Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulla Palmen, rajatieto.org  (Luettu 12754 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Angelcalling-84
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 08.09.2010 17:50:13 »

Laitetataanpa tämä nyt tännekin kun toisella keskustelupalstalla ei oikein kokemuksia henkilöstä tuntunut olevan. Eli:

Onko muilla kokemuksia, millaista tietoa te olette Ullalta saaneet? Itse sain aika hurjaa, ja kärjistettyä tekstiä millainen miesystäväni oikein onkaan. Hän näki tilanteen mielestäni kovin mustavalkoisesti. Luulen että hänen tulkintaansa vaikutti oma energiani ja tuntemukseni (soitin aikamoisessa ärsytyksen ja turhautuneisuuden tilassa) asiasta, voiko olla näin?

Aikaisemmin olen soittanut Unilin Eilalle, Anjalle, Sonjalle ja rajatieto.org Ulla Palmenin jälkeen soitin seuraavana päivänä vielä Unil Angelicalle saman asian tiimoilta. Unilin näkijöiltä saamani näkemys on kaikilla muilla ollut hyvin yhdensuuntainen, vaikkakin jokainen on sen omalla tavallaan tuonut esiin. Heiltä olen saanut myös kannustusta, kuten kuuntele sydäntäsi ja itse määräät tulevaisuuden valinnoillasi. He eivät ole kukaan nähnyt asiaa niin kuin Ulla, joka tuomitsi miesystäväni rankalta kädeltä narsistiksi. Miesystäväni on vaaka ja Ullan mielestä kamala merkki, älä sotkeennu häneen, hänellä on persoonallisuushäiriö jne jne. Mies on kylläkin nyt parin viikon ajan käyttäytynyt itserakkaasti ja halpamaisesti minua kohtaan, mutta mutta..rehellinen hän on kuitenkin ollut ja myöntää käyttäytymisensä. Mielestäni Ulla sotki tulkintaansa paitsi tuon oman mielenlaatuni soittohetkellä mutta myös omia henkilökohtaisia näkemyksiään miten minun tulisi toimia, sen sijaan että hän olisi varsinaisesti "nähnyt" tilanteen.

Ai niin, ja ennen Ullalle soittoa olin hetki sitten ilmoittanut miesystävälleni haluavani pienen välieron, koska en halua tulla suhteessani kohdelluksi näin, eli siinä mielessä hän ei ole "miesystäväni" enää, mutta olen virallisesti vielä naimisissa ex-mieheni kanssa. Olisiko Ulla voinut sotkea miehet toisiinsa??

Kokemuksia ja kommentteja!
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2010 17:43:37 »

Kun on vertaillut omia kokemuksia ja ystävän kertomia, olen kyllä monasti epäillyt tätä samaa, että omat tunnetilat vaikuttavat? Jos energioita luetaan, niin tottahan kiihtyneen ihmisen energiat ovat sen kaltaiset. Johtuuko sitten puhelimesta, voisiko kasvokkain tavatessa tarkentua näkijällekin sävyerot "toden" ja "tunteen" välillä - jos nyt näin voi sanoakaan.

Hyödyllistähän se on toki sellaisessa tilanteessa, jossa ei itse tiedosta omia tunteitaan.

Oma suosikkini mainittakoon, rajatiedon Elina Kaarre.
tallennettu
AJL
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 19.02.2011 13:09:12 »

Hei!

Haluaisin yhtyä hiukan keskusteluun, Ulla Palmenista. Kyllä itselläni on todella hyviä kokemuksia hänestä, ei ole mikään feikki eikä musta-valkoinen ihminen, on todellakin aito näkijä ja osaa tehdä työnsä.... Hänelle ei ole ns.tarvetta mennä toiselle puolelle, jotta hänen tarvitsisi valehdella. Oikea näkijä ei ensinnäkään saa valehdella saatika kieroilla, tai muuntaa totuutta. Toisilla näkijöillä on vain tapana sanoa ns. asioita suoraan... Se on taas eri asia kuinka ihmiset itse ottavat nämä ns.istunnot vastaan... Olisi hyvä, että ihmiset tajuisivat sen kun soittavat ns.näkijälle, niin monella on todella suuret odotukset asioiden suhteen... neptunus tämä kertoo minusta jotakin ja ne jotka osaavat lukea tämän niin tietävät mitä tarkoittaa Smiley  Eli IHMISET käyttäkää vain Ulla Palmenia :Smiley
tallennettu
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 19.02.2011 13:52:09 »

Ulla Palmenista minulla TOSI POSITIIVISIA kokemuksia, hyvin näki ja on TODELLA REHELLINEN ja tämähän ei sellaiselle käy joka odottaa toisen sanovan juuri tiettyä hänestä itsestään tai lähimmäisestä joka ei sitten olekaan totta. Soittakaa vaan ULLALLE edelleen, hän on aivan oikea ihminen oikeassa työssä. KIITOS ULLALLE saamastani avusta.   Cheesy

tallennettu
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #4 : 19.02.2011 20:01:02 »

JUURI NÄIN TÄYTYYKIN ajatella, toinen kertoo asian hieman toisella tavalla ja se ei ole valehtelua yms.  :)eli kuunnelkaa avaralla sydämellä kenelle soitattekin,  mutta älkää arvostelko heidän työtään koska jokainen heistäkin erilainen. Niin kuin me muutkin ihmiset.  Smiley
tallennettu
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 03.03.2011 19:33:53 »

Ullalle voi soitella nyt  18-24,tosin nyt on katkoja linjassa..mutta olen niin tyytyväinen Ullan kykyihin, osaa hommansa.   Cheesy

tallennettu
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #6 : 17.03.2011 20:13:07 »

Terveisiä aivan ihanalle näkijälleni ULLA PALMENILLE!   Cheesy

Jos haluatte hyvää  ja rehellistä näkijän palvelua niin ottakaa Ullaan yhteyttä. Cheesy smitten
tallennettu
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #7 : 12.04.2011 11:20:41 »

En voi valitettavasti vastata kysymykseesi, kun en tiedä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 16.05.2012 05:00:36 »

No tässä tapahtui kumma juttu, hän teki työtarjouksen, piti olla ok palkka ja asiakaspalvelua/ markkinointia, minun piti kuulema tulla
markkinoimaan hänen verkkobisnestään, ihan oikeaa "kovaa tavaraa" ja nyt on koetettu tavata, ja epäilen onkohan mitään ollut
tarkoitusta tehdä, sanoo että tarvitsee assaria ja kolmaskin henkilö sanoo että palkkaa ihmisiä. Vaihtaa puhelinnumeroaan, ehdottaa
outoja tapaamispaikkoja, en tiedä mitä järkeä jos mitään ei ole. Jos oikeasti tarvitsee jonkun, kun oli palkasta puhunut ja väitti että
olen kirjattu heille töihin kun kerran synkkasi, niin missähän mennään. Yhden viestin laitan vielä.

Terveydentila voi toki vaikuttaa asioihin, itse en jaksa muuta kuin kysyä tapaamispaikkaa - viimeksi ei ollut paikalla, kun "ehkä" piti mennä
jonnekin tarkastukseen sitten.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: