Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ideoita mitä tämä uni tarkoittaa?  (Luettu 3246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 30.09.2012 14:45:12 »

Laitoin tämän jo ketjuun kerro unesi, mutta ajattelin joska joku auttaisi tulkitsemaan (huomaisi pyynnön paremmin  smitten) jos laitan siitä oman ketjun. Lisään tuohon tekstiin vielä, että muistin myöhemmin nähneeni alaasteen opettajani myös ja olleeni isäni uudessa autossa, jota en ole vielä nähnyt. En nähnyt autoa ulkoapäin, mutta sisältä se oli suuri ja todella pitkä mutta kuitenkin henkilöauto. Muistan isäni sanoneen että: sisältä auto on tsägällä käyttökelpoinen vaikka ulkoa hieno.

"Apua mikä uni! Onkohan muilla ollut vastaavaa :O

Uneen liittyi selkeästi se että minulla on työ ja opiskelupaikka. Tosin ne olivat unessa ihan toisenlaiset..opintojen sijaan oli kahvilassa töissä ja työni aloitin juuri jossain betonityömaalla, työmaalla vetäjänä toimi ystäväni(ja tämä mies on muutenkin pyörinyt pässä) joka sanoi ettei minun tarvitse tehdä vielä hommia jos alkaa itkettää. Sitten matkustin bussilla tänne "kahvilaan" ja istuin luokkakavereiden kanssa..mutta bussimatkalla tapahtui kauheita.Siis matka oli lyhyt mutta kun bussi pysähtyi liikennevaloissa ja sen jälkeen pysäkille joku mies koitti keritä sisään..miehellä oli malemmat jalat poikki..polvesta alaspäin ja siis ihan kadulla asti jalat makasivat. Näytti vähän Jeesukselta ulkonäöllisesti siis mutta paljon rähjäisempi olemus ja ensi tiekseen tuli mielikuva että kyseessä on alkoholisti mutta jotenkin jäi kuitenkin harmoninen mielikuva..en osaa selittää mutta mies sanoi bussin perästä pitäen siitä kiinni että ainakin saa ilmaisen kyydin..sitten hän lenteli pitkin katua kun ote irtosi. Muistan myös että kahvilassa minulla oli 20 seteli ja ostin kahvia..ajoimme bussialla takaisin betonityömaalle, bussissa kerroin jollekin miehelle miksi otin toisesta paikasta loparit ja kuinka väsynyt olin  Embarrassed muistan että mies puhui että onhan minulla tunnin tauko näiden hommien välissä. Takas tulo matkalla näin  uudelleen tämän jalattoman miehen..nyt hän käveli niin että hänellä oli jaloissaan traktorinrenkaat ja hän kiskoi menemään pitkin tietä, kuitenkin sitten hän taas kaatui ja kasaili itseään, jotenkin arvostin hänen sinnikkyyttään.

Muistan myös heränneeni aiemmin aamulla 7 aikaa siihen että "puhuin" puhelimessa parhaan ystävän/entisen miehen kanssa, stten tajusin kuinka vähän kello on ja pyytelin anteeksi..kunnes huomasin että minun puhelimeni olikin vain käsi ja känny makasi kiltisti latauksessa Cheesy "

Olisiko ideoita tai ajatuksia? korjailin hiukan tekstiä aamupöllyissä kun olin sen kirjoittanut  idiot2 Todellä vahva oli tämä uni ja pyörii osittain edelleen päässä  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: