hyväksi minä tuon tulkitsisin.

Auttaa ymmärtämään, minkä koet omassa tekemisessäsi itsellesi tärkeäksi. Sen myötä oma tehtävä tai ura voivat selkiytyä nimenomaan siten, että oma tilanne ja oma hyvinvointi esim. työssä sitä kautta paranee. Se voi merkitä myös hakeutumista uusille urille, lisää kouluttautumista jne.

Maisa, mihin ihmeeseen se sinun vastauksesi tästä hävisi? Otitko sen itse pois vai katosiko se avaruuteen? Se oli hyvä, näinköhän Marsu ehti sen lukea?
« Viimeksi muokattu: 01.03.2006 12:54:38 kirjoittanut tonde » tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2006 12:08:01 »

Enpä ole ehtiny lukea  Cry

Mulla on toinenki (oliko joku oppositio) tehny jo koko kuluneesta...eiku no viimesen kk ajan sitä että tulee mitetittyä et nyt on jokin vinossa...motivaatio tiettyihin asioihin ihan loppu...
Eli ilmeisesti se sitten vaan vahvenee tossa ens kuun alussa taas...dam... knuppel2
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.03.2006 13:52:29 »


Maisa, mihin ihmeeseen se sinun vastauksesi tästä hävisi? Otitko sen itse pois vai katosiko se avaruuteen? Se oli hyvä, näinköhän Marsu ehti sen lukea?

Maisan viesti näkyy olevan editoinnin avulla tyhjennettynä sivuston roskiksessa. Jostakin syystä on siis itse tullut katumapäälle viestinsä suhteen, tyjentänyt ja poistanut sen, mutta toivottavasti kirjoittelee asiasta vielä uudelleen. Wink
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.03.2006 16:01:09 »

Vielä muutama sana itse aiheestakin. Tosin Tonde oli kyllä jo hyvin vastannutkin. Tässä kuitenkin vielä itselleni mieleen nousseita juttuja.

Chiron MC:llä on melkoisen merkittävä transiitti ja kerran elämässä toistuva, paitsi jos tekee todella piiiitkän työuran.  Wink Seuraavan kerran kun Chiron ehtii MC:lle vasta noin 50 vuoden kuluttua.

Marzukka, kun sanot motivaation tiettyihin asioihin olevan lopussa, niin jos ne asiat liittyvät vähänkään työhön, niin kyllä nuo fiilikset voivat hyvinkin olla Chironin aiheuttamia. Motivaation puute kertoo siitä, että olet elänyt jollakin elämänalueellasi (esim. juuri työuralla) väärin, itseäsi kuuntelematta, sisimmät toiveesi ja tarpeesi kieltäen. Chironin transiitti kehottaa kuuntelemaan sitä pientä ääntä sisälläsi, joka kertoo mitä kaikkein eniten haluaisit itse tehdä - täysin välittämättä siitä mitä perheesi tai sukusi tai ystäväsi sinulta toivovat.

Kun karttasi MC on Vesimiehessä, tehtäväsi on urallasi keskittyä edistämään ennakkoluulottomasti uusia asioita ja ideoita. Chiron MC:llä viittaa, että nuo uudet asiat voisivat liittyä vaikkapa parantamiseen ja muiden auttamiseen, oli nuo muut sitten sairaita tai syrjäytyneitä tms. Myös eläimet ja luonto saattavat olla sydäntäsi lähellä, eritoten Chironin transiitin aikoihin. Ehkä tehtäväsi on johdattaa muita ihmisiä tajuamaan nykymaailman mätä tila. Vesimies-MC:llä voisin kuvitella sinulla olevan sisäistä paloa toimia koko ihmiskunnan hyväksi.

Eli niinkuin Tondekin sanoi, transiitti varmaankin näkyy ennemminkin positiivisena kuin negatiivisena, joskin kuuluuhan Chironin symboliikkaan hieman kirpaisevatkin jutut silloin kun ne ovat välttämätön osa omaa kasvua.

Olisi mukava, jos kertoilisit Marzukka täällä transiitin jälkitunnelmia keväällä, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään? Itseänikin Chiron kiinnostaa juuri nyt kun se lähenee kovaa vauhtia Vesimies-Kuutani.
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 02.03.2006 16:49:20 »

Saanko häiritä tänne väliin kysymykselläni?...
 coolsmiley Että mitenkö paljon eroavaisuutta tuolla on, jos onpi Chiron yhtymä Aurinko tai tuo keskitaivas??
Lähinnä kai tietty nuo omat syntymäkartan aurinko ja keskitaivaat vaikuttaa, mutta tarkoitan siltä osin, kuin miten eroaa chironin vaikutus aurinkoon ja keskitaivaseen verraten toisiinsa?  Cheesy
Sekavaa..
Minulla oli juuri tuo Chiron yhtymä aurinkoon... Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 02.03.2006 17:35:28 »

Minulla oli juuri tuo Chiron yhtymä aurinkoon... Smiley

Lähinnä kai voisi ajatella, että Keskitaivaalle osuessaan Chiron vaikuttaa enemmänkin työasioihin ja muuhun julkiseen puoleen kun taas Aurinkoon yhtymää tehdessään käsittelyssä on peruspersoonallisuus ja muutokset voi olla enemmänkin sisäisiä. Vaikutus riippuu tietysti myös Auringon merkistä (sinulla siis Vesimies), huoneesta ja aspekteista.

Mutta Mi-Olea, ainakin itse olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi kyseisestä transiitista! Kuten tuolla ylempänä sanoin, Chiron tavoittelee juuri Kuutani. Joten jään odottelemaan kokemuksiasi suunnilleen korva hörössä. Wink
tallennettu

marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #7 : 02.03.2006 19:29:10 »

Hmm...
Niin hassusti kun nyt katoin ni ihmettele että tämä motivaation puute on jo ollut nyt aiheellinen ennen ku chironi tulee sitä lisää tekemään...
Laitan tähän nyt sellaset mitkä tätä on tehny ja millä ajalla...
Mars oppositio Venus 18.2-26.2
Mars oppositio Uranus 22.2-2.3
Mars avautuva kolmio keskitaivas 3.3-11.3
ja sitten tulee se chironi ens kuun alussa  2funny

Eli nyt tiedän kyllä mikä kiinnostaa ja uskokaa että kaikki kattoo kieroon jos sanon sanallakaan reikistä tai kivistä... idiot2

Ainahan mä olen ollu kiinnostunu tekemään auttamistyötä muita kohtaa...en vaan kyllä minään sairaanhoitajana... Wink

Ja nyt mun sisällä huutaa joku että jätä kaikki nämä ja tee sitä mikä kiinnostaa eli lähe reikikurssille, osta kiviä ja opettele lisää niistä jne jne... idiot2 ?

Ainiin...hih...sain tänään kiven, jonka näin unessani...se ilmoitti olevansa se mitä etsin (tai unessa muistaakseni äitipuoli tms sanoi sen) löysin kiven...ostin ja tänäin se sitten tuli ameriikasta mulle...pitäis vaan kehittää et miten sen näin kotikonstein pyhittää...kun ei ole puroja lähellä  Sad
Niin...se kivi on rhodochrosite...hmm..poikkesinkohan aiheesta???

No kuiteski...kyllä mä teidät ajan tasalla pidän....itseasias mulla on pe lääkäri jolta haen sairaslomaa väsymyksen takia...koulu kärsii työstä(ilmastyöstä)...ja jää aikaa sit ajatella ja tehä mitä haluaa  smitten

Kyselkää jos unohin jotain...Istun just koulussa ja voi olla aika sekavaa tekstiä... uglystupid2
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 02.03.2006 22:10:43 »

Mutta Mi-Olea, ainakin itse olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi kyseisestä transiitista! Kuten tuolla ylempänä sanoin, Chiron tavoittelee juuri Kuutani. Joten jään odottelemaan kokemuksiasi suunnilleen korva hörössä. Wink

Katselin oikein tuolta omasta astrosta, että milloinkas tuo kuvio oli 'päällä' ja se oli;
Chiron yhtymä Aurinko
50 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.12.2005 Lop:12.01.06

Joten ei siitä nyt kovin kauaa ole. Hieman sekoittaa se, että samalla oli montaa muuta kuviota päällä, joten en välttämättä osaa sanoa, mikä oli minkin vaikutusta. Tässä esim. muutama, jotka oli siinä samaan aikaan 'päällä'..  Cheesy

Chiron kolmio Uranus
16-32 vuoden välein.
Alk:21.12.05 Tark:21.1.2006 Lop:04.02.06

Jupiter yhtymä Mars
12 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.12.2005 Lop:12.01.06

Pluto neliö Pluto
120 vuoden välein.
Alk:01.11.05 Tark:2.1.2006 Lop:02.02.06

Pluto yhtymä Nousumerkki 
250 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.1.2006 Lop:01.03.06

Mikä sitten johtui mistäkin??? Sitä en osaa tarkentaa. No, jos foorumilla törmäsi kirjoituksiini tuona aikana, niin niistäkin näkyy paljon tuon ajan tunnelmistani.  Wink
Olin jo keväällä aloittanut Reikiin tutustumisen, mutta tuona aikana valmistuin 'masteriksi', siis aivan hiljattain....jostain syystä sain päähäni käydä myös Cammalot Seichem kurssin tuona aikana....
Minua kun sinällään ei ole suoranaisesti nuo kurssimuotoisina kiinnostaneet ennen. Olen aina pitänyt luomuisesti (luonnollisesti)energioita ja energioissa elämistä parempana. Toisaalta nuo kurssit vahvisti sitä näkemystäni...opin todella paljon, miten energioita käytetään manipulatiivisesti yms. Sain tuona aikana itsekin sen osalta sellaisen jysäyksen, että olin jo minäklin pari päivää hetken 'hukassa'...
Mutta taas Reiki-'Opettajani', oli/on niin mahtava ihminen ja persoonallisuus, että näin myös sen, ettei kaikki ole ihan 'pöllähtäneitä' noissa piireissä. En tarkoita loukkaavasti, vaan tosiaan, montaa 'tasoa' on kuitenkin käytössä.
Nyt taidan mennä ihan asian vierestä...  Cheesy
No kuitenkin, siis nuo kaikki kuitenkin sinä aikana tuli...
Muutenkin vuosien tauon jälkeen olin enemmän 'hömppä-hihhuli' kuin pitkään aikaan....  Wink

Ihmissuhteet natisi liitoksissaan. Tarvitsin aivan valtavasti tilaa ja vapautta. (enemmän kuin normaalisti, jolloin olen sitä myös aina paljon tarvinnut)
Mitkään kissanristiäiset ei kiinnostaneet. Sukulaiset olivat nokka lurpallaan, koska en todellaakaan vieraillut tuona aikana juuri missään, enkä kutsunut ketään kylään. Ainoa, mitä pyörinää tässä oli, oli lasten kaverit, jotka tällä kävivät ja oleilivat ja sehän ei minua häirinnyt.

Tälläinen ns.'parisuhde' sai minut valtavasti ahdistumaan (tavallista enemmän), joten sekin väljennettiin vain 'ollaan silloin yhdessä, kun siltä tuntuu' tyylille. Ja sellaiseksi se on jäänytkin.  Kiss

Väsymys oli (on veläkin kyllä hiukan) aika valtaisaa. kaupassa käynti vaati kohtuuttomia ponnisteluja...  buck2 Ja kaikki asioiden hoitamiset. Olisi vain halunnut vetäytyä johonkin sammaliseen luolaan ja olla siellä itseni kanssa.  :Smiley

Ja tosiaan nuo kaikki energia'jutut' aukesi jollain lailla tietoisemmin. (  Cry menetin viattomuuteni )  Wink
Ja tosiaan, meni välissä öitä, jolloin ei saant nukuttua...aina oli väsy, mutta uni ei tullut. Ihmellisiä 'energia-ryöppyjä' tuli ainakin öisin ja joskus vielä päivisinkin...
Ja kaikenmaailman 'outoja' hmm... voisiko sanoa' geometrista psykologiaa' unissa...yms yms.

Ja aina kun pakon edessä meni johonkin ihmisten ilmoille, tuntui kaikki niin epätodelliselta...siis kaikki se, miten ihmiset käveli ja oli menossa johonkin, heillä oli jokin päämäärä selkeästi, mutta ihmettelin vain, että mihin kummaan nuo ovat menossa...  Cheesy Jotenkin tunsin itseni täysin ulkopuoliseksi siitä kaikesta.

Eli kaikenkaikkiaan, taisin olla jossain aika 'syvällä' ja nyt olen jo hiukan sieltä noussut.... Wink
Hiljaa hyvä tulee...

Kahtelin vaan tuonne eteenpäin omasta astrosta, niin koko kesän kauheesti neptunus ja saturnus ja uranus sekstiilejä ja kolmioita pukkaa...Niihin en vielä ole tulkintaa tilannut, enkä tiedä uskallankokaan..  Wink

Tuli vähän pitkä ja sekava sepustus... Embarrassed
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 06.03.2006 13:50:54 »

Tuhannet kiitokset pitkästä ja valaisevasta selityksestä Mi-Olea! Niinkuin sanoitkin, yksittäisen kuvion vaikutusten huomaaminen on vaikeaa silloin kun päällä on myös monta muuta transiittia - ja yleensä aina on. Siksipä tulevaisuudenkin ennustaminen on niin vaikeaa - jos ei ihan mahdotontakin. Smiley

Sinullakin on tosiaan Chironin transiitin aikoihin ollut päällä myös yleensä erittäin positiivisena koettu tr. Jupiterin yhtymä Marsiin, toisaalta taas kanttia koetteleva Pluton neliö Plutoon ja yhtymä Ascendenttiin. Mikä sitten vaikutti mitenkin, se jäänee arvoitukseksi. Ainakin tuon kuvaamasi vapaudenkaipuun parisuhteessa pistäisin Chiron kolmio Uranuksen piikkiin. Toisaalta vapaudenkaipuu ja oma tila taitaa olla sinulle elintärkeitä juttuja jo muutenkin; Aurinkosihan on ikisinkkujen omassa merkissä Vesimiehessä ja vielä kolmiossa Uranukseen, Vesimiehen omaan planeettaan, joka osaltaan vielä lisää vesimiesomainaisuuksia sinussa.

Väsymyksen tunteet heittäisin Pluton transiittien piikkiin, jotka yleensä aiheuttavat nimenomaan henkistä väsymystä ja elämänhaluttomuutta, joka yleensä heijastuu ihan fyysisenäkin unentarpeen lisääntymisenä. Ulkopuolisuuden ja epätodellisuuden tunteekin pistäisin Pluton piikkiin. Pluton transiittien sanotaan avaavan silmät todellisuuteen niin että niin itsensä kuin ympäristönsäkin suhteen ei enää pysty minkäänlaiseen itsepetokseen. Näin saatat todellakin olla nähnyt läheisesi aivan toisin silmin kuin ennen - ja itsesi myös. Ja yleensä Pluton transiittien tuomat havainnot ovat koskettavan aitoja ja tosia kaikessa raadollisuudessaankin, joskin ehkä vähän synkkäsävyisesti virittäytyneitä johtuen kokijan omista alafiiliksistä.

Jupiterin yhtymä Marsiin on voinut antaa sen tarvittavan kipinän, että olet saanut itsesi liikkeelle ja osallistumaan kurssille, jonka aihe taas heijastaa hyvin Chiron yhtymä Auringon teemoja:oma parantuminen ja muiden parantaminen.

Kun valittelit oman tekstisi olevan sekavaa ( en sitä kyllä niin kokenut) niin sekavaa on tämä omakin tekstini. Työ haittaa pahasti tätä astroilua.  crazy2
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 06.03.2006 14:05:25 »

Kiitos May!  Smiley

Tosiaan, siis tuolla toisaalla jo aiheesta kyselinkin, kun yllätyksekseni huomasin, että tuo pluto yhtymä nousumerkki pitääkin nyt vain 'tauon' ja palaa jo nyt loppukuusta päälle..  buck2 Uteliaisuuttani katselin niitä tulevia kuvioita vieläkin eteenpäin ja kolmas myös syksyyn tulossa  laugh . Joten voipi sanoa, että tämä vuosi 2006 tulee siis kokonaan menemään tuon pluto yhtymä nousumerkin vaikutuksessa... Shocked

Olisikin ollut mielenkiintoista, jos olisin jo aikaisemmin elämässäni tutustunut astrologiaan enemmän (joskin nytkin vielä kovin vähäistä tietämykseni), sillä tuntuu, että elämäni on vain ajoittain ollut sellaista 'tavallista'.... aina on mullistuksia ollut enemmän tai vähemmän...luultavasti taitaa olla jo kyse syntymäkartasta, eikä näistä muista....jotka aika tuo tullessaan... idiot2

Taidanpa sitten vuonna 2007 kirjoittaa kirjan; "Myllerrysten ja muutosten vuosi 2006"   Wink tai no...tai vanhana mummona kirjan "Myllerrysten ja muutosten elämä"  Cheesy

Kurkkaanpa jostain hiukan enemmän tuosta jupiterin yhtmästä marsiin...muutenkin nyt nuo eri planeettojen vaikutukset kiinnostaa, koska tuo pluto yhtymä nousumerkki on ajallisesti niin pitkästi tässä vaikuttamassa, että mitä kaikkea muuta nuo muut planeettojen vaikutukset voi tuoda oheen....tukemaan tai voimistamaan.... smiley6600
Sekavaa hölötystä...kielioppi ei ihan kohdallaan...lausehirviöitä.. Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: