Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mullinkainen esittäytyy  (Luettu 3424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mullinkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 09.03.2006 15:09:15 »

Olen jo tovin seuraillut tätä sivustoa ja foorumia ja on tosi mielenkiintoinen.  Cheesy
Onkohan muita tälläisiä pareja täällä kuin rapu-nainen ja vesimies-mies?  smitten  Hyvät parisuhdevinkit olisivat tarpeen  idiot2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 09.03.2006 18:54:40 »

Hei ja lämpimästi tervetuloa!!!

Juuri yhtenä päivänä mietin, että onkohan olemassakaan rapu-vesimies pareja...
No nythän sitten tiedän, että on ainakin yksi.  Smiley
Eräs hyvä ystävättäreni on rapu (mie itse olen veskari) ja hän oli hieman kiinnostunut eräästä vesimies-miehestä.
Mie meinasin avautua ja alkaa varoittelemaan häntä, että miettisi vielä,
minusta nimittäin tuntuu itsestäni, että rapu ja veskari tiiviissä yhteiselossa, voisi olla hieman liian erilainen yhdistelmä.
Mutta sitten ajattelin, että antaa elämän kuljettaa, voihan olla, että heillä olisi kartoillaan hyvin paljon yhdistäviäkin tekijöitä ja sääli olisi horoskooppimerkin mukaan hylätä joku ihminen.

Itse koen tarvitsevani reilusti omaa tilaa ja vapautta ja rapu taas on aika sidonnanen tyyppi ja herkkä tällaisen pähkähullun uranusimmeisen seuraan. Wink
Mutta mites teillä?
tallennettu
mullinkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2006 14:10:53 »

Jee! kiitos vastauksestasi selkälokki, olen siis rapu ja mun nousumerkki on skorppiooni sekä kuumerkki on jousimies.  Kiss Mun miesystävän nousumerkki on härkä kuten myös kuumerkkikin. Eli meidän suhteen yksi vaikuttava tekijä on nuo nousumerkit  smitten Ainoa asia missä meillä tökkii on miehen pelko vakavasta seurustelusta Embarrassed
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 10.03.2006 14:35:22 »

Jep, vesimiehelle voi olla vaikeaa sitoutua.
Ainakaan niinsanotusti nurkkaan häntä ei kannata ahdistaa.
Kieltämättä tuo hänen härkä kuu ja nousu saattaa hieman tasapainottaa Uranusvaikutusta.Ja toisaalta, siulla taas on kuu Jousimiehessä ja yleensä minä ainakin olen jotenkin omituisesti jouskareiden kanssa samalla aaltopituudella.
Eli eihän tuo niin huonolta näytäkään ollenkaan.
Veskarille kannattaa sanoa suoraan, jos jotain huomionosoitusta on vailla tai jos olet jostain asiasta pahoittanut mielen, sillä me ei välttämättä tajuta asioita, ellei niitä tosiaankin sanota ääneen.
Rapu kun taas herkkänä kulkee tuntosarvet ojossa ja aistii viboja kaiken aikaa, halusi tai ei, niin sitä sitten ehkä saattaa luulla, että puupää veskarikin aistii. Wink
Tietenkin sinun täytyy tutkia itseäsi ja miettiä, mitä itse haluat suhteelta ja tarjoaako tämä veskarityyppi sellaisen parisuhteen, kuin haluat.
Mie muuten köllöttelen aurinko neitsyen kanssa, joka on nouseva rapu. :Smiley
Kyllä meillä suht hyvin menee, mutta mie kyllä kaipaan vaihtelua ja omaa aikaa ja jonkinlaista vapauttakin...Mutta uskollinen olen kyllä täysin. En juoksentele esimerkiksi baareissa, että tuolla vapaudella en tarkoita sitä, vaan että miulla täytyy olla omia juttuja.
Lykkyä tykö teille vaan! Smiley smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: