Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaa'an elämä hankalaa jo 2 vuotta  (Luettu 4354 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mer_girl
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.07.2006 14:49:41 »

Hei,

minua mietityttää voisiko joku astrologinen tekijä vaikuttaa omiin hankaluuksiini. Viimeiset 2 vuotta ovat olleet kauhean raskaita, epäonnea on ollut paljon vaikka muutama positiivinenkin asia on matkassa ollut. En oikein osaa tutkia karttoja, aspekteja ym koska olen niin vihreä tässä touhussa.  Huh Olen syntynyt 5.10.1981 klo 10.20, pyhäjärvellä. Eräällä ystävälläni (vaaka hänkin) on tainnut olla myös hankalaa elämässään tähän saakka, nyt vaikuttaa hänen elämänsä olevan käännöskohdassa.  Smiley Miten lie minun laita? Odotan näet tietoa mahdollisesta vakavasta sairaudesta (on todennäköinen, mutta parannettava). Muutenkin olen aika lopussa pitkän sairastelun ja perheasioiden, vaikeiden ihmisten vuoksi. Olen menettänyt ystäviäkin. Cry Jos joku on kiinnostunut, katsokaa tarkemmin karttojani.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2006 17:47:47 »

Kaksi vaaka läheistäni on myös kokenut kovia parin viimeisen vuoden aikana. Heidän kartoillaan onkin ollut paljon neliöitä jo pitkän aikaa. Toivon mukaan helpottanee pian jotta saatte hengähdystauon  Smiley

Toivon että olet kunnossa, ihan tuon sairaudenkin osalta. Hirmuisesti tsemppiä sinulle  smitten
Toivottavasti joku fiksumpi heppu osaa valaista tuota kartta asiaasi  Smiley
tallennettu
dajm
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2006 00:53:06 »

Hei

Minä myös olen vaaka, jonka elämä on ollut todella vaikeaa kohta jo 4 vuotta. Perhepiirissä kuolemaa, vaikeita sairauksia ym. Osaisiko/viitsisikö joku katsoa myös minun karttojani? Olen syntynyt 7.10.1970 klo 15:45 Tampereella. Todella jo kaipaisin vähän helpompaa aikaa, mutta tuleeko sitä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2006 08:56:32 »

No minulle varmaan sitten puhaltaa jotkut joukkarituulet kun ei vaan ole tarpeeksi vaikeaa. Hyvä terveys, työtä, kyse on vain resursseista ja asenteista ja mielihalusta. Nousuvaakana luulisi että sitten on vaikeaa, suhteissa korkeintaan, mutta eipä hypi silmille. Mikset lue astrodienstin ennustetta?

Good luck.. käyttäkää psyykkisiä apukeinoja, visualisoikaa jne..täällä on oikein vaikeusketjut neitsyet, leijonat, joukkarit, vaa´at..ah ja ne kauriit..veskarit.. onko merkkiä jolla nyt ei ole vaikeaa? Kaksonen, rapu - ravutkin on valitelleet.. meneekös se jotenkin yks toisensa perään, riippuen esim Saturnuksen puuhista k-o- merkissä?

Creative Visualization: Use the Power of Your Imagination to Create What You Want in Your Life (Bantam New Age Book)

http://www.amazon.com/s/104-8872796-0864700?ie=UTF8&index=books&rank=-relevance%2C%2Bavailability%2C-daterank&field-author-exact=Shakti%20Gawain

Pitää päästä siihen mielentilaan, että pystyy ohjailemaan tapahtumia, eikä ne ohjaile itseä.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 09:08:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Carcade
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 11.08.2006 14:12:22 »

Olen vaaka, syntynyt 02.10.1979 klo 15:25 Turussa, ja kärsinyt ahdistuksesta ja masennuksesta nyt noin 2-3 vuotta! Ikinä ennen ei ole ollut vastaavia ongelmia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: