Juu, kyllähän me jo viime vuonnakin arvuuteltiin Unelmakämpän parien merkkejä! Niin se aika rientää ja hups, olemme mekin taas aivan huomaamattamme vuoden vanhempia...
Alexia olen ajatellut lujasti kaksosvaikutteiseksi minäkin. Hennalla voisi olla kartallaan vahva Venus, elikkä Härkää tai Vaakaa olen arvaillut näkyvälle paikalle kartalle. Tulimerkkejä en ole osannut häneen yhdistää... Timppaan sen sijaan olen mielessäni yhdistänyt vahvan kaksikon nimeltä Pluto ja Saturnus. Minusta Timpassa on paljon Kauriin kuivakkaa huumoria ja myös jotakin hyvin plutonista. Maamerkkien painotusta pistää epäilemään mieltymys tavaran paljouteen (televisio joka huoneessa). Nelosen sivuilla parin tunnuslauseena näkyy olevan "Se jolla on eniten leluja kuollessaan, voittaa!". Toivottavasti tuo on lausuttu edes osaksi huumorimielellä.
Sirpan olen jostain syystä mieltänyt Oinaaksi ehkäpä johtuen yhdennäköisyydestä ja -oloisuudesta muutaman Oinas-tuttavani kanssa.
Taneliin ja Saritaan en ole osannut kohdistaa juurikaan mitään arvailuja. Äkkiä ajatellen Tanelissa voisi olla esim. Rapua ja Saritassa tosiaan Leijonaa....
Mukava olisi, jos oikeat aurinkomerkit tulisivat jossain ilmi, joskin pieni osahan kokonaiskarttaa nekin vain olisivat...