Moikka sign?
Ettet vain olisi skorppioni, kun sulla on toi henkilökohtainen asennevamma eli kaikki tai ei mitään-asenne vamma.
Oletko valinnut tämänhetkisen elämänurasi väärin, kun sinusta olisi ihana olla liikunnan kanssa tekemisissä kokonaisvaltaisesti ja päivät menevät toimintaan, joka laskee motivaatiota.
"Kriisi" esim. työstä, jossa istuu paljon tietokoneen ääressä on sisältä signaali, että elämäntiesi on ristiriidassa todellisten taitojesi ja kutsumuksen kanssa. Itse olin jokin aikaa sitten töissä vuosia isolla N:llä ja niissä automaatio hommissa, jokapäivä kirosin kun se tuntui menevän yli hilseen ja yksinkertaisia asioita tehtiin monimutkaisesti. Osasin hommani, mutta sisällä oli tunne, että eiks elämmässä ole muuta kuin bittien laskemista.
Joogaa varten voin lainata kirjan esim. hyvästä kirjastosta, Perusperiaate siinä on ettei tärkeintä ole osata täydelliseti vaan tärkeintä on oppia perusperiatteen ja liikkeet johon riittää esim. kirjan kanssa kotona joogaaminen.
Minulla on sellainen "onni" että teen työtä kokopäiväisesti liikunnan ja terveyden puolesta, kiitos siitä kuuluu epämiellyttävälle työlle ja sairaalasängylle, jotka ohjasivat minut kuuntelemaan sydäntäni ja lähtemään opiskelemaan ihmiselämän syntyjä syviä.
Kuuntele sydäntäsi, sillä ikävä se on eläkkeellä todeta elämästä P-homma, mutta tulihan elettyä. Mielummin totean keinutuolissa, että tulihan se tehtyä mitä olen aina halunnut ja kivaa on ollut. Ketä varten opintosi opiskelet, työsi teet - itseäsi vatrten tietenkin.