positiivista
sekstiili on toimivaa energiaa ja kaiken lisäksi alitajunnan toimintaa sinällään,
sinulla vieläpä neptunuksen muodossakin,anna alitajunnallesi mahdollisuus parantaa naiseuttasi,hyväksy pluton muutosvoimat jotka alitajuntasi kautta tulevat,saatat uranusmaisesti jopa yllättyä tulevaisuudessa
ensin haavoittaa ,lyöt päätäsi seinään noin kuvainnollisesti,
toimit hetken mielijohteesta,agressiot nousevat pintaan sanallisestikin ,mutta suora toiminta toisaalta tyhjentää tunnelukkojasi eikä asiat jää hautumaan liian kauan aikaa,eivät pääse taakaksi kasaantumaan,mitä sitten jos ärräpäät vähän lentelevätkin,ukkosmyrskyn jälkeenhän on mitä raikkain sää..
jospa nuo kuun tunnelukot saturnuksen seurassa kaipaavatkin vähän pöllyttämistä..sanot vain niinkuin minä nuorena tellusmaisena tenavana:
-minkä minä sille voin että minulla on äkäiset perintötekijät!-
transiiteista
21.3. joko se on ohi vai parhaillaan vielä?
onko se laittanut rakkuselämän sekaisin?
mutta tarkoitus pyhittää keinot,ajan kanssa huomaat sen parantavan vaikutuksen omaa jumalatartasi kohtaan
2.4. sekö sinua riepottaa täällä edestakaisin?
se on niin sanottu "kliimaksipiste" tuo aspekti sinällään,
sellanen kiitti mulle riitti,ja sinähän avasit sanaisen arkkusi sepposen selälleen,
mikähän täällä foorumilla tänään muutenkin on nostanut agressiot pintaan,on saavutettu kliimaksipiste..kuu on kaksosissa..merkurius viuhtoo ilmassa...sanan säilä heiluu ja jupiter yllyttää.....nää nyt sivu suun...kuiteskii..
tuleva
toukokuun lopulla varoittaa luovuttamasta,kun putoat hevosen selästä,kapua sinne uudestaan ,ja uudestaan ja uudestaan...ja jatka ravia ,muuten putoat alkupisteeseen saakka ja katkeroidut,huomioi tämä transiitti,onhan kysymys omasta itsestäsi,
siinä välillä
mc pistää unohtamaan kaikki entiset osaamiset
kyseenalaistaa osaamisen,ihan niinkuin unohtaisi pyörälläajotaidon,vaikka tietää tasan tarkkaan ettei se kokonaan unohdu,epävarmuus iskee
kesän aikana helli itseäsi tuon
avulla ja tiedosta
,jos ei juttu kulje niin ei sitten kulje,eikä ajatus leikkaa niin ei sitten leikkaa,
henkisen kasvun mahdollisuus joka tapauksessa,jos olet valmis
ja syyskuussa onkin sitten jo uudestaan kliimaksit edessä..
ota opiksesi tästä hetkestä
energiaa etenemiseen kyllä löytyy,ja marraskuussa on jo paljon mukavampi kuunkin köllötellä jupiterimaisesti paisuneena ja työelämällekin näytetään uusia mahdollisuuksia kolmion muodossa
mc 8.11.
per aspera ad astra ,mitenkä se menikään...