Fiona
Vieras
|
|
« : 13.05.2006 16:42:42 » |
|
Jalkani ovat olleet huonossa kunnossa jo jonkin aikaa vaikka olen nuori vielä. Onko nyt jotakin sellaista aspektia esim. liikkeellä? Jalkani siis rasittuvat helposti ja alkavat sattumaan. Ehkä tulehdustilasta myös kysymys. Ensi viikolla menen lääkäriin jos ei lopu...alla liitteenä tietoni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1 : 13.05.2006 17:06:46 » |
|
:sairastumisalttiit ruumiinosat JALAT,imukudokset,aineenvaihdunta,keuhkoputki,hermot ja thalamus vaivoja:heikko luusto tai veri,vesipöhö(hehehe)liikalihavuus ja psykosomaattiset vaivat SITÄPAITSI ETKÖ KUULUKIN SUKUPOLVEEN ,JOLLA ON jonka minä väitän synnyttäneen heikkoluustoisen sukupolven, uranus tavallaan läpivalaisee luuston, uranus on kuin kompastuskivi henkisellä saturnuksen tiellä, kasvu tuntuu "luissa ja ytimissä"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 13.05.2006 17:13:37 » |
|
Oho... Itse olen kanssa kuukauden-pari kärsinyt kipeistä jaloista! Pohkeita ja säären etuosia alkaa kiristämään ja särkemään vähäisenkin kävelyn jälkeen... Eikä tällaista ole aiemmin ollu! Merkeistä päätellen taidamme vielä olla samaa ikäluokkaa... Löytysköhän muita joilla on ilmennyt samaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3 : 13.05.2006 17:27:38 » |
|
on ollut kaloissa pitkän aikaa, kalojen planeetta taas uranuksen merkissä vesimiehessä, ja leijonassa vaikuttamassa aurinkoiseen minä-energiaamme
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #4 : 13.05.2006 18:26:44 » |
|
Heips! Jalkasärky voi joskus johtua Magnesiumin puutteesta. Kannattaa ainakin kokeilla ennemmin kuin alkaa syödä särkylääkkeitä. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 13.05.2006 20:31:19 » |
|
Hei Fiona! Transiiteista en tiedä, mutta et kai vaan syö e-pillereitä? Minä joskus yritin, ja jalat alkoi heti oikkuilemaan. Pakotti niin, että monesti meni yöunetkin. Myös sellaista plumps-plumps tunnetta ilmeni, aivan kuin veri olisi ollut liian paksua. Lääkäri väitti että jotain lihaskramppeja, mutta minä vannoin veritulpan nimeen. Ei ikipäivänä enää hormooneja minuun, jos ei ole ihan pakko! Muutenkin olin tulla hulluksi... Nämä kalat-jalat ovat muutenkin vähän ongelmalliset, oikeet pölkkysääret. Ainakin minun täytyy koko ajan liikutella koipia, jotta veri kiertäisi. Jalat ylös aina kun mahdollista, ja ilman villasukkia en tulisi toimeen... Kävely auttaa, mutta uinti on mielestäni parasta liikuntaa jaloille... ja kaloille.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2006 20:33:14 kirjoittanut hannuli »
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 13.05.2006 23:25:03 » |
|
:sairastumisalttiit ruumiinosat JALAT,imukudokset,aineenvaihdunta,keuhkoputki,hermot ja thalamus vaivoja:heikko luusto tai veri,vesipöhö(hehehe)liikalihavuus ja psykosomaattiset vaivat SITÄPAITSI ETKÖ KUULUKIN SUKUPOLVEEN ,JOLLA ON jonka minä väitän synnyttäneen heikkoluustoisen sukupolven, uranus tavallaan läpivalaisee luuston, uranus on kuin kompastuskivi henkisellä saturnuksen tiellä, kasvu tuntuu "luissa ja ytimissä" Tuota, en ainakaan löytänyt kartaltani sellaista aspektia kuin . Vesipöhö kyllä kuulostaa hauskalta. Olen syntynyt vuonna 1985. Imukudokset...minulla aina välillä kasvaa tietyt imusolmukkeet, ja silloin minulla on tulehdus päällä jossain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 13.05.2006 23:36:41 » |
|
Hei Fiona! Transiiteista en tiedä, mutta et kai vaan syö e-pillereitä? Minä joskus yritin, ja jalat alkoi heti oikkuilemaan. Pakotti niin, että monesti meni yöunetkin. Myös sellaista plumps-plumps tunnetta ilmeni, aivan kuin veri olisi ollut liian paksua. Lääkäri väitti että jotain lihaskramppeja, mutta minä vannoin veritulpan nimeen. Ei ikipäivänä enää hormooneja minuun, jos ei ole ihan pakko! Muutenkin olin tulla hulluksi... Nämä kalat-jalat ovat muutenkin vähän ongelmalliset, oikeet pölkkysääret. Ainakin minun täytyy koko ajan liikutella koipia, jotta veri kiertäisi. Jalat ylös aina kun mahdollista, ja ilman villasukkia en tulisi toimeen... Kävely auttaa, mutta uinti on mielestäni parasta liikuntaa jaloille... ja kaloille. En ole koskaan syönyt e-pillereitä enkä tule syömäänkään (keksin kyllä jotain muuta tilalle). Hauskaa joo olisi mennä uimaan, mutta kun olen niin sokea (-7 linssit) ja piilolinssejä en oikein voi käyttää yliherkkyyden takia. Plus olen sen verran ujo, että en uskalla vähissä vaatteissa muiden edessä patsastella. Kävely just mun kohdalla ei auta, se lisää kipuja. Mutta kotona voin olla lähes kivuitta. Kengissäkään ei ole vikaa, ne ovat mukavia lenkkareita yms. Viime aikoina kaiken lisäksi toinen polvi on alkanut sattumaan. Harrastin pilatesta noin vuoden ja se kyllä auttoi jalkoihini, mutta viimeisin vuosi on ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt harrastaa mitään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 13.05.2006 23:40:07 » |
|
Heips! Jalkasärky voi joskus johtua Magnesiumin puutteesta. Kannattaa ainakin kokeilla ennemmin kuin alkaa syödä särkylääkkeitä. maarita Syön joka aamu kalsium -tabletteja, joissa on myös magnesiumia. Mutta silti, tuntuu välillä että todella tarvitsisin extra määrän sitä, koska jalkani kramppaavat aika usein ja hikoilen aika paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #9 : 14.05.2006 00:17:16 » |
|
jospa se on sitten osin vaikuttamassa tuo leijonassa kun sinulla on mc ja mc kuvaa kaikkea tekemistä ja tavallaan uralla etenemistä,nyt on hiljennetty vauhtia kehon puolesta ja uranus kaloissa on osannut yllättää,se on 14 astetta tekeekö yhtymää esim. aurinkoosi tai kuuhun, jos kuu kuvastaa äitiä,se myös osin kuvastaa silloin pehmeitä kudoksia elimistössä,ravun vastamerkin kauriin vaivat ovat iho,nivelet ja polvet, usein meitä vaivaa myös vastamerkin vaivat ja uranuksen myötä vesimiehen vaivat:ylirasittuminen,KRAMPIT, sydämentykytys,hermoromahdukset,suonenveto ja verenvähyys ja sairastumisalttiita paikkoja sääret,nilkat,verenkiertojärjestelmä,ristiselkä,hampaat,sydän,käpyrauhanen, POHKEET,sympaattinen hermosto -tiedot nummelan kirjasta- myös kuun noususolmu voi olla vaikuttamassa se on 2 astetta oinasta eli sinun eli liikunnallinen energia ja naisellinen olemus siellä oinaassa ja kun on nyt :ssa niin luulenpa että tunnepuolen ongelmat heijastuvat fyysiseen olemiseen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #10 : 14.05.2006 11:43:40 » |
|
Tervehdys,
nikki onkin tuossa ansiokkaasti selvittänyt Kaloihin liittyviä tauteja.
Minulla on sisar, jolla on stellium Oinaassa, joka on myös hänen Aurinkomerkkinsä. Oinaassa sijaitsevat planeetat sijaitsevat huoneessa 4. Kuumerkki on Vaaka, stelliumin osaksi voidaan laskea myös Härästä löytyvät Mars huoneen 6 kärjeltä ja Saturnus huoneesta 5. Nouseva merkki on Skorpioni ja kartan hallitsija Pluto opponoi Oinaassa sijaitsevaa stelliumia.
Kohta ylioppilaskirjoitusten jälkeen hän meni kesätöihin, jossa oli paljon seisomista ja seurauksena oli nilkkojen paha turpoaminen. Myös ranteet lähtivät kipuilemaan. Kivut menivät niin pahaksi, että erikoislääkärille varattiin aika, mutta sisar kieltäytyi lopulta menemästä. Myöhemmin hän oli kuitenkin käynyt - diagnoosina nivelreuma.
Kun ensimmäiset oireet huimassa 19 vuoden iässä ilmaantuivat, niin tähtitaivaalla oli seuraavanlaisia transiitteja:
Pluto oppositio Mars Uranus neliö Aurinko Neptunus ja Saturnus neliö Kuu. Neptunus ja Saturnus kolmio Mars Uranus neliö Uranus
Aika erikoista on, että sisar on pitänyt tautinsa jokseenkin salaisuutena, vaikka kuka tahansa voi nähdä hänen kävelystään, vaivaisenluistaan ja ryhdistään, että kaikki ei ole OK. Hän onkin plutonikko, joka ei juuri henkilökohtaisista asioistaan kellekään toitottele. Ei edes perheenjäsenille.
Toivottavasti, Fiona, sinun jalkakipusi johtuvat jostain vähemmän kroonisesta taudista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 14.05.2006 12:27:34 » |
|
jospa se on sitten osin vaikuttamassa tuo leijonassa kun sinulla on mc ja mc kuvaa kaikkea tekemistä ja tavallaan uralla etenemistä,nyt on hiljennetty vauhtia kehon puolesta ja uranus kaloissa on osannut yllättää,se on 14 astetta tekeekö yhtymää esim. aurinkoosi tai kuuhun, jos kuu kuvastaa äitiä,se myös osin kuvastaa silloin pehmeitä kudoksia elimistössä,ravun vastamerkin kauriin vaivat ovat iho,nivelet ja polvet, usein meitä vaivaa myös vastamerkin vaivat ja uranuksen myötä vesimiehen vaivat:ylirasittuminen,KRAMPIT, sydämentykytys,hermoromahdukset,suonenveto ja verenvähyys ja sairastumisalttiita paikkoja sääret,nilkat,verenkiertojärjestelmä,ristiselkä,hampaat,sydän,käpyrauhanen, POHKEET,sympaattinen hermosto -tiedot nummelan kirjasta- myös kuun noususolmu voi olla vaikuttamassa se on 2 astetta oinasta eli sinun eli liikunnallinen energia ja naisellinen olemus siellä oinaassa ja kun on nyt :ssa niin luulenpa että tunnepuolen ongelmat heijastuvat fyysiseen olemiseen Olen nyt tyhmä , mutta siis tarkoitatko, että tekee noin yleensä ottaen syntymäkartallani yhtymää vai "tulevaisuus-astrologiassa" yhtymää? Alla "tulevaisuus" -transiittini/aspektini (kumpi?) tälle päivälle liitteenä. Sekä myös syntymäkarttani aspektit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 14.05.2006 12:36:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 14.05.2006 21:07:50 » |
|
Voi hitto, ei yhtään huvittaisi mennä lääkäriin...oma lääkärini on niin kiireinen ettei varmaankaan ehdi keskittyä tähän tarpeeksi...plus hän kokee mielestäni helposti, että "hänen kallisarvoista aikaansa tuhlataan" vaikka muutenkin käyn harvoin lääkärissä. Ei hän ole noin sanonut, tulee vain sellainen tunne. Mutta tajusin juuri mistä kipuni ehkä johtuvat. Jalkani ovat eripituiset...siinäpä se. Se on joskus diagnostisotu...en ole vain muistanut sitä. Kiitos kaikille vastauksista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|