Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde-kysymys. Miehet *huokaus*  (Luettu 45215 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #75 : 18.03.2007 19:39:08 »

Jeps, sitä odotellessa. Eikä tässä kiire olekaan Smiley
jokaiselle jotakin, ja jos ei Sitä Oikeaa, niin ainakin vois tulla Se Melkein Oikea jossain vaiheessa Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 18.03.2007 19:42:16 »


Saanen kysyä, MISSÄ kohtaa olen puhunut tästä miehestä alentavasti ja raa'asti? En tietääkseni missään. No heti sen jälkeen kun sain tietää hänen pettäneen minua, niin saattoi tulla hieman negatiivisempi viesti, mutta eikös se siinä tilanteessa ole ihan sallittavaa?

Katsotaas... Smiley

Minulla on tässä syntymässä jonkin tason suhde täällä paikkakunnalla asuvan jätkän kanssa. Hänellä on vähän pelimiehen mainetta, mutta en aio ketään tuomita menneisyytensä puolesta. Kumminkin minulla hieman pelottaa se, että jos minusta on tulossa jälleen yksi "kaato" tälle tyypille, vaikka hän vaikuttaa vilpittömältä.


hmm.. nyt tuo mies teki ensimmäisen virheensä, joka tunnetaan myös nimellä "katoamistemppu"


Tällä miehellä on huono suhdehistoria. Koulukiusattu ja sitten ensirakkaus petti ja pahasti. Sen jälkeen ollut luottamuspula. Tai sitten tämä on vain tätä "pelastakaa rentut ry."-ajatuksiani.

Sellainen olo vain on, että ehkä minä osaisin auttaa häntä pääsemään yli noista traumoista.

En ajattele, että MINÄ voisin päästää hänet noista traumoista,

Jos tulee niin byebye. Ei sitä piä ittiään kuluttaa epävarmoihin miehiin Cheesy

Tämä pelimies saa pelata joko minun kanssa tai yksin. knuppel2


Jos minulla on nyt menossa jokin renttuun-retkahtaja-vaihe, niin en minä pysty kiintymään tai edes ihastumaan "kunnon miehiin", sillä niitäkin on ollut ehdolla, mutta ne eivät vain sytytä.

Meinaakohan se sitten sitä, että joku renttu vaan on minulle se oikea etten minä itse ole vielä valmis kunnon suhteeseen kunnon miehen kanssa. , vai sitä,

Mitäpä jos joku mies käyttäisi sinusta vastaavanlaisia ilmaisuja,
kuin sinä käytät hänestä?

Sinä olet alunalkaenkin ollut sitä mieltä,
että hän ei ole kunnon mies,
vaan renttu, joka on paitsi traumaattinen, ongelmallinen
ja omaa huonon menneisyyden.

..ja tämä oli jo ENNEN kuin tuli tämä ilmoitus;


Huu. Nyt tuli toinen katoamistemppu eli byebye, poju.
Jostain syystä mulla ei hirveästi haittaa.. tietenkin itkettää, ärsyttää ja turhauttaa tämmönen, mutta taas toisaalta osasin varautua tähän. Ja oli jalat maassa niin en ees tipahtanut mistään.


Lainauksissa on päivämäärät näkyvillä, joten asia lienee selvä,
miten olet suhtautunut häneen ja minä sinä olet häntä pitänyt
jo alusta lähtien.

Jos mietit noille käyttämillesi kuvaaville sanoille hänestä
synonyymejä naisesta, niin ymmärrät miten halventavaa
vastaavat ovat miehestä.

Olen varma, että sinäkään et haluaisi jatkaa miehen kanssa,
jonka asenne on se, että sinä olet l*mppu, jolle mies
on vain "yksi kaato" lisää ja jolla on ongelmia
menneisyydessä ja mies-suhteissaan
ja puhuisi sinusta tyyliin;

"Minulla on nyt vain sellainen l*mppuihin-retkahtamis-vaihe menossa"

Minä todellakaan halua loukata sinua, vaan osoittaa,
että se, mitä sinä ajattelet toisesta ihmisestä,
tulee sinusta läpi ja se toinen näkee, tuntee ja vaistoaa sen. Cry

Voi olla, en tiedä onko näin, mutta sinä itse olet kaatanut omat
mahdollisuutesi hänen suhteensa. Cry


tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #77 : 18.03.2007 20:01:40 »

Hmm...
Minusta ei ole alentavaa sanoa, että miehellä on ollut pelimiehen mainetta, ja sen jälkeen ilmoittaa, etten aio tuomita ketään menneisyytensä puolesta.
Ensimmäinen virhe, niin... Ensimmäinen, ja se on aika hyvä, että vasta ensimmäinen Cheesy itse en näe tuossa mitään pahaa, ihminen tekee virheitä ja varmasti minäkin olen tehnyt virheitä tuon miehen mielestä. Ikävä kyllä hän ei ole tällä foorumilla ilmaisemassa mielipiteitään, joten..

Tuo neljäs lainaus on just sitä mistä äsken jo sanoin. Hän on itse kertonut tuota, joten ei kai se ole alentamista jos jollakin on huono historia?
Hoksaa sana ehkä lauseesta, "EHKÄ minä osaisin auttaa", nimenomaan ehkä.

Ja minulla ei pelata, joko pelataan minun kanssani, tai sitten ei pelata ollenkaan. Eihän sekään halventamista ole. Se on itsesuojelua minun taholtani, vai pitäisikö minun alistua pelinappulaksi? Ei kai, ja mieskin tiesi sen Smiley

Ja sanaa "renttu" käyttää moni muukin täällä, en vain minä. Ja jos luet kommenttejani ja katsot miten mies kohteli minua ja muita aikaisempiaa, niin häntä voi kutsuakin "rentuksi", eihän sitä koeta miesten keskuudessa edes haukkumasanana. Hän on renttu ja tietää olevansa sellainen, myöntänyt itse. Minusta Renttu ei ole rinnastettavissa sanaan lumppu.

Monesti myös sanoin, että olen alunalkaen suhtautunut tähän kyseiseen mieheen varauksella, muutenhan en olisi tullut tänne. En luota helposti ihmisiin, mutta luotin häneen ja tavallaan luotan vieläkin. Ymmärrän hänen tekonsa, enkä  minä missään nimessä vihaa häntä. Minä en kumminkaan olisi halunnut muuttaa häntä millään tavalla, paitsi pääsemään irti menneisyydestään, jolloin hän olisi onnellisempi, sillä hän ei ole kovin onnellinen ihmisenä. Muuten hän kelpaisi täydellisesti, ihana, hellä, huolehtiva, hauska ja vielä hyvännäköinen. Minulle vain epäsopiva AINAKIN tällä hetkellä ja varmaan myös tulevaisuudessa.

En ymmärrä mikä vimma sinulla on mustamaalata minua täällä ja kaataa koko syy minun niskoilleni. Suhteeseen tarvitaan AINA kaksi, myös sen päättymiseen. Minä tein kaiken niin oikein kuin vain näillä taidoillani pystyin ja hän teki varmasti samoin. Mutta hän oli se, joka petti ja valehteli, joten eiköhän se kerro siitä, etten minä kelvannut hänelle tälläisena kuin olen? Se ei ole minun syyni, muttei myöskään hänen syynsä. En ole täällä syyttelemässä ketään. Ja koska Asterix, et tunne tilannetta etkä minua, etkä toista osapuolta niin on kohtuutonta tulla syyttämään minua. Sillä sitä sinä teet, ja huomaat sen jos lukisit tarkemmin mitä sinä itse kirjoitat.

Ja minä en todellakaan ajattele Markosta noin negatiivisesti kuin sinä annat alettaa, ja ymmärtäisit sen jos lukisit kunnolla minun kirjoittamani viestit! Enemmän siellä on kehumista ja puolustamista ja ymmärtämistä. Minulla ei ole tarvetta olla alentava ketään kohtaan. Anteeksi sanavalintani, jos ne jotain loukkaisivat, mutten uskoisi markon näkevän näitä viestejä pahana. Me olemme puhuneet asioista, hän tiesi varovaisuuteni. Kysyin häneltä asioista suoraan ja hän myönsi olleensa renttu, muttei tahtoisi olla sitä enää. Olen ajatellut hänestä pääosin positiivisesti ja ajattelen vieläkin. Hän oli epävarma, niin myös minäkin. Ehkä aika olisi ollut parempi, jos oltaisiin rauhassa tutustuttu eikä syöksytty suhteeseen, mutta sehän on nyt aivan liian myöhäistä? Eikä sekään ole jommankumman syy, vaan molempien. En ollut oikea hänelle, hän ei ollut oikea minulle. Minä kestän sen, kestäkää tekin.

Joten tätä keskustelua on ihan turha jatkaa jos tämä alkaa junnata nyt tässä paikoillaan ja tämä on ihan väärä foorumin osa tällaiseen suhdehömpötykseen, koska tämä on tässä "selvänäkö-kohdassa"

Tämän keskustelun saa lukita, tai minulle voisi kertoa miten tämä lukitaan jos minulla on siihen oikeuksia. En itse hoksaa.

Mutta kiitos kaikilla mukana olleille  smitten tänne kirjoittelu helpotti, koska on hyvä purkaa ajatuksiaan jonnekin anonyymina henkilönä.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 20:03:38 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #78 : 18.03.2007 20:07:38 »

Koetahan ymmärtää että joskus ihmiset ovat tunnistavinaan itseään jonkun teksteissä ja lähtevät puolustamaan itseään, joku ihme juttu saattaa ponnahtaa silmään.. huh huh..  Wink minäkin koetin tuottaa eräälle iloa ja sanoi minun tuottaneenkin, mutta hän tuotti surun ensin, koska koki että se ei jatkuisi. Tapasimme toisissamme menneen elämän rakkaan.

Joitain asioita ei tarvitsisi ehkä kaivella enempää kuin on tarpeen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #79 : 18.03.2007 20:12:35 »

Enhän minä täysin tyrmääkään Asterixin väitteitä, sillä ymmärrän, että ei ollut viisasta lähteä suhteeseen molemminpuolisen epävarmuuden alla.
Tästä miehestä sain kuulla niin paljon varoituksia tuntemattomaltakin ihmiseltä, että vaikka kuinka yrittää korvansa sulkea ne änkeävät alitajuntaan ja luovat vielä lisää epävarmuutta.



Itse en kumminkaan olisi koskaan häntä tietoisesti satuttanut enkä todellakaan pettänyt. Kai mie nyt saan vähän aikaa olla vittuuntunut pettämisen takia? en ole mikään jäänainen supervoimakkaalla tunnetorjunnalla, vaikka niin annan olettaa.  knuppel2

"se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" ja täällä älähtelee jo vähän kaikki.

Voisimmeko siis jatkaa tätä henkilökohtaisesti osoitettua tunteiden vaihtoa vaikkapas yksityisviesteillä? tämän ketjun voin omistaa joko lukituksi tai muidenkin ihmissuhde-ennustusketjuksi.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
astraali
Vieras
« Vastaus #80 : 19.03.2007 17:59:24 »

Lukitsen tämän aiheen Chevan pyynnöstä.

Astraali


tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: