Kiitos Tonde. Hymyilen täällä hyvin leveästi! Olen nimittäin hommannut itselleni saturnus-lasit aviomiehen muodossa
Kyllästyin miessuhteisiin pettymiseen ja päätin, että valitsen hurmaavan rentun sijaan kiltin, kunnollisen ja hyvää isäainesta olevan miehen. En ole katunut, sillä kaurismies on kaikkea sitä mitä aiemmat miehet eivät ole olleet: luetettava ja vastuullinen!
Aika osuvasti kirjoitit ja aivan oikein arvasit tuon alanikin- taidealalla nimittäin työskentelen! Onneksi en ole ollut ihmisten suhteen neuroottinen kuin synnytyksen jälkeisessä masennuksessa (liekö tuo venus/neptunus oppositio selittää sen). Yleensä tähtimerkkini oinas ja nousumerkki leijona pitävät itsetunnon kohdallaan ja uskon ihmisten pääsääntöisesti pitävän minusta. Sen sijaan itseäni kohtaan minulla on ihanteita liiaksikin. Useina ajattelen muita niin paljon, että vaadin itseltäni täydellistä tunteiden hallintaa. Vihaan ylikaiken ihmisiä, jotka pilaavat päiväni esim. kiukuttelemalla työpaikalla
Toki saat vilkaista karttani, jos vain suinkin viitsit! En vain ole oikein kehdannut sitä täällä pyytää, kun pyytäjiä tuntuu muutenkin olevan yllin kyllin
Nyt kuitenkin olen elämäntilanteessa, jossa saisin suurta apua kaikesta neptunukseen ja noihin tunneasioihin liittyvästä.
Syntymäaika siis: 15.04.1975 11:40 Helsinki, nkl.